-matu- | Izh 56 K + PILDID!!!!
#1

Nonii..... lõpuks sai siis täide viidud see kauaoodatud tegevus- iz 56 K nüüd maale viidud ja suuremalt osalt ära puhastatud..... pesin ta korralikult puhtaks, isend ikkagi üle 20 aasta kuuri all seisnud ja kõvasti tolmu kogunud... viimastest sõitudest oli isegi paksult kivistund pori veel küljes..... aga njah.... asi on täitsa heas korras, tundub hetkel. võimalik, et kui külgkorv välja arvata(külgkorvil nimelt pole \"korvi\" peal, vaid ainult torud.), siis võibolla isegi 100& originaal..... sest eelmine omanik sõitis sellega viimati üle 20 aasta tagasi, veneajal, ja siis ikka pandi tsiklitele originaaljuppe.....
Hetkel veel masinale hääli sisse ei saanud, kuna teatud kohustusi oli ja tervet päeva ei olnud aega sellega tegeleda..... pesin siis suurest porist puhtaks kõik kohad, võtsin karpa maha ja õhufiltrid puhastasin ära...... uus aku sai kah peale, süüde läks sisse isegiBig Grin
proovisime ka pirniga, kuidas vooluga on(noh et miks käima ei lähe...). kuni süütepoolini tuli voolu, aga piibuni säde ei jõua.... arvatavasti on mähis või midagi seal syytepoolis niiskust saanud, viisime tuppa ahju peale kuivama..... võib arvata, et kontaktid on kah ära kondenseerunud, neid tuleb veel kindlasti puhastada...
aga njah, tööd, mis siis veel tegemist ootavadSadtähtsuse järjekorras):
*silindri \"ribide\" puhastamine
*süütepooli külgepanek
*kontaktide kontroll/nühkimine
siis vist hakkab liikuma loodetavasti.... pikemas perspektiivis ootavad tegemist veel järgmised asjad:
*värvimine
*külgkorvi restaureerimine. (üks teine külka raam on veel,MITTE ORIGINAAL, võibolla panen tolle külge ja teen püstisõidetavaks, nagu krossikatel külgvankritega...) igatahes muuseumieksponaadina/vanatehnikakogujale oleks see värtuslikum ikka orig. korviga...
Hetkel on peal ainult külka raam koos rattaga, noh tasakaalu mõttesToungue
ok, jutt juba niigi pikaks läind... tahaks hullult pilte kah teha, aga puudub digikasSad
ja skänner kah.....
loodetavasti saab häled sisse ikka, tahaks loota!!
Jõudu teile teie tegemistes!

Ma olen Amatöör [suure tähega] tsiklite alal, 90% minu postitustest on suht lapsikud...Toungue
Inimene õpib oma vigadest....
Vasta
#2

-matu- Kirjutas:võib arvata, et kontaktid on kah ära kondenseerunud
hmm väga huvitav nähtus, kas tõesti olid su Iž-i kontaktid originaalis gaasilises olekus ja on nüüd seismise tõttu kondeseerunud e. tilkadena igalpool laiali? Ok-ok Big Grin tglt kontaktid vast oksüdeerunud.
Edu ehitamisel Smile
Vasta
#3

EDIT: siin olid vanasti fake-pildid, mitte minu masinast... ja mingid mõttetud kirjeldused.... pilte MINU masinast saab näha SIIT!

Ma olen Amatöör [suure tähega] tsiklite alal, 90% minu postitustest on suht lapsikud...Toungue
Inimene õpib oma vigadest....
Vasta
#4

Minimopp sa oled ikka paras naljamees
Vasta
#5

Sohne Kirjutas:Minimopp sa oled ikka paras naljamees


tohohh?? miks siis naljames??? kas mu iz ei ole siis originaalilähedane?? ja kadestampst väärt?Toungue
uunikum ta just olla ei saa veel, sest 56-tesid liigub veel suht palju ringi..... võibolla mingi 20-30 aasta pärast on mul uunikumToungue
aga kuidas siis jääb nende kommentaaridega originaasuse suhtes?? kas keegi teab, kui palju on minu masinas seniste kirjelduste kohaselt originaalosi??
kõike paremat,
matu.

Ma olen Amatöör [suure tähega] tsiklite alal, 90% minu postitustest on suht lapsikud...Toungue
Inimene õpib oma vigadest....
Vasta
#6

Ole kena ja pane OMA masinast pildid üles. Keeruline on võrrelda teise mehe masinat ning sinu kirjeldust, mis su masinal on teistmoodi. Lisaks võib öelda, et IZ56 on juba uunikum ja originaalosade hulka teame me siis kui sa oled mõned pildid teinud.
mul on ka garaazis iz56 ning ma ei arva, et keegi mind seetõttu kadestama peaks

Maasturite hankimist Ukraina sõjaväele ja nende remonti meie Põhja-Tallinna töökojas saad toetada läbi Toeta Ukrainat MTÜ a/a EE387700771008885941. Selgitusse maastur Ukraina sõjaväele.
Vasta
#7

-matu- Kirjutas:...veneajal, ja siis ikka pandi tsiklitele originaaljuppe.....
Selles eksid Sa nüüd küll rängalt...
Vasta
#8

@isandpauk: ma paneks hea meelega enda masinast pilte, aga mul pole selleks hetkel võimalust kahjuks.....
@stretch: nojah, see sai nayi valesti öeldud, kuna siis paljud meistrimehed leiutasid omale ise varuosi... kuid ma arvan siiski, et minu eksemplaril peaks olema orig. jupid, kahtlus aint esi-ja taguporika suhtes- tavalisel 56, mida olen näind, on nagu \"tavalised\" porikad, aga minu omad meenutavad pigem mingi vanema jupiteri omi, kuid samasugused, kui jupil nad kah pole.....

Ma olen Amatöör [suure tähega] tsiklite alal, 90% minu postitustest on suht lapsikud...Toungue
Inimene õpib oma vigadest....
Vasta
#9

Ei saa midagi aru. eriti sellest porilaua jutust. originaaljuppidest veel niipalju, et IZ56-si on toodetud niipaljudes eri konfiguratsioonides et põhimõtteliselt võib igasuguseid variante originaalideks nimetada. algul tulid nad välja iz49 juppidega lõpus juba poolte planeta juppidega jne. kokkuvõtteks võiks öelda, et ära selle originaalsuse pärast niipalju põe.

Maasturite hankimist Ukraina sõjaväele ja nende remonti meie Põhja-Tallinna töökojas saad toetada läbi Toeta Ukrainat MTÜ a/a EE387700771008885941. Selgitusse maastur Ukraina sõjaväele.
Vasta
#10

jep.... sry, et nii segast siin panin/panen aga ma ikkagi leidsin ühe izh 56 sellise porikaga, nagu mul- sellelt samalt kodukalt, mis sa soovitasid mingis teemas- www.hot.ee/mingisugune mc
sealy see viimane....
ja see miks ma seda originaalsust taga ajan.... mul varem nagu oli see suva, aga sellest foorumist olen ma plaju õppinud, sealhulgas ka seda, et originaalratta väärtus on tohutult suurem, kui mingil teibituunitud aiakärul..... vot see on see põhjus, miks ma sega originaalsust nii hirmsasti taga ajan.... nyyd juba olen enamvähem veendunud, et mul siiski on vähemalt 90% orig.. aga vahet ple....

Ma olen Amatöör [suure tähega] tsiklite alal, 90% minu postitustest on suht lapsikud...Toungue
Inimene õpib oma vigadest....
Vasta
#11

Keegi ei räägi siin teibiga tuunimisest, vaid sellest, et säilita asi nii nagu ta hetkel on. ja see link on ka vale...

Maasturite hankimist Ukraina sõjaväele ja nende remonti meie Põhja-Tallinna töökojas saad toetada läbi Toeta Ukrainat MTÜ a/a EE387700771008885941. Selgitusse maastur Ukraina sõjaväele.
Vasta
#12

ma tean, et see link on vale- mul ei olnud lihtsalt meeles see aadress täpseelt, meeles vaid see, et kodukas asus www.hot.ee-s ja lõpus oli mc, mingid izhivennad...... mingi külaklubi vist või midagi sellist (ps: see polnud solvang!!!)...
ja hetkel kavatsengi ma masina säilitada sellisena nagu ta on, see värvimisteema hetkel veel kõne alla ei tule, kõigepealt proovib käima saada, eks sis näis....

Ma olen Amatöör [suure tähega] tsiklite alal, 90% minu postitustest on suht lapsikud...Toungue
Inimene õpib oma vigadest....
Vasta
#13

www.hot.ee/sadalamc

Vasta
#14

mrt36 Kirjutas:www.hot.ee/sadalamc

on jah miski selline izhivendade külaklubi.....

Maasturite hankimist Ukraina sõjaväele ja nende remonti meie Põhja-Tallinna töökojas saad toetada läbi Toeta Ukrainat MTÜ a/a EE387700771008885941. Selgitusse maastur Ukraina sõjaväele.
Vasta
#15

isandpauk Kirjutas:
mrt36 Kirjutas:www.hot.ee/sadalamc

on jah miski selline izhivendade külaklubi.....

Kui ta seda aadressi mõtles.
OT: Kas Sa ise mitte seal ka pole?
Vasta
#16

mrt36 Kirjutas:
isandpauk Kirjutas:
mrt36 Kirjutas:www.hot.ee/sadalamc

on jah miski selline izhivendade külaklubi.....

Kui ta seda aadressi mõtles.
OT: Kas Sa ise mitte seal ka pole?

olen jah. kuigi izhivennaks ennast ei pea. tarbin mootorrattaid olenemata margist.

Maasturite hankimist Ukraina sõjaväele ja nende remonti meie Põhja-Tallinna töökojas saad toetada läbi Toeta Ukrainat MTÜ a/a EE387700771008885941. Selgitusse maastur Ukraina sõjaväele.
Vasta
#17

On küll see aadress, seda ma mõtlesingi... www.hot.ee/sadalamc ...

aga nüüd siis teemasse kaa... nimelt mütasin siis terve eilne päev (laupäev) maal selle izhiga. Esiteks sai vana õli välja lastud ja uuega asendatud. Geneka juurest asusin siis juhtmeid puhastama, nühkisin neid seal peenikese liivapaberiga.... mõni mutter oli oksüdeerunud, aga ka see viga sai parandatud..... ka kondeka võtsin maha ja viisin tunnikeseks tuppa kuivama..... ikka sädet pole.... millegipärast arvan, et mingi juhtmejama ikkagi on... kuid teie olete asjatundjad, esitaks paar küsimust:
*kas kondekas võib minna selle 20 aastaga ainult seistes läbi? kust saada uut kondekat? kuidas kontrollida, kas kondekas on töökorras? kas izhi kondekal ongi aint 1 juhe???
*kas viga võib olla syytepoolis? kuidas seda viga tuvastada? kui vaja, kust saaks uue syytepooli??
*mis võib veel viga olla, kui sädet pole ja mida ette võtta??

Nendele minujaoks rasketele ja piinavatele küsimustele ootaksin ma nyyd teie käest abistavaid vastusedid, oleksin väga tänulik!!

ette tänades,
matu.

Ma olen Amatöör [suure tähega] tsiklite alal, 90% minu postitustest on suht lapsikud...Toungue
Inimene õpib oma vigadest....
Vasta
#18

Vastan siis järjekorras.

*Võib küll.
*Poest (otsingusse sõna motopood)
*Testri ja lambiga. Testriga kontrollid ega kondekas juhuslikult lühises ole, lambiga kontrollid kas ta mahutavusest midagi järel on.
*tavaliselt (minu izil on vastupidi) on juhe pluss ning miinus on korpus - kondekas peab olema korralikult kinnitatud raami külge
*Võib küll. enamasti siiski ebatõenäoline.
*Ühenda poolile +6v ning miinus ühenda teise klemmiga, kui sa miinuse ära võtad, peaks tekkima säde. proovi miinusega lihtsalt vastu klemmi plõksida...
*poest
*peale kondeka ja süütepooli võib viga olla veel kontaktides, kontakti-süütepooli vahelises juhtmes, süüteluku-süütepooli vahelises juhtmes, mõnes muus katkises või lühises juhtmes, tühjas või puuduvas akus, küünlajuhtmes, piibus, küünlas


Üldiselt arvan ma nii, et sul on tunduvalt odavam leida keegi, kes on izidega kokku puutunud. teed väikesed õlled ning säästad tõenäoliselt hulka aega ja raha, mis sa muidu mõtetult uutele juppidele kulutaksid.

Tallinnas saaksin sind ehk ise aidata, kuid elva-otepää kanti ma küll ei satu.

Maasturite hankimist Ukraina sõjaväele ja nende remonti meie Põhja-Tallinna töökojas saad toetada läbi Toeta Ukrainat MTÜ a/a EE387700771008885941. Selgitusse maastur Ukraina sõjaväele.
Vasta
#19

Isandpauk:
suured tänud heade nõuannete eest ja ka abipakumise eestBig Grin
eks ma otsin mõne venna, kui endal midagi välja ei tule, kuid algul prooviks veel ise midagi ära teha....
kuid su vastuste põhjal tekkis ka mõni küsimus...:

*kas viga saab olla kontaktides ka siis, kui nad on ilusti livapaberiga läikima nyhitud?
*aku ostsin uue, selega ei tohiks jama olla... põlema läheb ka \"süütetuli\" (see mis näitab, et süüde sees...), niiet selles ei tohiks ju ka viga olla?
*kui pirniga provides süütepooli juures pirn süttib, mis siis veel võib viga olla??
*kondekas on mul korralikult spetsklambriga kinnitatud geneka külge(genekas on minu mõistes see ümmargune asi, mis ümbritseb rootorit.. it´s also known as \"magneeto\"...), kuid kondeka üks ots ei puuduta ei raami ega ka mõnd teist osa, ühelt poolt läheb aint juhe genekasse....

nüüd vist sai esialgu kõik....
aga palun andke teised kaa veel nõu, mida teha.....
tänudWink

Ma olen Amatöör [suure tähega] tsiklite alal, 90% minu postitustest on suht lapsikud...Toungue
Inimene õpib oma vigadest....
Vasta
#20

keeruline on sulle asju seletada, kui sa isegi mitte algteadmisi asjast ei oma. Nii võid oma aparaadi rohkem nässu ajada, kui ta enne oli!!!

kontaktid peavad süütepooli ahela õigel hetkel katkestama, katkestuse hetkel tekib säde. seega kontakti haamer ja alasi peavad olema puhtad ning peavad mõlemad omama kindlasti kõvasulamist kihti (ära liivapaberiga hoogu satu). Kontaktide haamer ei tohiks võllil eriti külgsuunas loksuda ning samuti peab olema võlli ümbrus puhas. igasugu mustuse või suure loksu kaudu võib tekkida lühis.
süütetule ja akuga on siis järelikult ok.
Kui sa süütepoolile ühendad pirni ning mootorit ringi ajad (süüde sees), siis peaks pirn vilkuma.
Generaator on jah see ümmargune asi rootori ümber. Kui kondekas on ühendatud korralikult geneka külge ning genekas on mootori küljes, siis peaks olema kõik ok. teatavasti metall juhib elektrit ning sel juhul ongi kondeka kere raamiga (-) ühendatud (läbi geneka ning mootori).
kondekast väljuv juhe peab olema kinnitatud kontaktidest tuleva juhtme külge ning sealt läheb juhe edasi süütepoooli.

soovitan jätkuvalt leida keegi targem, kes sulle üht teist selgitaks

Maasturite hankimist Ukraina sõjaväele ja nende remonti meie Põhja-Tallinna töökojas saad toetada läbi Toeta Ukrainat MTÜ a/a EE387700771008885941. Selgitusse maastur Ukraina sõjaväele.
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne