Vaja abi M21 elektriga
#1

Nimelt on mingi jama, mis käib 21 Volga geneka ja kogu elektrisüsteemiga

Minu autol on ampermeetri nool kogu aja kõikunud päris laias skaalas. Eile pidin sõitma linnas koos tuledega, kojameestega, ja salongi ventilaatoriga ja see oli kogu aeg sügavas miinuses.

Ja siis täna juhtus see, et auto lihtsalt suri sõidu peale - ei töötanud ükski asi peale signaali. Aga ma ootasin veidi ning siis auto normaalselt käivitus, aku on täis. Geneka rihma ka pingutasin. Töötas normaalselt, aga kui gaasi alla lasta siis jälle sureb, sesab paarkend minutit nii et ükski asi ei tööta ja jälle käivitub. Lisasin pöördeid, ning siis tühipööretel töötab kuni tuled ei pane peale, siis jälle lööb välja.
Ja sõidu ajal ampermeeter on ka nüüd surnud on, ei kõiku üldse, seisab keskel. Varem ikka kõikus päris korralikult.
Üks põhjus võis olla see, et genekas on läbi ja aku on tühi, aga miks siis auto täitsa korralikult käivitub peale 20 min. seismist.
Kas keegi oskab mõne soovituse anda mis jama see võib olla, või mõni asjalik elektrik Tallinnas soovitada?

Dodge WC52 1943;   Buick Century Riviera 2D 1955; Volga M21i 1960;   Cadillac Fleetwood Brougham 1967; Jensen Interceptor MK1 1967,  Rover P5B Saloon 1973;   Mercedes 280S W116 1977, Volga GAZ-24 V6 Konela 1976

Autod ja blogi.
Vasta
#2

kontrolli starterisse minevaid jämedaid juhtmeid ja akku klemme
Vasta
#3

vaata siin link ! kui on veel vaja ja soobib siis helista ! Smile
Vasta
#4

denis23 Kirjutas:Nimelt on mingi jama, mis käib 21 Volga geneka ja kogu elektrisüsteemiga

Minu autol on ampermeetri nool kogu aja kõikunud päris laias skaalas. Eile pidin sõitma linnas koos tuledega, kojameestega, ja salongi ventilaatoriga ja see oli kogu aeg sügavas miinuses.

Ja siis täna juhtus see, et auto lihtsalt suri sõidu peale - ei töötanud ükski asi peale signaali. Aga ma ootasin veidi ning siis auto normaalselt käivitus, aku on täis. Geneka rihma ka pingutasin. Töötas normaalselt, aga kui gaasi alla lasta siis jälle sureb, sesab paarkend minutit nii et ükski asi ei tööta ja jälle käivitub. Lisasin pöördeid, ning siis tühipööretel töötab kuni tuled ei pane peale, siis jälle lööb välja.
Ja sõidu ajal ampermeeter on ka nüüd surnud on, ei kõiku üldse, seisab keskel. Varem ikka kõikus päris korralikult.
Üks põhjus võis olla see, et genekas on läbi ja aku on tühi, aga miks siis auto täitsa korralikult käivitub peale 20 min. seismist.
Kas keegi oskab mõne soovituse anda mis jama see võib olla, või mõni asjalik elektrik Tallinnas soovitada?

Võiks proovida nii generaatoriharjade kui ka releeregulaatori vahetust! Tavaliselt on releeregulaatoreid vanaautomehel ikka hunnik varuks ja soovitaks panna uus s.o. tehasereguleeringuga. Mäletan, et kunagi minu 01 Zhigullil olid elektrijamad. (Esimeste Zhigullide ja Volgade releeregulaatorid vajasid pidevat reguleerimist ja testritega kontrollimist.) Uue põlvkonna väikesed plastkarbis releeregulaatorid töötasid ilma igasuguse hoolduseta ja tõrkumata.

Huvitun GAZ 12 ZIM-i varuosadest ning selle sõidukiga seotud kirjandusest, dokumentidest ja mälestustest.
Vasta
#5

tänan kõike kes abi pakkusid. Muidugi, vea on ammu leitud.
Põhjuseks oli see et ühel juhtmel mis läheb ampermeetri külge oli mutter lahti.Smile)))) GAz 21-l läbi selle juhtme käib kogu elekter!!!

Dodge WC52 1943;   Buick Century Riviera 2D 1955; Volga M21i 1960;   Cadillac Fleetwood Brougham 1967; Jensen Interceptor MK1 1967,  Rover P5B Saloon 1973;   Mercedes 280S W116 1977, Volga GAZ-24 V6 Konela 1976

Autod ja blogi.
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne