Punane Oktoober L-300-käigukastiga probleem
#1

Sellest tsiklist on varem varem juttu olnud aga vahepeal on asi natuke edasi liikunud. Peale mootori käimasaamist selgus et vanuril on ainult 1 ja 3 käik, sai kast lahti võetud ja kõik detailid puhastatud ning selgus et mõlemal võllil ei ole nuutide algus enam eriti heas korras ja samuti on kulunud hammasrataste nuudid. Olen käinud kogu kupatusega eri metallitööfirmades ja jutt on olnud seinast seina-kas Eestis ei tehta, nuutide seisukord ei sega kasti töötamist jne ja lõpuks öeldi ühes firmas ühe võlli hinnaks 2000 ja ühe hammasratta hinnaks 5000.

Ühesõnaga, kuna L-300 on sugulane Iž-8 ja DKWga siis igasugused käigukasti detailid oleksid teretulnud, sest 10 000.- ei käi hammas päris üle. Otsin siis eriti vedavat ja veetavat võlli.
Vasta
#2

Ametlikult on asjade tegemine jah pagana kallis. Töötan ise ka metallitöö firmas (kuigi metallitööst ei tea muhvigi). Meilgi pole keegi üksiktellimistest huvitatud, tüli nendega roppu moodi ja tellija jaoks läheb ropult kalliks aga tuleks otsida nn. vanakooli mehi, pensionäre-osavseppi jms. Meilgi töötas üks venemees kes lõpuks oli sunnitud mujale minema kuna ei lastud enam rahulikult eraotsi teha. Nuutide tegemine küll üsna töömahukas asi aga kui Sa pole veel lahendust leidnud siis selle venemehe tlf. nr. peaks mul olema ja üks mees mul veel teada kes tasapisi mustaotsa teeb aga ta on praegu puhkusel, maksma läheb igaljuhul kenakesti. Kas vanu võlle taastada ei saa, pealekeevitada ja uued nuudid kui otsad läbi? Lõpetuseks lisa et olemas IZH 8 kast aga müüa ei soovi, äkki läheb omal vaja??? Vahet. 4 takti NSU, DKW , Zündapp 200, Puch 250 osade vastu valikuliselt. Asi toimub Järvamaal.
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne