18-05-2006, 23:00 PM
hellrix Kirjutas:Tehases seda kaitsekilpi vist ei pandud varurattale.Sul neid kaks või jäi korvi rattale panematta?ja mina mõtlesin ennast haigeks et kas korvi ratas seespoolt ongi nii kaitseta... et see kate käib hoopis korvirattale? Jälle targem.
Täna võtsin korvipoolse silindri maha, mingit silmaga nähtavat viga ei olnud, pisut rohkem kulunud oli kui teine. Asendusmootori kolb ja silinder andsid kompressiooniks 8,3 (!) teise silindri 7,7 vastu. Krt, kirjandus annab normaalseks tulemuseks 7-7,5. Huvitav mis näit siis on, kui sissesõit saab tehtud... Käima vändates hakkasin juba vanadust kahtlustama- päris ära väsitas, siis sain pihta, et vänt käib raskemalt Kui kord käima sain ja mootori soojaks lasin, siis oli lust kuulata, kuidas korvipoolne silinder meeldiva tugevusega oma joru jorises- tugevad ja ühtlased popsud.
Lisaks erinevale kolvi kujule hakkas silma see, et ülemine kolvirõngas oli järgmisest kitsam. Noh, tulemus kompressiooni näol on hea ja olen valmis katsetama-riskima. Asendusmootori sain kaasfoorumlaselt Unic-Härralt- kui lugema juhtud, siis ehk räägid, mis rõngad-kolvid need on. Esmamulje on igatahes impressive