24-08-2005, 13:36 PM
Siin teemas tahaks näha,teie kogemusi/nõuandeid idabloki kuni 125cm3 mootorite forsseerimiseks.
Minu kogemused V-50 seeria mootoritega:
Tee silindripea umbes 2-4 mm madalamaks,pressi hülss välja(hülss tuleb välja silindri ülemisest poolest seega pressida tuleb alt),võta minidrell(või hambaarstipuur) silu ning suurenda välja/sisse/üleujutuskanaleid (mõistlikult)
Parem oleks väntvõll ka tasakaalustada kui võimalused olemas.
Pane teised väntvõlli laagrid,ise kasutasin SKF explorereid mis on kinnised kuullaagrid,nendega pole simmerlinge vajagi.
Veel on üks nipp mida ma pole proovinud aga üks omal ajal võrride/mopeedidega tegelenud isik rääkis,tuleb kolb valada täis mingi kerge metalliga,ma arvan et alumiiniumiga,aga segaseks jäi mulle see et kui kolb on täis valatud siis kuidas keps sinna külge kinnitatakse,ta rääkis et see oli tema mopeedi hirmsasti pöördesse ajanud
Minu kogemused V-50 seeria mootoritega:
Tee silindripea umbes 2-4 mm madalamaks,pressi hülss välja(hülss tuleb välja silindri ülemisest poolest seega pressida tuleb alt),võta minidrell(või hambaarstipuur) silu ning suurenda välja/sisse/üleujutuskanaleid (mõistlikult)
Parem oleks väntvõll ka tasakaalustada kui võimalused olemas.
Pane teised väntvõlli laagrid,ise kasutasin SKF explorereid mis on kinnised kuullaagrid,nendega pole simmerlinge vajagi.
Veel on üks nipp mida ma pole proovinud aga üks omal ajal võrride/mopeedidega tegelenud isik rääkis,tuleb kolb valada täis mingi kerge metalliga,ma arvan et alumiiniumiga,aga segaseks jäi mulle see et kui kolb on täis valatud siis kuidas keps sinna külge kinnitatakse,ta rääkis et see oli tema mopeedi hirmsasti pöördesse ajanud


Mina aga tegin oma voshodi 4 takti peale... päris hea on nüüd. Kuidagi ei kuumene ega midagi... Klappe pole veel külge pannud, sõitmise peale kulub nii palju aega, et juba. Kindlasti viskaks ma minema kõik üleliigse, et kaalu vähendada. Lenks, tuled, juhtmed, heeblid ja käiguvaheti peal olev kumm. Tundusid kõige raskemad ja vajalikumad asjad. Jahutus on ka ümber tehtud. See oli kõige lihtsam. Nimelt panin Gaz53 radika õli täis ja ajasin seda siis mingise vana pumbaga ringi. Pump lakkas eile töötamast ei tea kas õli vana või mootor liiga külm. Igatahes loodan homme mootori kokku ajada... eks näeb mis välja tuleb! Hoidke mulle pöialt
Ning forsseerijad... ärge seadke oma elu ohtu!!!!!