Liikluskindlustus
#1

Huntigi enam ei saa aru- kahtepidi informatsiooni jookseb uue liikluskindlustuse korra kohta. Ühel juhul räägitakse sellest, et maksad igal juhul kohustuslikku kindlustust, teisel juhul võimalusest sõlmida raamleping, mille olemasolul saad maksta ainult siis kui kindlustuskatet vajad. Tänasest EPL artiklist küll seda mittemaksmise võimalust välja ei loe... Kas keegi siinsetest teadjatest on asjale pihta saanud?
Kommentaaride hulgas leidus üks päris kelmikas ettepanek:

<<Huh, üks tore mõte tuli - tsiklimehed peaks olema need mehed, kes uue seaduse üle peaks eriti tigedad olema- kasutatakse tsikleid ju pelgalt mõne kuu jooksul, nüüd aga peaks maksma aastaringselt kindlustust. Kui saaks paar tuhat (hmmm, tore oleks kasvõi paarsada) tsiklisti kokku, kellega minna toompeale tsiklite trompeteid tühjaks puhuma minna... tore tööpäev oleks armsatel võimukandjatel. Paarsada \"juhuslikult\" Toompeale sattunud orelit tuksumas pisut kõrgematel pööretel, kui seda on tühikäik, ei ole seadustega vastuolus ja peaks võimukandjatele andma sõnumi edasi \"loud and clear\" Smile>>

Mulle meeldiks Big GrinBig GrinBig Grin
Vasta
#2

No mis siin aru saada -- riigiametnikud-pederastid otsivad lihtsalt endale tegevust, et nad palka võtaksid ikka mingi töö eest, mitte ainult kõhutuule emiteerimise pärast tooli sisse.

Eesmärk on ikka need surnud masinad ARK registrist välja saada ja kogu lugu. Selgelt on ju öeldud, et MAKSTA tuleb ainult liikluses osaleva sõiduriista eest, ülejäänuga sõlmid lihtsalt lepingu ja asi vask.

Halamise asemel teeme siis rõõmu riigiametnikele-pederastidele, täidame vastavalt nende haigele vaimusünnitusele vastava paberi ja pole probleemi.

enamik riigiametnikke on kahjuks pederastid, seda just vaimses mõttes. Haige aju genereerib igasuguseid lollusi.
Vasta
#3

Niikaua mina ei virise, kui seinal seisev number leiba ei küsi. Neid igasugu lepinguid niikuinii kümneid, üks ees või taga ei oma enam mingit tähtsust.
Kui aga peaks hakkama rahakotti kurnama, siis olen tõesti selle poolt, et korraldada protestiaktsioon. Loomulikult peab meeles pidama, et igasugused sellised üritused peavad olema registreeritud, sel juhul lubatakse seda korraldada ning minema ei aeta isegi kui see ametnikele ei meeldi (viimane selline näide - pedeparaad tallinnas).

Maasturite hankimist Ukraina sõjaväele ja nende remonti meie Põhja-Tallinna töökojas saad toetada läbi Toeta Ukrainat MTÜ a/a EE387700771008885941. Selgitusse maastur Ukraina sõjaväele.
Vasta
#4

mhh, ametnike kuuluvus mentaalsete seksuaalvähemuste hulka pole küsimuseks, see on selge niigi, aga väljavõte EPL:

<<Kindlustuskatte jätkuva puudumise korral saadetakse oktoobris juba rahaline nõue, mille suurus sõltub sellest, kui kaua on sõiduk olnud omaniku nimele registreeritud liikluskindlustust omamata. >>

Väljendit \"kindlustuskate\" oskan tõlgendada ainult ühtmoodi- omab kindlustust (kindlustus katab õnnetusjuhtumiga kaasneva kahju).
OK, uurin pisut netti, ehk leiab kindlustuste kodukatelt mingeid vihjeid.
Vasta
#5

Nii, leidsin vastuse. Eriti härg lugu on selles, et seletus ja seadus ei lähe omavahel kokku. Seaduses ei räägita sõnagi sellest, et kindlustuskate võiks mingi periood puududa... noh, eks kaeme mis toimuma akkab.

Mida teha uunikumidega? Mida teha juhul, kui sõiduk on paralleelselt ka mõne teise riigi registris ja kindlustatud seal välja antud dokumentide alusel?
Kui sõidukit ei kasutata väga pika aja jooksul, siis soovitame pöörduda Autoregistrikeskusesse ja otsida sobivaid võimalusi sõiduki aktiivsest registrist eemaldamiseks.

Mida teha, kui sõidukit kasutatakse hooajaliselt?
Ka lühiajaline poliis antakse välja tähtajatu lepingu alusel, mis võib makse – ehk poliisivaba olla 12 kuud ühtejärge (peale seda on kindlustusandjal õigus leping ühepoolselt lõpetada).
Vasta
#6

http://www.lkf.ee/index.php?0114911163394

Siin ka vähe juttu asjast.

Ma olen juba loobunud bürokraatia peale vihastamast. Smile
Küllap juba kevadeks on veel \"üllatusi\".
Vasta
#7

Tsitaat:ARKi poole on paslik pöörduda, kui:
- sõiduk ei kuulu enam teate saanud isikule;
- sõidukit ei ole enam olemas;
- sõidukit kasutatakse viisil, mille puhul selle kuulumine aktiivsesse registrisse ei ole vajalik;
- teatel näidatud isiku/sõiduki andmed ei klapi olemasoleva registreerimistunnistuse andmetega

Eelmises postitusel olevalt lingilt info väljavõte. Smile
Vasta
#8

jurkman Kirjutas:enamik riigiametnikke on kahjuks pederastid, seda just vaimses mõttes. Haige aju genereerib igasuguseid lollusi.

Tänan! Kena on lugeda arvamusi inimeste suust, kelle panus üldise heaolu kasvu piirdub valimatu ja ebakonstruktiivse sõimuga avalikus foorumis.


Mis puudutab liikluskindlustust, siis see määrus on tobe küll, aga vähemalt esialgu ju mitte kontimurdev. Selle ajaga, mis kulub siia teemasse postitamisega, saate lepingu netis sõlmitud ja probleem lahendatud.

Jesper, riigiametnik ja vaimne pederast
Vasta
#9

IRW@Jesper Smile Jurkman kirjutas ju : \"enamus\", mitte kõik. Iseenesest on väljend \"vaimne pederast\" üsna intrigeeriv. Pederastia peaks afaik eeldama penetratsiooni rektaalavaustesse, kus küll võiks olla vaimu rektaalavaus?? Big Grin
Tõsisemalt, minu paremat arusaamist mööda on leping ja kindlustuskate kaks erinevat asja. Ühel puhul sõlmitakse leping mingite üldiste tingimuste kokku leppimiseks, teisel puhul räägitakse juba kindlustuskattest, mis tagab kahju korvamise. Väljavõte eelpool oleva lingi mat-dest: <<Kindlustuskatte jätkuva puudumise korral saadetakse omanikule 1. oktoobril rahaline nõue.>> Leping ei anna kindlustuskatet, kindlustuskatte annab poliis. Kui räägitakse vajadusest maandada kindlustamata sõidukite poolt tekitatava kahju riske, siis nullmaksega leping seda eesmärki ei täida.
Ei ole jurist ja võin tõlgendustes eksida, aga kogu see värk on piisavalt sogane et uskuda sihipärast sogamist- et peale seaduse vastuvõtmist rõõmsalt teatada: tengelpungad lahti, Tõnisson.
Vasta
#10

Jesper Kirjutas:saate lepingu netis sõlmitud ja probleem lahendatud.

Aga teeks siia nimekirja neist kindlustusseltsidest, kes pakuvad neti teel kindlustuslepingu sõlmimise (ilma, et peaks 2 kuuks poliisi ostma) võimalust.
Vasta
#11

Ma soovitan kõigil teha oma tsiklile või autole see kindlustuse leping ära IF kindlustuses, see ei maksa mitte midagi ja kestab niikaua kui IF kindlustus seda tahab, ühe sõnaga nad ei kustuta neid lepinguid ära peale 12 kuu möödumist. Mul ühel tsiklil juba aastast 2003 leping olemas ja kindlustuse kontroll ka ei näita seda kui probleemse masinana. Lingilt saab kontrollida enda probleemseid masinaid.

http://www.lkf.ee/index.php?0114911163394
Vasta
#12

Jesper Kirjutas:
jurkman Kirjutas:enamik riigiametnikke on kahjuks pederastid, seda just vaimses mõttes. Haige aju genereerib igasuguseid lollusi.

Tänan! Kena on lugeda arvamusi inimeste suust, kelle panus üldise heaolu kasvu piirdub valimatu ja ebakonstruktiivse sõimuga avalikus foorumis.

Jesper, riigiametnik ja vaimne pederast

Sry ise olen riigiametnik viiendat aastat ja tean väga hästi, mida räägin.
Keskmisest madalamad palgad ja omameeste sahkerdamine ning heietused
a la \"riik on halb peremees\", on viinud tõesti olukorrani, mil kasvavasse riigi-
bürokraatiasse on üha enam imbunud aktiivseid ebakompetentseid inimesi.
Sellega puutun igapäevaselt kokku, seega on tegemist lihtsalt fakti
konstateerimise, aga mitte ebakonstruktiivse sõimuga.

Antud seadusemuudatus on samm politseiriigi suunas. Hääkene küll liikluses osaledes
võib ju sundleping vajalikki olla, aga selline
üleüldine sundkindlustamine meenatub aegu, mil kirjutusmasinaid ja raadioaparaate
ära korjati.
See ajab ka oksele, kuidas on juba välja töötatud süsteem, et selleks ja selleks kuupäevaks
saadetakse juba trahvikviitungid kohtutäituritele menetlemiseks.

Eestis saab aastas ca 150 inimest õnnetustes surma, LKF võiks ohjeldada avariitekitajaid,
aga mitte uunikumide omanikke pilastada.
Vasta
#13

õige suhtumine.ja varsti mõtlevad veel nagunii midagi taolist, et iga üle 30-aastase sõiduki omamise eest pead kah veel maksma.
ok saan et eesti riik vähe vaene on ,aga ega seepärast ei pea uunikumi kogujatelt raha välja pressima, kasutagu parem kõik EL poolt saatud raha ära!

miks osta kalleid plassmass junne kui vana venetehnika ka kohale veab?
Vasta
#14

Kõige lihtsam on teil sõlmida 0 lepning. ei maksa midagi. Lähed ja ütled et tahan 0 lepingut.

Kuna mul isa on Ergo firmas tööl ja eelmise kvartali nr 1 tegija Eestis siis mina olen näinud tema tööd ja vaeva julgelt üle 10.a


Ja uskuge või ei aga ärge PALUN mitte kunagi tehke kindlustust INGES´es. see on kõige mõttetuim kindlustus. Ainult 1 harukontor mis asub Tallinnas (muidu venelaste kindlustusfirma)


Nordic Kindlustus on veel hullem. Alati venitavad asjadega. Minu GS500K2 pole siiamaani korda tehtud. Kindlustuskahju on 29 770.- EEK hetkese seisuga. Ja helistavad ja pakuvad 9000.-
Ütlevad et kiiget saab sirgeks väänata, pakiraami ka, velje saab uue ja kummi kuigi nemad oleks võimelised velje ka sirgeks väänama, käigukasti hammakad ei saa kuluda kui käik sees ja peale paukku tagaratas vasta maad lendab nii et käigukastil ragin taga, plastikuid saab liimida + kinnitused uued teha ja mis kõige hullem nad imestavad kuidas saab tagaratta võll minna kõveraks ?? Täitsa lambad mõelgu ise kui Taxo tallinnas 60km/h selga tagarattasse sõidab ja eriti veel kui ise seisad kohapeal.

If on nii ja naa, isiklikud kogemused Venna 730 1999.a BMW ja isa 530BMW 2004.a. Mõlemad laksud olid teiste inimeste süül, kellel oli If kindlustus. hakkavad ka seletama et MINGI VELLO VÕRUMAA METSADES TEEKS ILUSTI 730 BMW KORDA; RÄÄKIMATA ANDURITEST JA AUTO AJUST, MIS SEE SIIS ÄRA EI OLE JUBA 30.a on teinud sikse ja mossesid, miks mitte siis see korda teha aalaa selline jutt.


Panen käe südamele kui ütlen et Ergo on kõige parem. Saksaks on peakontor ja asi läheb käima kui tegutsetakse. Ei hakata nutma ja 1 kuu venitama et äkki saaks ikka odavamalt.


ERITI KUI TEIL ON VÄLISMAA TSIKLID tehke kindlustus ERGOS, isegi ramo.ee omanik võib väitta, et ERGOsse saadab garantiikirja ja tuleb kohe nõusolek et asi korda tehakse ja ei kaubelda hinnas.

Olen lihtsalt liiga palju näinud inimesi kes on saanud tünga nii majade ja autode kahjudega. Lihtsalt keeldutakse maksmast. Ja seepärast soovitangi Ergo´t

Otsin eboniidist Iž-350 signaali ja M72 signaali cm-01 cm-02, militaar M72 kuuluvaid kanistreid, kanistri raame, kohvreid ja nende raame. dektarjovi relvakinnitus jalgasid ...
Vasta
#15

Mis vahet, kus kindlustuses su käru kindlustatud on, sinu ainuke kokkupuude nendega on ju raha maksmisel. See, kes võtab kõige vähem raha kõige mugavamalt, ongi kõige parem. Kui õnnetusse satud ja teine pool süüdi jääb, ajad tahes-tahtmata tema seltsiga asju, on see siis inges või misiganes.

Selle foorumi temaatikaga haakuvale tehnikale kaskot ei saa.

Ja mis puudutab riigiametnikke, siis ei nõustu ma ikkagi nende valimatut vaimseks pederastiks tembeldamisega. Selle konkreetse seaduse juures on niiii selgelt läbi paista kindlustusseltside huvi, mis on ellu viidud läbi poliitilise tahte. Riigiametnikud ei langeta sellise kaaluga otsuseid.
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne