Keevitus

(21-10-2018, 20:11 PM)viplala Kirjutas:  
(21-10-2018, 19:33 PM)hundu615 Kirjutas:  
(21-10-2018, 17:14 PM)Provoker23 Kirjutas:  Küsimus kui palju hoiate gaasivoolu keevitamise ajal. Mul regulaatoril üsna lai roheline ala kirjas MIGi jaoks, aga konkreetset liitrit minutis olke sparem teada. Hetkel tundub, et nagu liiga palju kulutaks seda gaasivärki. Pool 5kg rulli umbes ja samas ka pool 20kg segukaasist ka läinud. Vähemalt mulle tundub nii kella järgi.

Ma saan 15kg rulli 20 gaasiga ära lastud.

Mul on umbes 15l/min reguleeritud ja 30kg ElmeMesseri suure ballooniga saan mitmeid 15kg rulle ära lasta, äkki 3-4tk vms.

Mul sussutamine ka,sumpse jne. ja reduktori kellad ka katki.

Opel Manta B 2x 1980:Toyota Celica Supra 1983
Vasta

(22-10-2018, 08:17 AM)hundu615 Kirjutas:  ... ja reduktori kellad ka katki.

 Selle vastu aitab püstoli otsa käiv gaasi vooluhulga mõõdik. Saab hulka täpsema tulemuse, kui vana kella seiereid uurides.  Smile




`73 Hanomag-Henschel F46KA
Vasta

(22-10-2018, 20:06 PM)korvimees Kirjutas:  
(22-10-2018, 08:17 AM)hundu615 Kirjutas:  ... ja reduktori kellad ka katki.

 Selle vastu aitab püstoli otsa käiv gaasi vooluhulga mõõdik. Saab hulka täpsema tulemuse, kui vana kella seiereid uurides.  Smile

see oli ka kunagi olemas,ära kadund rsk Smile

Opel Manta B 2x 1980:Toyota Celica Supra 1983
Vasta

Kas kellelgi on olnud kokkupuudet Leedus 90ndate alguses valmistatud elektroodkeevitusega Volta-1251?

Äkki on kellelgi sellest alles jäänud keevitusjuhtmeid?

A.


Manustatud failid Pisipilt (pisipildid)
               

Life\'s journey is not to arrive at the grave safely in a well preserved body, but rather to skid in sideways, totally worn out, shouting \"Holy s--t!....What a ride!
Vasta

Oskab äkki keegi soovitada, et millist keemiat saaks kasutada, et keevisliitel saaks keevise läbivust kontrollida?
Väljamaal pidavat ka mingi roostesurm töötama. Või on kuskil keevitus tarvete poes sellist asja müügil? 
Teine asi on mõrade kontroll vedelik, et kust ka seda võiks otsida?

Panen lingi ka videost kus roostesurma kasutatakse. 
http://www.weldingtipsandtricks.com/macro-etch.html
Vasta

Kas keegi oskab jagada linki/videot kus oleks hästi näidatud alt üles plaadi põkkõmbluse(PF) teostus. Vene keeles ei oska otsida ja ammeerika maa keeles videotel tehakse enamus ülalt alla.
Vasta

(06-12-2018, 21:58 PM)Kult Kirjutas:  Kas keegi oskab jagada linki/videot kus oleks hästi näidatud alt üles plaadi põkkõmbluse(PF) teostus. Vene keeles ei oska otsida ja ammeerika maa keeles videotel tehakse enamus ülalt alla.

https://youtu.be/XeQ2P-F35Is?t=190 ?
Vasta

Mureks see, et mig- keevitus Telwin Telmig 180/2 traat ei jookse hästi peale, seda uuest peast alates, niikui kõril pisemgi kaar sees, siis ei toimi, kui sirge, siis on asi OK! Tekkis mõte asendada 2,5m pikkune kortsmoonikust originaalpõleti EURO- otsaga 3 m pikkuse põleti vastu. Oma peaga mõtlen, et vaja on: põletit, põleti pistikupesa (auk keevituse korpuse küljes olemas). Aga kas gaasiklapp on vaja ka juurde vaadata, või midagi veel? Mida arvate, kas selline pisike täiendus aitab traadil paremini peale joosta?
Vasta

olen aru saanud sellest et odavatel on 2 rulliga traadi etteanne aj see jukerdabki kui kõri hakkab ära väsima. Kuna sellel max 0,8 traat siis pane 1mm kõri juukseb vabamalt. Traadirulle kontrolli ka vajadusel vaheta välja. Endal plaanis soetada 4 rulliga pill, kaovad igasugused etteande probleemid ära.

4 vedu on ikka 4 veduSmile
Vasta

(07-01-2019, 21:39 PM)jupiter22 Kirjutas:  Mureks see, et mig- keevitus Telwin Telmig 180/2 traat ei jookse hästi peale, seda uuest peast alates, niikui kõril pisemgi kaar sees, siis ei toimi, kui sirge, siis on asi OK! Tekkis mõte asendada 2,5m pikkune kortsmoonikust originaalpõleti EURO- otsaga 3 m pikkuse põleti vastu. Oma peaga mõtlen, et vaja on: põletit, põleti pistikupesa (auk keevituse korpuse küljes olemas). Aga kas gaasiklapp on vaja ka juurde vaadata, või midagi veel? Mida arvate, kas selline pisike täiendus aitab traadil paremini peale joosta?

Nendel telwinnidel on pealeveo mootor lahja. Sinna järele pikema kõri panek ei paranda ilmselt midagi. Gaasiklappi on tõenäoliselt vaja, kuna minu mälu järgi nendel odava otsa asjadel on klapp käpas sees, mille avad mehhaaniliselt, päästikut vajutades. Tee masinal korra luuk lahti ja vaata, kas CO2 voolik jookseb regulaatorist käppa otse või läbi mõne elektromagnetklapi. Sisend-väljund voolikuühendus ning 2 sisenevat juhet on tavaliselt asjad, mille järgi vastava klapi ära tunneb.

....
Vasta

(07-01-2019, 21:39 PM)jupiter22 Kirjutas:  Mureks see, et mig- keevitus Telwin Telmig 180/2 traat ei jookse hästi peale, seda uuest peast alates, niikui kõril pisemgi kaar sees, siis ei toimi, kui sirge, siis on asi OK! Tekkis mõte asendada 2,5m pikkune kortsmoonikust originaalpõleti EURO- otsaga 3 m pikkuse põleti vastu. Oma peaga mõtlen, et vaja on: põletit, põleti pistikupesa (auk keevituse korpuse küljes olemas). Aga kas gaasiklapp on vaja ka juurde vaadata, või midagi veel? Mida arvate, kas selline pisike täiendus aitab traadil paremini peale joosta?

Vaja on masina külge euro connectorit.
LINK   pilt
Käppa näiteks SEE 
Ei ole joonist käepärast ja ei oska gaasiklapi olemasolu kinnitada (reeglina masina küljes kohe gaasi vooliku sisendi teisel poole) aga kui seda pole siis vaja LINK ja Pilt

Kelligil olnud sama probleem LINK[url=LINK][/url]
Vasta

(06-12-2018, 20:51 PM)canyondrift Kirjutas:  Oskab äkki keegi soovitada, et millist keemiat saaks kasutada, et keevisliitel saaks keevise läbivust kontrollida?
Väljamaal pidavat ka mingi roostesurm töötama. Või on kuskil keevitus tarvete poes sellist asja müügil? 
Teine asi on mõrade kontroll vedelik, et kust ka seda võiks otsida?

Panen lingi ka videost kus roostesurma kasutatakse. 
http://www.weldingtipsandtricks.com/macro-etch.html



ideealseks tulemuseks vajad 3 asja

1   2  3
Vasta

Telwinitel on plastist kõri, traat sööb ruttu sinna vaod sisse. Enda omale sobitasin Migatronicu kõri (tundus olevat metallist?) ja probleem kadus.

Otsin infot Brennabor väikemootorrataste kohta.
Vasta

(07-01-2019, 21:39 PM)jupiter22 Kirjutas:  Mureks see, et mig- keevitus Telwin Telmig 180/2 traat ei jookse hästi peale, seda uuest peast alates, niikui kõril pisemgi kaar sees, siis ei toimi, kui sirge, siis on asi OK! Tekkis mõte asendada 2,5m pikkune kortsmoonikust originaalpõleti EURO- otsaga 3 m pikkuse põleti vastu. Oma peaga mõtlen, et vaja on: põletit, põleti pistikupesa (auk keevituse korpuse küljes olemas). Aga kas gaasiklapp on vaja ka juurde vaadata, või midagi veel? Mida arvate, kas selline pisike täiendus aitab traadil paremini peale joosta?
Panin keevitusele külge odava rauast traadikõriga põleti, taolise nagu originaal. Traadi etteande probleem lahendatud. Traat ei jooksnud ka uuel keevitusel nii hästi peale, kui nüüd. Tundub, et see valgest plastikust traadikõri on Telwinil juba uuena probleeme põhjustav.
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne