Zaz 968 1973\'
#21

Ülevaatuse kohapealt soovitan tallinlastele Kadaka teel asuvat ülevaatuspunkti. Täpne aadress ei tule hetkel meelde, aga asub ta Kadaka ringi poolt linna poole tulles paremat kätt, enne Ehituse ABC-d. Asjalikud mehed, osutasid vigadele, mis vajavad lähiajal remonti, kuid karva lõhki ka ei aja. (Võibolla oleneb see vahetusest, kes parasjagu tööl, mine tea).

See nädal käisin seal oma ZAZ-ga, ja sain ilusasti läbi. CO-ga oli vaid pisut timmimist, mille eest eraldi tasu ei võetud. Muuseas, kui sul vl \'73, siis CO-d ei kontrollita, nii nad mulle ütlesid. TÜV-i hind 350.-

Krister
Vasta
#22

Bobik Kirjutas:Kellele ÜVga kogemusi? Nimelt viimasel paaril päeval on teadjamad mehed öelnud, et kere seisukord suurt ei huvita neid, peamine, et ohutus oleks tagatud. Mida kostate?


Kas ülevaatajaid miski huvitab või mitte, sõltub konkreetsest ülevaatajast,
üldised mootorsõidukite tehnonõuded on toodud sellises seadusaktis
Mõned väljavõtted sealt:

Kood 605. Kere uksealune karp, kere kandevelemendid, raam, astmelauad
Nõuded: 1) kere uksealune karp, kere kandevelemendid, raam, astmelauad peavad olema terved ja kinnitatud;

Kood 614. Korrosioon ja välimus
Nõuded: 1) praod ja murded peavad olema remonditud;
2) kere korrosiooni, värvi jm kahjustus ei tohi olla suurem kui 5 cm 2 ja 0,5 m2 pinnal ei tohi olla selliseid kohti üle kolme. Värvi parandused ei tohi oluliselt erineda sõiduki registreeritud värvist;


iseenesest pole öeldud, et roosteauke ei tohi olla, samas peavad (rooste)praod olema remonditud Wink

Vasta
#23

Hmm, tänan info eest!

Kui esmased mured likvideeritud, siis eh julgen isegi ülevaatuse tee jalge alla võtta Smile
Vasta
#24

Hei!
Eelnevalt kirjutatust sain aru, et su auto kere ei ole kõikse paremas korras. Mina hakkaks kinni sellest pakkumisest: http://forum.automoto.ee/showthread.php?...#pid103663
Olen seda kere oma silmaga näinud ja see on tõesti hästi säilinud kere.
Värviks siis Kadari poolt pakutava kere siniseks ja voilaa...
Edu!
Vasta
#25

Soendusega on nii et alguses peabki tuled tuhmiks tõmbama kuni ahi veel korralikult kütte pole läinud. metsikult võtab voolu küünal mis bensiin ahjus süütab ehk siis lihtsalt traatspiraal millest niipalju voolu läbi lastakse et see punaselt hõõguma hakkab. umbes poole minuti pärast mälujärgi (aga võibolla ka natuke hiljem) lülitatakse see tagant ära ja samal ajal kustub ka soenduse märgutuli armatuuris, ahi hakkab korralikult mühisema ja alles siis õiget sooja andma. kui bensiini peale saamisega mingi jama on siis jääbki küünal voolualla kogu kütmise ajaks ja imeb lõpuks aku ka nii tühjaks et starterist enam autot käima ei saa. on juhtunud, hea oli et vänt ka kaasas oli, kiilasjääpeal lükates polekski käima saanud. salongist/õuest õhu võtmise luuk on täitsa olemas, kui hoolega uurida siis parempoolse rattakoopa kõrval armatuuri all on üks auk ja sellel plekilapakas ees, väike sang vist ka juhipoolses otsas. kui see auk lahti teha siis ülemise, ehk siis õuest õhuvõtmisava läheb ise samal ajal kinni. Mootori üle kuumenemise vastu aitab silindrite jahutusribide puhtaks tegemine ja teine asi mis puhas peab olema on õliradiaator. paras urgitsemine see puhastamine, mina näiteks radika võtsin päris maha, urgitsesin ise kuigipalju ja lõpuks lasin pesulas survepesuriga puhtaks teha aga kui see töö tehtud siis jahutusega probleeme pole, sõida kasvõi sajaga mitu tundi järjest (kuigi sada pole just väga tervislik vanale zazi mootorile) 10/sajale kütet...hmm natuke palju võibolla on abi karpa remontkomplektist, tallinnast Volga poest sain mina omale ühe sellise.
Vasta
#26

krister Kirjutas:Hei!
Eelnevalt kirjutatust sain aru, et su auto kere ei ole kõikse paremas korras. Mina hakkaks kinni sellest pakkumisest: http://forum.automoto.ee/showthread.php?...#pid103663
Olen seda kere oma silmaga näinud ja see on tõesti hästi säilinud kere.
Värviks siis Kadari poolt pakutava kere siniseks ja voilaa...
Edu!


Ma pean kahjuks umbes pooleks aastaks suure taastamishoo maha võtma, kuna hetkel finantsid voolavad rohkem eluaseme peale.
Maru kahju, aga on samas olnud mõtteid, et ikkagi püüan selle suht läbi kere ikkagi taastada. Vahetatavad osad vahetan, kuid kere põhidetailid püüan lasta korda teha.
Igal juhul tänud pakkumast, aga kahjuks minust ja Helgast seekord asja ei saa.

Aga see on kindel, et Helga ükskord (vast järgmise talve järel) vurama hakkab ja sellest annan ka märku Smile
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne