DKW tuvastamisel abi vaja
#1

Tere

Tuttavatel üks selline isend juba ligi 10 aastat vedelenud võsas mille paremad jupid aga enamuselt kõik kuuris vedelemas.
Olevat see veel kunagi ammu isegi sõitnud ennem kui ta pooleldi lahti võeti ja seisma jäeti.
Nüüd plaan seda tegema hakata aga vajaks hädasti infot, et mis ta endast üldse kujutab jne.

Pildid siis leiate siit
Vasta
#2

Suure tõenäosusega DKW NZ350, esimene seeria.

Aga: raami tagumine ots on ümber tehtud. See oli kõva, mitte vedrustusega. Oleks mootori pilte või raami/mootori number, saaks täpsemalt öelda.

Asp


Life\'s journey is not to arrive at the grave safely in a well preserved body, but rather to skid in sideways, totally worn out, shouting \"Holy s--t!....What a ride!
Vasta
#3

No ma ise vaatan, et hark nagu KS200 oma aga esituli NZ350, NZ250 oma
Või on tegu ikka mingi päris hübriidiga mis mitmest kokku pandud.
Vasta
#4

Suured Tänud Valdole kes ikka ja jälle hädast välja aitab !

Siin siis Valdo arvamus :

Paraja hübriidi ja isearetisega. Paak, esiporilaud ja spidokorpus viitavad 1930ndate DKW-SB-200le või KM-200le kui ma nägin pildilt õigesti, et esihargi põsed on avadega, mitte täis, nagu IŽ-350-l. Samas on raam tagant poolt tugevalt ratsitud ja sellele on paigaldatud (arvatavalt IZi) tagaratas ja vedrustus. Tagaporilaud ei ole kindlalt DKW oma, samas esimene on arvatavasti kindlalt jälle DKW oma. Tõnenäoliselt lõpeb \"DKWndus\" raami püstposti kohal ja tagapool on puhas Iž. Kuna mootor puudub, siis ei saa selle kohta järeldusi teha.

Arvatavasti on keegi 1960ndatel või hiljem teinud DKW ja IŽi jäänustest endale ratta.



vanatehnikahuviline Valdo
Vasta
#5

Aspelund Kirjutas:Suure tõenäosusega DKW NZ350, esimene seeria.

Ma ka vaatasin algul en NZ aga... minu arvates olid NZdel täispõskedega esikahvi küljed (a la Iž-350), pildil näeb aga aukusid, mis on omased vanematele rööpidele. Samuti on NZ-l minuteada rööbi hoovad väljaspool põski, seal aga näivad olevat sees. Seetõttu ma NZ-d ei julge pakkkuda, pigem KM-i ja SB-d. Esiporilaud on küll NZle sarnase kujuga, aga selliseid oli ka teistel DKWdel.

Kui on kindlalt teada, et varaseimatel NZ-350tel oli teine (vanem) esiots, siis võib olla NZ. Muidu ei julge pakkuda.

Kindlasti ütleb kõik raaminumber, mis asetseb raamil kahvi kinnituse juures. On olemas täpsed kataloogid, mis identtitseerivad selle nr alusel valmistamisaasta ja -mudeli.

Valdo

Eesti Jalgrattamuuseumi  looja ja eestvedaja
Tutvustame jalgratta ajalugu Eesti vaates, väljas on üle 120 muuseumiväärtusega ratta
Asume Kesk-Eestis Väätsal Pikk 9, kuni 17. maini oleme avatud kokkuleppel






Vasta
#6

Selge
kui ma sellele järele lähen eks ma siis pärast otsi mis number sealt välja tuleb !
Vasta
#7

Kisub ka vägisi sõnavõtma. Esiporilaud, hark ja paak sobivad SB mudelitele. Raam pildil suht ähmane, paagi alt aga tulevad välja 2 rauda, kas juba isetehtud või tehase omad. Samuti ei eralda raami profiili eespool osas, NZ kinnine 4-kant, SB jms. kaelaosa poltidega alla ja paagialla siirduvate osade külge kinnitatud. Kahjuks raamile stantsitud number raami tagaosas, kaelaosa alum. silti jällegi silma ei hakka? Eks neid numbreid taoti usinalt hädaga üle. Omal üks SB käigukasti jäänus, kuhu löödud uus number ja igaks juhuks veel NSU et miilitsamees ikka usuks et ratas tõesti dokumendile vastab!
Vasta
#8

Nüüd siis nn hübriid ja isearetis kodus ........ tegin mõned pildid lisaks, et kui kellegil veel midagi lisada siis ehk panete aga julgelt kirja.
Endal siis sellest kavas valmis teha silmipimestav hübriidi ja isearetise sugemetel tulenev aparaat Smile
Vasta
#9

Tegu siis ikkagi ilmselt DKW SB mudeli baasil valmistatud aparaadiga, esiosa suhteliselt originaalis v.a latern . Raame tegelikult peaks piisavalt olema, kui origin. mootor olemas (ilmselt pole?) siis võiks originaali poole punnitada aga miks mitte ka sellisel kujul tast midagi teha! Parem ikka kui vanarauaks!
Vasta
#10

Täna siis lammutasin juppideks (ise imestasin, et kõik kruvid lahti sain) Kõik muu suht normaalses seisukorras v.a bensiini paak. Nüüd peab vist uue paagi otsingutele keskenduma hakkama.
Vasta
#11

Skalaar Kirjutas:Täna siis lammutasin juppideks (ise imestasin, et kõik kruvid lahti sain) Kõik muu suht normaalses seisukorras v.a bensiini paak. Nüüd peab vist uue paagi otsingutele keskenduma hakkama.

Ega Sa raaminumbrit ei vaadanud? Siis saab täpselt öelda, mis aasta ja mis mudeli aparaadi( raami)ga tegu on.

Valdo

Eesti Jalgrattamuuseumi  looja ja eestvedaja
Tutvustame jalgratta ajalugu Eesti vaates, väljas on üle 120 muuseumiväärtusega ratta
Asume Kesk-Eestis Väätsal Pikk 9, kuni 17. maini oleme avatud kokkuleppel






Vasta
#12

Polnud seal kuskil mingit kohta seega jääb üle vaid oletada Sad




Ega Sa raaminumbrit ei vaadanud? Siis saab täpselt öelda, mis aasta ja mis mudeli aparaadi( raami)ga tegu on.
[/quote]
Vasta
#13

On Sul vähemalt mootor olemas?

Osadel raamidel on number esihargi kinnituse juures..uuri seal mõlemalt poolt põhjalikult.

Asp

Life\'s journey is not to arrive at the grave safely in a well preserved body, but rather to skid in sideways, totally worn out, shouting \"Holy s--t!....What a ride!
Vasta
#14

Mootor lähima kahe nädala jooksul ka olemas hetkel see kuskil kuuris kus pole võimalik isegi ruumipuuduse tõttu liikuda.
Eks siis sealt võib jahh midagi välja lugeda !

Raamil oli ühes kohas (sadula juures) lame koht kus võis isegi kunagi raami number kirjas olla aga aeg on oma töö teinud.

Hargi juurest kõik millimeetri kaupa üle vaadatud ......... tühi ..... ei midagi muud

Aspelund Kirjutas:On Sul vähemalt mootor olemas?

Osadel raamidel on number esihargi kinnituse juures..uuri seal mõlemalt poolt põhjalikult.

Asp
Vasta
#15

Mis mudeli tagaamodid on kasutusel ja kas neid veel uutena kuskil saada ka on ?
Vasta
#16

Neil ei ole tagaamorte.

Dad.
Vasta
#17

Ma tean, et pole aga kuna mul kaks raami üks originaal ja teine ümbertehtud (millel ka amordid) siis tahaks teada mille amordid on seal kasutuses olnud ja kas selliseid uutena ka veel liigub !

dad Kirjutas:Neil ei ole tagaamorte.

Dad.
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne