Postitused: 767
Teemad: 563
Liitus: Dec 2002
Maine:
36
Kõigi N.Liidus valmistet kahekäiguliste mootorite esimene \"pääsuke\" oli Š-50, kõik hilisemad (Š- ja V-seeriad) olid selle modifikatsioonid või edasiarendused. Ning Š-50 peaks olema täpne või peaaegu täpne koopia Jawa mopeedimootorist.
Muide, esimesed Riga-1-d olid varustet Jawa mootoriga, alels hiljem asendati see \"kodumaise\" Š-50ga.
Ehk siis kokkuvõtteks - suvalise Š- või V-seeria rõngad peaksid minema, sest silindri läbimõõtu/kolvikäiku küll keegi muutnud pole...
Kui ma milleski eksisin, siis las kaasfoorumlane oldmoped parandab mind.
Valdo
Eesti Jalgrattamuuseumi looja ja eestvedaja
Tutvustame jalgratta ajalugu Eesti vaates, väljas on üle 170 muuseumiväärtusega ratta
Asume Kesk-Eestis Väätsal Pikk 9.
Postitused: 363
Teemad: 31
Liitus: Jan 2004
Maine:
0
Tegelikult on asi nii, et rõngad ikka ei lähe ka, sest tal on rõnga stopperid teistsugused (keskel, mite servas ja rõngas on sellekohapealt lihtsalt õhem), aga seda muidugi juhul kui tal originaal kolb on. 3 rõngast on tal ka originaalis. Muidugi võib ka mind parandada.