bensiini paagi remont
#1

otsisin siit ja sealt infot paagi remondiks ja nagu korrektset vastust ei leidnud.

Mida soovitab siis siin olev rahvas ette võtta sellise paagiga mis liivapritsi alt puhastusest tulnud ja nedepoolselt ka üle krunditud.

Ehk teate anda mõnd kontakti Tallinnas kes on pädev seda tööd ette võtma ning ka kvaliteet garanteeritud.

Kasulikud pakkumise alt võib selle info küll ära kustutada sest number juba nädal aega väljas !



Ette tänades
Vasta
#2

Kas siis tõesti kõik vanatehnika huvilised teevad sellised keevitustööd ise ?
Vasta
#3

Mine suvalise tuttava juurde, kellel kolmefaasiline süsihappekeevitus. Sellega peaks saama üsnagi hea keevise. Pärast keevitamist/käiamist võid kindluse mõttes miski värvimist kannatava kahekomponendilise hermeetikuga üle teha keeviskoha (et lekkimist välistada).

Mina tean, et 1980ndate lõul ja 90te alguses Kemppi aegadel tehti sama EPOga ja reeglina pidas! Praegu on kindlasti palju paremaid mögisid...

Valdo

Eesti Jalgrattamuuseumi  looja ja eestvedaja
Tutvustame jalgratta ajalugu Eesti vaates, väljas on üle 170 muuseumiväärtusega ratta
Asume Kesk-Eestis Väätsal Pikk 9.
Vasta
#4

Nojahh aga kui pole sellist tuttavat kuskilt võtta ?!
Seega ehk keegi teab anda mõne kontakti Tallinnas !

valdo Kirjutas:Mine suvalise tuttava juurde, kellel kolmefaasiline süsihappekeevitus. Sellega peaks saama üsnagi hea keevise. Pärast keevitamist/käiamist võid kindluse mõttes miski värvimist kannatava kahekomponendilise hermeetikuga üle teha keeviskoha (et lekkimist välistada).

Mina tean, et 1980ndate lõul ja 90te alguses Kemppi aegadel tehti sama EPOga ja reeglina pidas! Praegu on kindlasti palju paremaid mögisid...
Vasta
#5

Tänud neile kes kontaktid privasse saatsid.
Minugi poolest võiks teema lukku panna !
Vasta
#6

Veel üks küsimus antud teemal ........... olen kuulnud või lugenud kuskilt, et paagi enda sisepindasid võib veel igaks juhuks mingi epo värviga katta .............. kas asjal on jumet ja ega see kuidagi bensuga kokkupuutes ajapikku lahustuma ei hakka ?

Teab ehk keegi või on isegi katsetanud ?
Vasta
#7

Mul sama probleem : paagi kinnituskõrvu vaja natuke ümberpaigutada.
Kuna sooviks ikka mõnedkümned aastad veel siin ilmas veeta, ei taha kohe keevitusega asja kallale minna. Vett ei soovitata paaki toppida,
argoon olevat parem variant, aga seda pole eriti lihtne saada. Niisiis tuli mõte kasutada juba põlenud gaase, ehk suunata toru mõne mootori summutist paagi täiteavasse ja bensiinikraan gaasiga täitmise ajaks eemaldada. Kas keegi on proovinud?
Vasta
#8

künnimees Kirjutas:...ei taha kohe keevitusega asja kallale minna. Vett ei soovitata paaki toppida,
argoon olevat parem variant, aga seda pole eriti lihtne saada.

Ära karda seda vett niiväga midagi! Pärast saad selle nt kuumaõhupuhuriga üsna kergelt välja ehk see kuivatab paagi üsna kenasti taas ära.

Muidugi, võid ju oma rahustuseks suitsugaase ka proovida läbi paagi ajada.

Valdo

Eesti Jalgrattamuuseumi  looja ja eestvedaja
Tutvustame jalgratta ajalugu Eesti vaates, väljas on üle 170 muuseumiväärtusega ratta
Asume Kesk-Eestis Väätsal Pikk 9.
Vasta
#9

Vanasti veoautoga sõitmise aegu keevitasid keevitajad paake järgmiste ohutusreeglite järgi -
1)Ametlik versioon - paak sumbuti otsa ja siis tuli pool tundi mootoril lasta töötada paarituhande pöörde juures (Coolno oli ikka siis bensiini, asi toimus ju zil\'iga)
2) Mitteametlik versioon - võeti autoapteegist paar ampulli nuuskpiiritust ja valati see paaki.
Tean ka juhuseid, kus mõnigi paak muutus tüki suuremaks. Ei ole aga teadlik milliseid ohutusreegleid nendel kordadel jälgiti. Kas üldse jälgiti?
Keevitajad ikka enne keevitamist proovisid pitsi paagi otsast sisse torgata, ise pead kõrvale keerates. Ka nõuti, et keevitusele toodav paak oleks veel väljaheite gaasidest kuum. Või valasid ise omakäeliselt nuuskpiirituse paaki.
Vasta
#10

Ei saa aru mida nuuskpiiritus tegi?
Vasta
#11

Enne keevitust olen lasknud süsihappegaasi paaki ja siis keevitanud
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne