Postitused: 131
Teemad: 77
Liitus: May 2004
Maine:
2
asi algas sellest,kui käisin võrrivõidusõitu haapsalus vaatamas,
ja hämmastas,kuidas võrrid saavad nii kiiresti edasi minna ja
kiirendada?
endale tundus,et nad kiirendasid kõik siduriga libistades
või ei?
1)seal oli võrre millel oli jäetud sisselase originaalauku,
arvatavasti suuremaks puuritult,
2)või need mis olid silindri taha karteripoolte vahele koos selle reed valve klapiga pandud.(võisin pange panna).
küsimus siis selline,et umbes mitu % on kiirendus ja kiirus parem
selle ´teise versiooniga?
ja üldse sooviks teadjamatelt teada saada ,mis peale sisselaske,
väljalaske,surveastme ja akende tehakse?
ja,kumbasid eelistatakse,kas neid hästi suuri rattaid,või siis neid 16tolli delta omasid.loomulikult oleneb sellest kus kohas sõidad,
aga jah kumbasid üldiselt eelistatakse?
ja mis nende kiiruseks kujuneb,ise pakun,et sinna70-80-ni?
lugesin kuskilt ajakirjast et võrridele peale pandud sae süütemängud, sae karpad, tehtud mootori sisest forseeringut(kubatuuri pole muudetud), kiirus kuskil seal 100km/h kanti, pöördeid 12000-13000 välja pigistatud ja palju muud, oli ka summa kirja pandud mis seal ühe võrri alla pannakse-10000 kuni 20000 eeku
Postitused: 69
Teemad: 13
Liitus: Nov 2004
Maine:
1
no kasvõi siinne rahvas ehitab ju võidusõiduvõrre(iz350, vootele) võibolla mõni veel seda täpselt ei tea
Abja võrrituuning
Postitused: 1,485
Teemad: 156
Liitus: May 2003
Maine:
6
Egfa seal suurt keemiat eriti polegi. Forsseerimis võtted nagu iga kahetaktisel - muudetud silindri aknad (pikema kestusega sisselase, suurendatud kanalid, suurendatud surveaste, reed valve klapp otse karterisse, parem karpa jne.
Postitused: 131
Teemad: 77
Liitus: May 2004
Maine:
2
11-09-2005, 21:35 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 11-09-2005, 21:42 PM ja muutjaks oli
simson.)
aga mitme võistluse vahel sidurit tuleb vahetada.
ja kas vantvõlli pole keegi kergemaks puurinud,sest teatavati annab see
pöördeid veelgi juurde,kuigi kusagilt olen lugenud,et võrri väntvõll annab otsad 9000 pöörde juures.endal oli küll kõrvajärgi tunne,et läheb üsna sinna kanti.ja kas reed valvel peale tagasilöögi ärahoija on veel eeliseid,
et kas laseb pensut....ei oska seletada,tähendab,kas ta annab niipalju parema tulemuse,selle vaevaga,et tasub ära,või saab sama tulemuse ka originaal sisselaset suurendades?
ja küsimus vootelele,et kas see hikone sumbuti teeb hästi oma töö ära?
mul oli ka kunagi mopeedi see peal ja kiirenduses ja lõppkiiruses tuli vast ikka törts juurde.
Postitused: 131
Teemad: 77
Liitus: May 2004
Maine:
2
aga süütemängud,kas paremad on akuga,või ilma?
aku oma peaks ju tugevam olema,ja lihtsam jälle ehitada.
ja kumba akut kasutada,kas 6-st või 12-st?
Postitused: 131
Teemad: 77
Liitus: May 2004
Maine:
2
kust seda reed valve klappi osta saab?
ja kuidas see klapp kinnitatakse selle vahetüki külge?
ja kas kodanik vootele saaks saata mingi pildi,or something,
kuhu on täpsemalt auk puuritud,sest sel peaks ka suht suur tähtsus olema.
ja küsimus,mis on mootoril d8 paremat kui d6-el,sest d8 teatavasti d6 modifikatsioon?sest jah,algul tuleb mootor laiali võtta ja kõik üle käija,sest see vahetükk ju keevitatakse mootori külge.
ise olen muidu kõikidele masinatele ostnud tavalisi vene laagreid 40-60 kr tükk,kuid kui pöörde tõusevad nii kõrgele ,kas oleks targem kasutada kvaliteetsemaid,või ajavad ka need samad asja ära?
Postitused: 2,397
Teemad: 41
Liitus: Oct 2003
Maine:
30
Olen kuulnud ,et D6-l on parem väntvõll kaalujaotuse suhtes kui ka karteri ruumi täitmise poolest. Ja D6 olevat ka kõigist D-mootoritest kiirem/võimsaim.
Postitused: 81
Teemad: 2
Liitus: Nov 2004
Maine:
0
Ei tea millised laagrid D6 mootori väntvõllile käivad aga kui need peaksid 203-d olema siis 40-60EEK ühe sellise eest on nagu palju küsitud. Ostukohta otsides saaks sama raha eest 2 (25-30EEK tükist, Made in Russia).
Klapiga võiks isegi jännata, eriti kui sellega edasiliikumist turgutada saab. Paraku puudub asjast igasugune praktiline kogemus. Ehk keegi võtab vaevaks seletada? Kerge otsing Google\'ga andis üpris pika linkide nimekirja küll, üks esimesi Reed valve värke oli seotud PulseJet reaktiivmootoritega :-) Kui sarnane julla sobib näiteks V50 külge kruvida siis mul on ühed mootoripooled varuks kus peal katsetada.
Postitused: 66
Teemad: 7
Liitus: May 2004
Maine:
0
Ei, eestikeelene vaste reedvalve\'ile ei ole plaatklapp.
See on tagasilöögiklapp.
Postitused: 2,535
Teemad: 259
Liitus: Mar 2004
Maine:
29
Kusagilt ma leidsin isegi joonised ja eestikeelse seletuse reed valve ehitamise ja paigaldamise kohta.Kahtlustan , et siitsamast foorumist.Aga praegu ei leia üles.
Postitused: 131
Teemad: 77
Liitus: May 2004
Maine:
2
13-09-2005, 12:28 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 13-09-2005, 14:29 PM ja muutjaks oli
simson.)
ma sirvisin ühte rollerite tuuningu lehte ja leidsin,et seal müüakse ka
kollektoreid,siis ei olekski vaja ju vahetükki teha,kui keevitaks kollektori
karteri külge ja reed valve klapp käib seal sees.oleks palju lihtsam ju,
kuid kui nad on rauast siis on jama,ja süütele üritaks panna mtz käivitusmootori magneeto nuki,ja kontaktideks paneks vanemat sorti kontaktid mis on pärit mosse jagajast.