27-12-2021, 23:23 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 27-12-2021, 23:26 PM ja muutjaks oli Mart69x.)
Jälle pannakse kõik ühte patta telwiinid, esabid, froniused, kemmpid jne jne. Küll üks parem kui teine ja vastupidi. Jäetakse ainult valemist välja põhline muutuja ehk keevituse hind. Võetakse mingi 5000 eurine prohvimasin ja võrreldakse seda paari sotise hobikasutaja omaga ning ei ole vahet, mis marki on odavam ja 20x korda kallim masin vaid edaspidi on see 5K eurine masina bränd jumal ning odava otsa masin viimane saast, mis ei kõlba pini peesse ka. Vaevalt nüüd terve USA keevitab mingi saasta Lincolniga ( kõik history ja discovery auto restauraatorite saated on neid täis). Tutika Lincolni võid saada ca 300 euri eest ning leiab ka kindlasti +8K maksva mudeli. Samuti on telwiinil ka väga vinged profimasinad, mida lihtsalt meil ei turustata kuna hind on selle brändi maine jaoks siinsel turul liiga kallis, mis ei tähenda, et need ei oleks väga head masinad. Tõesti ägedatel masinatel on emaplaadid ka täielikult kaetud paksu EPO vaigu kihiga, et töökojas ringi hõljuv metall ei saaks probleeme põhjustada. Enamus tootjaid toodavad ka odavama otsa hobimasinaid, vahe ainult selles kes müüb enda nime all või on selleks juurutanud mingi eraldi brändi. Kipub lõpuks selliseks VW Polo vs Audi A8 mugavuse võrdlemiseks tagumisel istmel istuja vaatevinklist.
Siin näiteks ühe sellise vaigutatud masina plaadi pilt. Kus hoolduse käigus pühid plaadi niiske lapiga üle mitte ei pea kartma kas suruõhuga mõnda puru kuhugi vahel ei ajanud.
https://ibb.co/z87Wg5G
Siin näiteks ühe sellise vaigutatud masina plaadi pilt. Kus hoolduse käigus pühid plaadi niiske lapiga üle mitte ei pea kartma kas suruõhuga mõnda puru kuhugi vahel ei ajanud.
https://ibb.co/z87Wg5G