13-12-2015, 22:53 PM
(12-12-2015, 11:22 AM)Tegelane5 Kirjutas: Ise prooviks pigem selle esialgse 16V vahelduvaga-16-1,4=14,6V. Nii ei saa küll maks pinget starteri asendiks aga saab vast kauem akut laadida enne käivitamist.
Starterid ei heida lusikat nurka ka siis kui neil vaid 8V peale jõuab. Viletsa akuga on selline pingelang suht tavapärane. Parematel kipub starteri andmise ajal sammuti sinna 10-11V kanti ja kui see keevituse piikide ja RMS-ide jura kõik kokku keerutada, siis saab selliselt peaaegu kõik amprid trafost kätte.
Kuna see keevitus tundub suht niru, siis sealt ilmselt liigapalju ampreid koos pingega põka jaoks ei tule ja pingelang tekib igaljuhul.
Seepärast ka see koos starteriga kasutamine hea on, et tekitab piisaval hulgal kadusid, et mitte muid asju ülepinge ohtu seada.
Kui aku väga vilets, siis on ülepinge üsna kerge tulema kui starterit järgi ei ole. Ehk siis see (16-1,4)x1,4 või kui tähte närida siis x1,57
Kui on raha, siis ostan bensiini ja sõidan tsikliga. Kui ei ole, siis sõidan ilma.