On soov muretseda uuem auto ja oleks järgmised tingimused, aastakäik võiks olla 93, 94 , kuna siiani on aastane läbisõit olnud kusagil 3000 km- siis peaks olema selline, mis ei roostetaks, peaks olema ökonoomne , hind võiks olla kuni 40000-. soovitavalt luukpäraga. Ülevaatuspuntides on soovitatud Audit või Volkswagenit ja mitte mingil juhul Opelit ( kuigi mingist aastakäigust on need tsingitud kerega) Ise ei tahaks hästi ka Fordi. Tuliseks vaidluseks läks sõpradega reedel - ühel Audi Avant ja soovitas Audit, teisel Honda ja muidugi soovitus ka sama. Ühel sõbral juba 3-s Audi kuid pole saanud küsida miks jälle Audi. Nii olengi raskustes mida eelistada kui ei tahaks kohe või paari aasta pärast kere remonti ette võtta ja nii poole asta pärast võimalikult soodsalt parim auto muretseda. Lõpuks olen ise ka viimasel ajal rohkem vaadanud Audisid ja Wolkswageneid aga päris sobivat pole siiski leidnud ja eriti kiirustada ei taha - kuna praeguse masinaga võin sõita kuni järgmise aasta juuni lõpuni
Postitused: 772
Teemad: 567
Liitus: Dec 2002
Maine:
36
08-08-2005, 22:19 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 08-08-2005, 22:25 PM ja muutjaks oli
valdo.)
Sa jätsid mainimata, millistel teedel Sa sõita armastad. Paljud (tegelikult enamik) Lääne nn rahvaautosid on tehtud (laud)siledate maanteede jaoks, mida Eestimaal kohtab harva. Eestis vägagi tavalised mühkus/treppis/aukus kruusateed ning talvised mühklikud jääkolakas väiksemad teed on Läänes ju haruldus. Muidugi kui sõit piirdub vaid Eesti suurlinnadega ja peamagistraalidega, siis seal kohtab selliseid olusid küll harvem.
Omasin aastaid tagasi 1985. aasta Ford Escorti ja siunasin praktiliselt pidevalt halbu teid - lugematu arv kordi sai väiksematel kruusateedel põhi millegi vastu sõidetud ning evitud tunned, et kohe-kohe laguneb masin vibratsiooni tõttu laiali ja hambad kukuvad suust. Nüüd, olles 5 aastat juba Lada 111 omanik, on see kõik ajalugu ja sõidan julgesti nii igasugugseid teid ja koguni teedeta alasid...
Eestimaa teedevõrgu kvaliteedi jõudmisega Lääne tasemele läheb aga veel aastakümneid, eriti väiksemate teede osas... Võrdluseks võiks tuua nt paar kuud tagasi mustkatte alla pandud Kalesi-Tõhelgi maantee Tõhelgi poolse otsa, mis on kõike muud kui sile...
Valdo
Eesti Jalgrattamuuseumi looja ja eestvedaja
Tutvustame jalgratta ajalugu Eesti vaates, väljas on üle 185 muuseumiväärtusega ratta
Asume Kesk-Eestis Väätsal Pikk 9, kuni 18. maini 2025 oleme avatud eelneval kokkuleppel
Postitused: 2,737
Teemad: 115
Liitus: May 2004
Maine:
23
kui korralikult ja õigel ajal teed korrosioonitõrjet, siis võib see opel ka igavesti kesta.
tee mida mööda põhisõidud teen on ikka enam-vähem korralik, kruusateid on väga harva. Ja muidugi eks ise tuleb ka hoolas olla - korrosiooni vastu tuleb hooldust teha, kuid ikkagi on ju mõned margid mis olenenemata aastakäigust kobedamad välja näevad, kuigi võib-olla on neil ka teised vead-näiteks mootor, käiguosad,jne. Samas väidab minu Honda sõber, et Audi korral maksad rohkem nende ilusate rõngaste eest auto iluvõrel. Samas on mõni öelnud ka, et kui hakkad aastaarvu, läbisõitu vaatama siis jäädki vaatama - osta see mis meeldib ja oled vähemalt ise rahul.
Postitused: 3,158
Teemad: 69
Liitus: Sep 2002
Maine:
62
Eks iga mees kiidab oma autot. Teemal \"Audi vs Volkswagen vs Honda\" võib jaurata lõputult (eriti kui mudeleid mitte täpsustada), lõppkokkuvõttes omab margist palju suuremat tähtsust see, millises korras on konkreetne eksemplar.
Postitused: 363
Teemad: 31
Liitus: Jan 2004
Maine:
0
See vastus võib küll rullnokalik tunduda, aga minuarvates oleks sellises hinnaklassis BMW parim valik, sest kered on neil head, mootorid on neil head jne. 40000 eest saad juba päris ilusa liikuri.
Postitused: 2,640
Teemad: 111
Liitus: Apr 2004
Maine:
7
09-08-2005, 08:54 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 09-08-2005, 08:55 AM ja muutjaks oli
Martti.)
Audi 100 1992 sõitis täitsa hästi, aga mootor peab olema ikka üle 2,5l midu pole lihtsalt mingit minekut. Muidugi kui keskmine kütuse kulu 10/100 on liiga palju siis pole mõtet sellist osta, väiksem mootor saab lihtsalt rutem õhtale... Muid autosid ei hakkagi soovitama, sest Eestis on teatvad eelarvanused...
Postitused: 1,443
Teemad: 42
Liitus: Jan 2002
Maine:
2
90ndate alguse-keskpaiga väikesed jaapani autod. Primera, corolla. Ei roosteta veel ning ülalpidamine on odav. Esisillad kestavad üsna hästi, mootorid ammugi.
Ostu eeltingimus on muidugi, et auto on korras hoitud.
Kahel sõbral eelnimetatud olnud, seepärast räägin.
Ainus häda- isikupäratud on need sõidukid.
Postitused: 246
Teemad: 51
Liitus: Oct 2003
Maine:
0
Vanad Volvod
M: Skoda Felicia 1995 osadena.
Postitused: 822
Teemad: 57
Liitus: Jun 2004
Maine:
0
Mina soovitaks Saab 99 kuni 9000, vahet pole kuid Saab votab kytet palju. Volvo 850 on ka head. Saab\'i probleem on see,et see ei meeldi paljudele, auto ise on hea. Seat on ka hea auto, vahemalt odav. Skoda kogemusi pole aga on need ju koik VW\'nid. Ka mina pooldan Ford\'idest ja Opel\'itest eemale hoidmist.
Just a man!
Postitused: 326
Teemad: 17
Liitus: Jan 2002
Maine:
0
Kui ainult 40K auto eest oled nõus välja käima siis soovitaks mingit 92a vw passatit, võtab vähe bensiini ka 2L mootori korral, ei lagune ka meie hulludel teedel ja mootor on ka suht pommikindel asi, ei roosteta ka väga hullusti kuna suurem osa kerest on tsingitud ja jupid ka päris odavad. 90-te Audisi on 40k eest saada küll aga peamiselt ainult 80-90 kerega, minu jaos on need küll liiga pisikesed autod aga olenevalt mootorist ka täitsa ökonoomsed ning neil mudelivalikus olemas ka korralik 4x4 vedu, audi diislid on ka päris head, need masinad ka ei roosteta aga 80 - 90 veermik on iseenest nõrgem kui 100 ja a6-l aga veermiku puksid on neil ka väga odavad. 40K eest 100 juśt annab otsida aastast 90 või rohkem ja juhul kui leiad siis on see masin üldiselt ka ära peedistatud, kui tahad vanemat 100-t siis vaata mingi alates 86a oma need on täielikult tsingitud kerega, Audist soovitan kui valid võta 4x4 masin, väga hea teelpüsivusega ja talvel sellega ka kinni nii lihtsalt ei jää. Jaapani Hondad civicud ja Toyota corrollad on suht sarnaste vigadega, kered roostetavad ka 93a omadel päris rõvedalt, veermiku jupid on kole kallid ja ega muudki osad odavad ei ole, endal praegu veel olemas 93a corolla, ütlen kohe et üks pask masin, ruumi sees ei ole mootor lakub päris kenasti õli, isegi katus roostetab, bensiini suhtes väga tundlikud ja see mõjutab hullult kütuse kulu ja mootorid on suht jõuetud madalatel pööretel see corolla mis mul on pole 170tuhhigi õieti sõitnud ja käigukast teeb juba kergelt kahtlast häält, kuigi meil pole seda eriti keegi piinanud ning eestoodule lisaks enda omadest nii palju, et audi 80- 90-l on esinenud põhiliselt ainult veermiku loksumisi ja enda 214tuhat sõitnud 86a 100 avant quattrol pole veermiku jupid veel vahetamist nõudnud, kuigi selle masinaga on sõidetud igal pool ja tehtud ka parajaid trikke, enda käes olees olen sellega maha ajanud nii 60tuhat km, vahetatud sai sellel üks tagumise ratta kinnitus hoob(1500eek), tagumised kettad(250eek-tk) ja käsipiduri trossid(~300ek) bensupaaki on ka remonditud kuna see oli roostetama hakanud ning tavaline õlivahetus ja süüteküünlad ning juhtmed. Ehk said miskit huvitavat teada.