minichopper
#61

teitur Kirjutas:täpsemalt 94cc
tänan täpsustuse eestBig Grin
Vasta
#62

Nüüdseks juba mõned katsesõidud tehtud. Kuigi mootor sai küllaltki põhjalikult remonditud, on ,,minek" oluliselt lahjem, kui peaks. Üheks võimalikuks põhjuseks võib pidada vale karburaatorit (K36P). Pärast õhutemperatuuri kukkumist ~10 kraadini hakkas mootor ,,uppuma",
ehk pärast mõningat töötamist saab küünal märjaks. Ise kahtlustan bensiini kondenseerumist karburaatorit ja silindrit ühendavas torus
(K36P ei mahu originaalkarburaatorile ettenähtud pesasse). Samuti ilmnes huvitav nähtus tühikäigu pöörete ja eelsüütenurgaga seoses:
mootor töötab kõige paremini, kui ,,poolkuu" paikneb ~30 kraadi enne
karterile märgitud kriipsu. Seega on tarvis veel katsetada ja häälestada.
Vasta
#63

Pilte.... ;Smile

Pakun liivapritsi teenust, madalsurve pritsimine. Hind kokkuleppel!
Info: 58454535 (Tartu/Tartumaa) ; email: agent.x.007@gmail.com
Vasta
#64

Nonii.........aega läks..kaua läks aga jah...siin ta on:
http://beta.album.ee/node/9276489
http://beta.album.ee/node/9276478
http://beta.album.ee/node/9277355
http://beta.album.ee/node/9277363

päästsin siis nüüd künnimehe naha Big Grin

How about a nice cup of..SHUT THE FUCK UP!
Vasta
#65

Ei noh päris pull riistapuuBig Grin
Vasta
#66

Päris omapärane masin. Vaatasin, et masinal on mingi suurem karpa peal, et mis karpaga tegu ja kuidas sellega minek on. Silma häiris see, et kett on pandud jooksma läbi porika ja porikas rõvedalt ära lõigutud.
Vasta
#67

Karpa on K-36 ja minek on nagu tavalisel Deltalgi.
Porilaud on tehtud klaasplastist.

How about a nice cup of..SHUT THE FUCK UP!
Vasta
#68

Kui kurtsid, et edasi läheb lahjalt, siis ühte põhjust otsiks mina sumpsist.
Korraliku resotoruga oleks minek hoopis teine.
Vasta
#69

probleem seisneb selles et nüüd masin ei liigu enam üldse.

künnimees Kirjutas:Nüüdseks juba mõned katsesõidud tehtud. Kuigi mootor sai küllaltki põhjalikult remonditud, on ,,minek" oluliselt lahjem, kui peaks. Üheks võimalikuks põhjuseks võib pidada vale karburaatorit (K36P). Pärast õhutemperatuuri kukkumist ~10 kraadini hakkas mootor ,,uppuma",
ehk pärast mõningat töötamist saab küünal märjaks. Ise kahtlustan bensiini kondenseerumist karburaatorit ja silindrit ühendavas torus
(K36P ei mahu originaalkarburaatorile ettenähtud pesasse). Samuti ilmnes huvitav nähtus tühikäigu pöörete ja eelsüütenurgaga seoses:
mootor töötab kõige paremini, kui ,,poolkuu" paikneb ~30 kraadi enne
karterile märgitud kriipsu. Seega on tarvis veel katsetada ja häälestada.

How about a nice cup of..SHUT THE FUCK UP!
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne