Juppide hinnad ja sobivus, ehk Ford versus LADA
#1

Sihuke stoori teile lugemiseks.

Leidis minu LR\'i klassipesuri paagi pump, et tema enam ei viitsi toimetada ja lõpetas minuga töölepingu.
Praeguste sopaste ilmadega selline uudis mind teadagi ei rõõmustanud.
Kuna auto ise tehtud 1970, siis asusin ise hoolega uurima, et kust uut pumpa saab. Võtsin Hella poolt tehtud pesuripaagi(õigemini küll paksemst kilest koti)ja väljaspool seda asuva pumba ka maha.
Selgus, et pumbal fordi märk ja miski kood peal. Nii nangu ma arvasin nimetas Volta Auto mulle pumba hinnaks (mis selgus olevat 1978 tehtud)kenakese suure nubri. Täpsemalt- 1170 EEK!:mad:
Hinna arvasin küll kalli olevat,kuid mitte nelajakohalistes arvudes kirjutatava. Seega jäi see ost ära. Mõtlesin, et panen LADA pesuripaagi ja pumba peale (see miski alla 200 eek peaks maksama).
Veereneni tänava poes selgus, et venelane on lisaks traditsioonilisele paagile-pumable ka Fordi omale äravahetamiseni saranst pumpa tegema hakanud. Hinnaks 95 EEK !!! :bounce
Oli teine küll veidi lühem, toitklemmid lapikud ja ka paaki käiv ots peenem. Pumba pikkus mind ei heidutanud. Jutmetele panin uued otsad ja paaki sisenavle otsale sai ostetud 10 cm jagu (jämedamat)kummivoolikut ning probleem oligi lahendatud.
Kogu lahenduse maksumus 98 EEK! (Seega 1 fordi pump = 12 LADA pumpa)

Loodetvasti on sellest jutust abi Fordi omanikele, eks oma klaasi- või tulede pesuril paagiväliseid (musta värvi, kahe filmitopsiku suurust) pumpa kunagi vahetama peate.



OÜ Green Oval

MTÜ Eesti Land Roveri Klubi

Kristjan (+372)5010599

Land Rover'iga nakatatud ja mudas müttamas aastast 1996!
Vasta
#2

abiks inf Big Grin
Vasta
#3

Muig..siin meenub mulle rullar-BMWde omanike vana trikk, mis seisnes selles, et äraväsinud mootoripadjad asendatakse Niva omadega. Märgatav rahaline kokkuhoid, lisaks sellele veel ka suurenenud mootoripatjade vastupidavus.

Enda vana Escort MK2 puhul on kaks asja, mis kindlalt vene autodelt sobivad: Gaz-21 mootoripadjad on kasutatavad vaid minimaalse ümberehitusega ning Lada siduriketas sobib ideaalselt asendama kulunud originaali. Isegi nuudid sobivad.

Ratsimisest veel: Ziguli kolvid sobisid väga hästi vana Kadeti (1,2N) mootorisse, vaja oli vaid freesida kolvi peasse pesad klappide jaoks ning 1mm võrra suuremaks puurida ülemist kepsusilma. Sellises konfis masin sõitis edukalt ligi 50Kkm.

Aspelund
Vasta
#4

Meenus veel üks abiks asi. Sõbral kunagi Saab 96 (U-boat) oli.
Selle sobib üks-ühele sapika siduriketas.

Kunagi oli siin eestikeelses internetis üks igati abiks kodukas, kus keegi oli viitsinud kõik need lääne ja vene autode vahel üks -ühele või väikese modifitseerimisega sobibad asjad kokku koguda.
Parku läks see link koos arvutivargusega kaotsi Sad ja uuesti poel seda leidnud.


OÜ Green Oval

MTÜ Eesti Land Roveri Klubi

Kristjan (+372)5010599

Land Rover'iga nakatatud ja mudas müttamas aastast 1996!
Vasta
#5

Mul on punaste kaantega raamat nimega VÄLISMAA AUTOD. Vene keelest tõlge eesti keelde aastal ... eee 80-te lõpp vist ma arvan. Seal on autode tutvustusi ning tutvustus lõpus on kirjas, millised vene autode jupid sobivad. Küll kolvirõngad, kardaanid jms. pudipadi Smile
Vasta
#6

Tsitaat:Niimoodi kirjutas: wax
Mul on punaste kaantega raamat nimega VÄLISMAA AUTOD. Vene keelest tõlge eesti keelde aastal ... eee 80-te lõpp vist ma arvan. Seal on autode tutvustusi ning tutvustus lõpus on kirjas, millised vene autode jupid sobivad. Küll kolvirõngad, kardaanid jms. pudipadi Smile
Kuulsin täna ka ühe oma tuttava käest sellest raamtust. Väga abiks asi pidi olema. Äkki viitsid selle lõpuosa (sobivused) sisse scannida jakugugi välja panna?

OÜ Green Oval

MTÜ Eesti Land Roveri Klubi

Kristjan (+372)5010599

Land Rover'iga nakatatud ja mudas müttamas aastast 1996!
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne