turvafirmade pisikesed diiselsõidukid?
#1

hei!

hakkasin mõtisklema autode kvaliteedi teemadel, kui olin vaadanud info-autos
aasta falcki kasutuses olnud ford fiestasid. läbisõidud 160 K ja 85 K ning hinnad vastavalt 79 ja 89 K. mõtisklesin just selle külje pealt, et hind on neil masinatel hea,
vanust nooremal (nüüdseks müüdud) napilt aasta - võiks ju endale ühe ära tuua. kuid see on koht, kus kerkib dilemma - kas need masinad ka oma hinda väärt on? kindel on see, et nad on
üsna karmi minevikuga, kuid kui karmi? ühesõnaga, kas teie meelest on mõtet osta sellist autot? teab keegi ehk omast kogemusest kuidas neid autosid hoitakse?
ühel oli rool karvane ja kilbid kriibitud, kummid läbi jms - kuid muid visuaalseid defekte pole - isegi istmed olid puhtad ja kulumata.

nende pisikeste diislite resurss peaks ikka 300 000 olema? minule tundub vähemalt esmapilgul küll, et tegemist on üsna usaldusväärse kaaslasega veel pikkadeks kilomeetriteks - ja peamine - üsna soodsa hinnaga. või on see mulje VÄGA petlik?

fiestad siin nt: FIESTAD

ja jutt ei ole ainult fordidest. sama saatusega on yariseid, ibizasid, polosid jms

kellelgi mõtteid, arvamusi?

Facebook @accelerista
Instagram @accelerista
www.accelerista.com
Vasta
#2

aga ega nad ei vaheta ju koiki autosid parast aastast kasutust valja?
kas siis ei ole ehk voimalik, et naiteks saanud kovema paugu, kindlustus on korda tein ja uuele ringile last?

uue hind on tiba ule 200000, seega on ju praegune peaaegu vaid 1/3?tundub liiga hea, et tosi olla???

ja piltidel tunduvad kuidagi liiga head?
samas vbla ma olen liiga pessimist?
mine vota kinni
kui on hea auto, siis on kull odav

ands
Vasta
#3

Eks nad saavad seal ikka korralikult vatti küll. Olin teeninduses praktikal, seal oli pidevalt Falcki liikureid näha, stanged-tiivad kõverad või sillad puruks sõidetud. Aga samas tehti nad seal jälle ilusti korda...

Rover 3500 - European Car of the Year 1977
Vasta
#4

usku Kirjutas:nende pisikeste diislite resurss peaks ikka 300 000 olema?

kellelgi mõtteid, arvamusi?

Nalja teed vä! Nii vähe!
Eluski ei usu et nii vähe.
Vasta
#5

to romka: suured diislid on need, mis kaua kestavad, aga kuskilt on nagu silma jäänud, et pisikestel (turbo)diislitel resurssi vähe?

lähen täna teen ühega sealt info-autost proovisõidu - kas koliseb, krigiseb, nagiseb. kuna ema sõidab sama vana (60 000 km 2003 a) fiesta bensiinivariandiga, on võrdlust hea teha (viimased 2 näd on see fiesta mu käes olnud)

Facebook @accelerista
Instagram @accelerista
www.accelerista.com
Vasta
#6

Noh ma arvan et mootorid käivad neil tõesti veel samapalju kilomeetreid edasi, kuid hea oleks kui saaksid põhja alla pilgu heita. Põhiprobleem peaks olema (turvafirma sõidustiilile mõeldes) sillad, sidur+kast, pidurid, ja miks mitte lopergused veljed Smile
Vasta
#7

käisin siis uurimas ... sõita ei saanud, kuid vaatasin neid kahte info-auto isendit väga põhjalikult...

87 000 km sõitnu oli tõenäoliselt avariiline - tiival värv nats kobrutab, kilbid katki, veljed lopergused ja kõik kummid täiesti tühjad Smile salong aga väga ok.
160 000 km sõitnu väljast nagu prillikivi - üks kivitäke kapotil, üks tagatiival, muud ei jäänud silma ning samuti ei tundu plekke vahetatud olevat. kuid sellel on rool narmendav ning armatuurlaua küljes on mingi el seadme hoidja ja kahtlased juhtmed lähevad \"n\" kohas armatuurlaua sisse. põhja alt noorem korras, sellel vanemal siin-seal murutuuste ja mulda ... kuid samas on isegi tehasest detailide triipkoodi kleepsud silladetailidel alles

sõnaga, kunagi proovin ikka sõita ka, sest huvi need masinad äratavad,
eriti see 79 000 eek maksev vanem isend. 79 000 eek eest masin soetada, millega veel ca 200 000 km sõita saab? kindlustus odav, mootor jõuline ja ökonoomne (keskmine ca 4,5 l/100 km ja tugevam kui bensiinikas)... õudsalt tahaks mõne autoga turvamehe, või sellise auto ostnu kommentaari. keegi ju ikka ostab neid, vaevalt et emexisse viiakse Smile

ise mõtlen, et kui need ka on sellised kannatada saanud ja korda tehtud... kui just avariiline ei ole, siis ikka keret ju kõveraks sõita ei saa? või saab?
st et kui see väliselt ilusam ongi oma elu jooksul mingi äärekivi leidnud või 100 km/h @ suured augud sõitnud, siis kere selline asi ju pehmeks ja kõveraks ei muuda?

Facebook @accelerista
Instagram @accelerista
www.accelerista.com
Vasta
#8

biggio Kirjutas:aga ega nad ei vaheta ju koiki autosid parast aastast kasutust valja?

Täitsa võimalik, et vahetavad. Näiteks eesti energia vahetab praktiliselt igal aastal. Isal on juba 5 masin vist (ford ranger). Selge on see, et EE mehed julgelt rohkem maha uhavad kui turvamehed. Tuuliste/tormiste ilmadega 1000 km vahetuse jooksul pole mingi probleem. Ja need masinad lõpuks suhteliselt logud on. Eriti veermiku osas. MIna isiklikult firma kasutuses olnud autosid ei ostaks. Võib-olla ainult juhul kui masin ainult ühe inimese käes olnud, aga neid turvamehi ju suhteliselt palju sealt autost läbikäib ja igalühel oma sõidustiil. ... kahtlane
Vasta
#9

ja kui on väljakutse, siis nad panevad ikka mõnusalt kiiresti nende väikeste autodega. (tuttav turva rääkis, et 170 ei ole väga suur probleem.)
Vasta
#10

Kõiksepealt vana turba-tiisli omanikuna, millega tegin rasket töödBig Grin Isuzu mootoriga 1992 Astra, 1,7TD, oli ostes(04.01.97) 100K sõitnud ja ~5 aastat vana.
Selliste autode peamine vaenlane on külmkäivituste arv. Isegi palju suurem vaenlane, kui bensukatel. Turbo õlitus on puudulik, küte poolvedel jne. Kui algul oli mootor ideaalne(lõuna-saksa betoonifirma auto), siis juba aastaga Eesti külmas talves hakkas esimesi kulumise märke tekkima. Teisel aastal lendas nukkvõlli hooratas küljest ... 10K remont. Peale seda hakkas masin tööle ehedaima tööautona: sõidud suvel ja talvel mõnestsajast meetrist mõne kilomeetrini. Kontorist tolli(250m), sealt jaama(300m), sealt Muugale(3 km), Muuga vahel kah 500 meetrised otsad, lõpuks jälle tolli tagasi ja kontorisse ... ja iga sõidu vahepeal 10-30 minutit seismist -20 kraadi juures talvel. Soojaks keset tööpäeva diislit ei saanudki. See tappis mootorit koledal kombel, kulu suurenes ja minek kadus ära. Müüsin ta 10 aasta vanusena ja 260K sõitnuna odavalt ja pika järelmaksuga tuttavale(kel oli sel hetkel probleeme elus), sõidab tänase päevani. Isegi ülevaatuselt läks suitsususega läbi, kuid ma ise tean, et mootorist ei jää sellise lühikese otsa sõiduga sittagi järele. Samas veermikus ei pidanud ma peale paari puksi midagi vahetama, alles uus omanik pani uued amordid. Nagu Opel ikka, roostetas lõpuks ära, seegi parandati alles uue omaniku poolt.
Aga kuidas sõidetakse taksode ja turvaautodega? Neil ei jahtu mootor mahagi, seega ei ole neile väikediislitele ka 250K mingi läbisõit, saati siis näit alla 100K. Veermikudetailid ei ole ju nii kallid, et neid osta ei jõuaks. Ainult raske pauguga auto tasub enne piinlikult üle vaadata ja püüda \"tagauste\" kaudu autot remontinud meesteni jõuda. Kui ikka on korralikult tehtud, siis 1/3 hinnaga sellist väikeautot tasub osta. Täna meil veel ei ole pisikesed hinnas ... aga lähevad Big Grin Euroopa kogemus näitab, et väikeautode turuhind langeb palju vähem, kui nendel suurematel liigikaaslastel. Seda nii protsentides kui loomulikult puhtas rahas.
Edit: kiire otsind parameetrite järgi mobile.de saidilt andis ühe sellise auto: soodushinnaga 3d Fiesta TD -5450 EUR
Sel siis 180K läbisõit ja tumesinine, kuid muus samade parameetritega. Kõik teised on juba 5990 EUR ja rohkem ehk kaugelt üle 100K, kui transport ja regamine Eestis juurde arvestada. Keskmine 2003 aasta 3door 1,4TD Ambiente Fiesta hind Saksas on 6900 eurot. Kui nii võtta, siis 5600 euro eest oleks nagu päris palju läbisõitu ... aga teiselt poolt on jälle ajalugu teada.
Vasta
#11

Falck vahetab oma autod iga 2-3 aasta tagant välja.Vatti saavad nad seal kõvasti aga sõltub ka kus ja kelle käes mingi isend on ringlend.Valga-Võru autod on reeglina parema kohtlemise osaks saanud kui suuremas linnas seilanud liikur.Sõidetakse nendega samas ka puusse aga kuna kindlustus ju peal, siis pannakse uued jubinad külge ja tehakse asi korda. Hoolduses käivad nad korralikult, sealt nagu kokku pole hoitud. Aga Fordi asemel soovitaksin vaadata Yarist. Olen saanud mõlemat proovida: noh Ford on ja jääb ikkagi traktoriks. Yaris-samas ei saanud esialgu arugi et oleks diisli käivitanud. Ka minek oli terav nagu bensukal.
Eks see ole minu subjektiivne arvamus muidugi. Aga kui vähegi tutvusi on siis katsu auto ajalooga end kurssi viia.Wink
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne