Dnepr mt9 süüde ja karburaatori reguleering
#28

Tervist,

Kaevasin vana teema üles, sest minu MT-10 vaevleb sarnaste probleemide käes. Kuna vanad K301'd lekkisid siis sai nad välja vahetatud uute Pekar K68Y vastu. Tühikäik on uutega ideaalne, masin jääb ka kummagi silindriga eraldi käima. Kui tühikäigul gaas kiiresti lõpuni keerata ja hoidma jääda, siis sureb mootor välja või lööb karburaatorisse tagasi. Kui aga aeglaselt gaasi keerata, siis töötab mootor kõrvalnähtudeta väga kõrgete pööreteni välja.
Karburaatorite nõela kõrguse muutmine midagi paremaks ei teinud. Süütehetk on märgi järgi seatud ja selle hilisem muutmine on samuti tulemusteta. Kompressiooni mõlemas silindris 9 bar. Õhusiibrid liiguvad sünkroonis.

Veel mis mõtlema pani on õhusiibrite avanemisvõime. K301 avanes siiber piiraja tõttu tunduvalt vähem kui K68'l. K68'l piirab avanemist vaid gaasipideme käik. Siibri minimaalne-maksimaalne käik on näha pildil.
Düüsid: K301 - 200, K68 - 190.
Kas karpade selline käitumine viitab liiga lahjale segule? Millisel määral peaks segusiiber avanema?


[Pilt: karpad.JPG] [Pilt: Piiraja.JPG]

Tänan!
Vasta


Sõnumeid selles teemas
Dnepr mt9 süüde ja karburaatori reguleering - Autor: Ishijupp - 06-09-2005, 20:52 PM
RE: Dnepr mt9 süüde ja karburaatori reguleering - Autor: sander65 - 10-07-2012, 14:48 PM
RE: Dnepr mt9 süüde ja karburaatori reguleering - Autor: janno - 11-07-2012, 10:35 AM



Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne