Keevitus

(20-11-2015, 16:23 PM)pen.skar Kirjutas:  Achtung!   Vorsicht!     Tools24 pakub usinalt oksjonil 225A inverterkeevitusi made in P.R.C. WeldtechWT/WD 225 40-225A.  Sain ka ühe niisuguse õnnelikuks omanikuks saja euri eest!. Seina ja ... plärises tühijooksul nagu 127 v asi 220 käes! Võtsin laiali. Jummala petukaup. Sees ainult  trafojurakas, poteka otsad rippuvad niisama. Šunti ja digiampermeetrit saab mõne akulaadija ehitamisel kasutada, muu prügimäele. Elektroodikäpa võib ka alles jätta. Kas ainult Ungarikeelne juhend on jälgede segamiseks lisatud?

Olen ka sellelt kasutajalt ühte teist ostnud ja soiiani rahul.Selliseid asju isiklikult sellisest kohast ei ostaks.Ostast midagi osta siis koheselt tuld riistale või mingi varuosa siis kohe molekulidaks.Pretensjoone lahendavad mingid tibid kes ei jaga halligi tehnikast.Sama ka laadalt ostes kohapeal molekulideks,muidu p...e lohus Sad
Vasta

(20-11-2015, 20:32 PM)metsakohin Kirjutas:  Lugesin teemat ja jõudsin järeldusele, et tuleb oma muldvana aparaati remontima asuda. Nimelt igal teisel katsel lööb kaitsme välja, ilmselt on lühis kusagil primaarmähise keerdude vahel.

Lühiskeerdude avastamiseks ei pea mähist maha kerima, selleks on palju lihtsam moodus.
Vasta

(20-11-2015, 20:15 PM)meli666 Kirjutas:  
(20-11-2015, 16:23 PM)pen.skar Kirjutas:  Sees ainult  trafojurakas, poteka otsad rippuvad niisama.

Mismoodi võiks see voolutugevuse reguleerimine toimida? Kui täis trafo baasil, siis peaks olema südamik liigutatav. Või ongi lihtsalt keevitusvool konstantse suurusega, kruti seda potekat palju tahad.
Muidugi 100.- eest keevitust tahta liialt optimistlik. Selle eest ei saa paari töösaapaidki.
Mina olen läinud ammu seda teed, et ostan pigem kasutatud nimega asja. Kui on kuskil tööstuses aastaid töötanud, siis minu hobitamise juures pensionipõlve veetes käib asi veel kaua.
Väikestest kohverinverteritest annaks soovituse Kemppi suunas. Endal kasutuses Kemppi Master MLS 3500. Maksimumamprid 350, ega veneaegsele Zakile alla ei jää, saab vabalt ka paksu materjali lõigata.
Ja kasutatult polegi teab mis kallid, 400-500.- neid liigub, kui otsida.

Elektrood ja tig?Nii tundub vaadates esipaneeli.
Vasta

(20-11-2015, 21:55 PM)virks Kirjutas:  Lühiskeerdude avastamiseks ei pea mähist maha kerima, selleks on palju lihtsam moodus.

 Hüveteguri mõõtja?
Vasta

Virksile: Kui kaitsme momentaalselt välja lööb, siis lühiskeerdude avastamisest vähe kasu ilmselt. 
P.S. Kahjuks ei jõua kõigis valdkondades 100% tark olla, seega võiksid oma salajase nipi natuke avalikustada.

Kes oskab, see teeb - kes ei oska, see õpetab!
Vasta

(21-11-2015, 00:35 AM)metsakohin Kirjutas:  Virksile: Kui kaitsme momentaalselt välja lööb, siis lühiskeerdude avastamisest vähe kasu ilmselt. 
P.S. Kahjuks ei jõua kõigis valdkondades 100% tark olla, seega võiksid oma salajase nipi natuke avalikustada.

Kõigepealt võiks veenduda, et see nimetatud "kaitse" täie tervise juures on.

Lühiskeerdude otsimine on lingil oleva teema lõpus lahti räägitud.
http://www.elfafoorum.ee/threads/37765-E...i-kontroll
Vasta

Kaitse ei ole üldse jutumärkides, vaid vaevalt pool aastat kilbis olnud, talub täiesti edukalt 5,5 kW mootorit. Proovitud ka vahetust teise kaitsmega, tulemus sama.

Tänan nõuannete eest, eile sai juba südamik lahti võetud, jäänud vana mähise eemaldamine ja uue keeramine. Südamiku koostamine on sealjuures kõige nöögim tegevus.

Kes oskab, see teeb - kes ei oska, see õpetab!
Vasta

Õnneks sai piirduda trafo puhul kõige mõnusama osaga, nimelt südamiku lahti/kokku monteerimisega. Sai küll arvatud, et nimetatud riist kestab vanaisalt lapselapsele, paraku nii igavene asi pole.  Trafol vanust vähemalt pool sajandit,kunagi kellegi poolt käsitööna valminud. Primaarmähis oli natuke loksuma hakanud ja igale mähisekihtide alumisele keerule väikese jälje teinud, sealt see aeg-ajalt lühisesse minek toimus. Primaarmähisel traadi ristlõige 24 ruutmilli, teistel mähistel 5x suurem.

Kes oskab, see teeb - kes ei oska, see õpetab!
Vasta

Sellist loksumist-hõõrdumist tuleb vahest ette ootamatutes kohtades. Kälimees piinles kunagi VAZ`ga igasugu kompuutrite käes. Lõpuks juhtmepundi sakutamisega leidis ise koha, kus pritsungi juhtmepundi terav plekiäär oli paljaks hõõrunud.
 Alles väike New Hollandi trakatsil andis kaks päeva viga otsida- vahest saab võtmest käima, siis lõpeb suvalisel ajal, vahest llööb käivitamisel 5 A taimeri kaitsme läbi ja vaikus. Varsti ei jäänud 20 amprinegi pidama. Tegin siis mingi autoampermeetri juhtmetega kaitsme asemele ja kontrollamp  ka massi. Ja hakkasin harutama kapotialust  enne starteri kallale minekut.  Kaitsmekarp poltidelt maha, juhtmepundi klambrid vabaks ja lühis kadunud! Oligi kronsteini stantsimisest jäänud terav serv ajapikku isolatsiooni läbi nühkinud- made in Italy. Hea , et topeltkilega kasvuhoonesse lõppes, veel hea soe harutada. Nojah, 6 aastat hooldest hooldeni muretult end ülal ka pidanud. Ei mäletagi, kus õlivarras ja tosoolikork on- ptüi-ptüi, seni pole tilkagi juurde tahtnud.
Töötoas on mul 500 vatine prozepirn NL plahvatuskindlasse valgustisse sätitud ja emmepistik järel. Remontimisel igasugu kahtlased tolmuimejad, drellid ühendan läbi selle järgi. Kui ikka tule heledaks võtab, on täislühises asi. Ohutu katsetada ja viga otsida.
Vasta

Õige... vanasti oli igal elektrikul tehtud oma katse stend 500 või 1000 w hõõglambiga + muud liht ratsid.

Tegelikult on alati kõige ohtlikumad inimesed ühiskonnas truualamlikud käsutäitjad kelle ainuke soov on
                                           OLLA KEEGI JA SILMA PAISTA
Vasta

Pean oma "keevitusinverteriga" Weldtech WT/WD-225IV loomaarsti juurde minema- ainus ungarlane minu tutvusringkonnas. Lazlo räägib, kirjutab eesti keelt eeskujulikult, vast pole emakeeltki unustanud. Saaks tema abil sotti kas kaasa antud hiina ungarikeelne juhend või ongi hõimuvellede töö otsast lõpuni.
Plärinast saab lahti, kui apastraatusel kesta ümbert võtab. Tühijooksul pinge 35 volti. Kaart on tülikas vahele saada. Kuna voolu muuta ei saa, tuleb sobiv elektroodijämedus valida. Külgepandud digiampermeetrist pole kasu- kaare põlemasaamisel tõmbab pinge nii maha, et tabloo kustub ja ventilaator aegluubiks. Kuigi trafo on väikesevõitu, tuli idee sekundaarmähis 12 voldile ümber mähkida, dioodid lisada ja RS 09 akukasti mahutada. Kui vaja midagi tõsta-vedada, siis ots seina ja 2-ne käivitub imehästi kui korragi üle lööb. Muuks see lego ei kõlba.
 
Vasta

Eks ta päritolult hiinlane on nagu enamus tundmatu nimega keevitusi. Ungarlane ilmselt kleepis oma nime sinna külge ainult(ja võttis varuosi natuke). Kui sain õigesti aru, et inverterkeevitus ja sees ainult trafo?
Vasta

Jah, ainult trafo. Rekvisiidiks on ka ühendusteta  potensomeeter pandud. Annab täisringi keerata, mis päris poteka puhul poleks võimalik. [Pilt: 1]
Vasta

Kui stardiabiks muundad,siis tee ikka umbes 16V,kompenseerib igasusugused ühenduse ja pingelangu kaod.Vene täkkudest tuligi 16v tühijooksul.
Vasta

Just nii ma plaanisingi- kerin sekundaari maha, kahekorra ja tagasi. Kas alalispinge saab selle 16-17 v vahelduva korrutamisel ruutjuur kolmega? Läheb paljuks. Aspelund sen. saadud Tartu Märja "täkk" niipalju alalist mul välja annabki. Aitas kord Kirovetsigi käima a sakslase pärast liig raske tassida.
Vasta

(20-11-2015, 16:23 PM)pen.skar Kirjutas:  Achtung!   Vorsicht!     Tools24 pakub usinalt oksjonil 225A inverterkeevitusi made in P.R.C. WeldtechWT/WD 225 40-225A .... Jummala petukaup.

Kuidas lugupeetud müüja olukorda kommenteerib? Tarbijakaitse??
Vasta

(03-12-2015, 15:06 PM)pen.skar Kirjutas:  Kas alalispinge saab selle 16-17 v vahelduva korrutamisel ruutjuur kolmega?

Seda ruutjuur kolme ehk 1,73 on vaja siis kui tegu faaside vahelise pingega.
Alaldamisel kordaja 1,4.
Palju tuleb ikka.

Kui on raha, siis ostan bensiini ja sõidan tsikliga. Kui ei ole, siis sõidan ilma.
Vasta

Vahel vaatad, et inimesed on ikka päris sõgedad peast.
 Nii ise kui teised.
 Omal oli üks keevitus, millel 3 faasi, MIG/MAG ja elektroodi võimalus. Keevitas ühtlaselt ja kenasti, kuigi oli nn. isetehtud asi. Kunagi krooni algul sai 5000 eest ostetud ja oma raha teine ammuilma tagasi teeninud.. Kuna paksu raua jaoks oli võimu rohkem vaja ja vahel tahaks natuke alumiiniumi ka keevitada, sai ostetud uus suuremat sorti MIG trafokeevitus ja elektroodi jaoks inverter.
 Vana keevitust sai pakutud ühele ja teisele ja kolmandale paarisaja eest. No ei kõlba- " ma saan poest uue" oli argument...
 No jah, aga mida sa saad siis selle saja või paarisaja eest? Nii nagu maksad, nii tavaliselt saadki.
Lõpuks panin 10 sendiga oksjonile, et jalus ja ruumi vähe ja muud asendused olemas jne.
 Keegi sai ta lõpuks 150-ga endale. Tollele 150-le pidin panema veel 30 € juurde, et hankida üks lisakäpp  MIG-ile.
Inverter on selline odavama otsa ESAB, mida FEB vahete vahel kolme sotiga pakub. No ei keevita ta raibe roostevaba nii nagu mu vana poolmuidu ära antud kolakas. Nüüd mõtlen küll, et oleks võind ju vedeleda nurgas edasi Smile
Vasta

Ma olen jälle selline sõge- ei raatsi vana ära müüa, kui uue toon. Nii ongi üheksa keevitust pojaga kahepeale kogunenud! SAK`i ei ole aastaid kasutanud, VD -504 saab kopakihvadele kõvasulamit peale lasta (traadikohvrit temale mul pole). Esab Caddyga on hea auto juures toimetada, Power Compact 315 on 1,2 traat sees.  Telvini Tecnica inverter 140.1 ripub paelapidi garaaziuksel võtmekomplekti kõrval- kõige käepärasem kergemate asjade kokkutraageldamisel. No ja siis paar remondi ootel või undrechti ostetud(nagu see P.R.C. Weldtech).
Vasta

pen.skar kribas... " (traadikohvrit temale mul pole)"


Mul selline jalus... mootor 3faasi ja 36 V mehaanilise käigukastiga...lollikindel... ehk on abiks? 
KSF Meli666  viitsib ehk sellest rohkem seletada


[Pilt: 149113676da8dd_l.jpg]



[Pilt: 14911381cc2fa7_l.jpg]

Tegelikult on alati kõige ohtlikumad inimesed ühiskonnas truualamlikud käsutäitjad kelle ainuke soov on
                                           OLLA KEEGI JA SILMA PAISTA
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 6 külali(st)ne