Teema on suletud

Mälestusi nõukogude ajast

Volli Kirjutas:Sild demonteeriti mõned aastad tagasi Sad

Miks ometi?

Kuidas Volta ja Krulli töölised Pelgulinnast tööle pääsevad? Pika ringiga?

Valdo

Eesti Jalgrattamuuseumi  looja ja eestvedaja
Tutvustame jalgratta ajalugu Eesti vaates, väljas on üle 170 muuseumiväärtusega ratta
Asume Kesk-Eestis Väätsal Pikk 9.

valdo Kirjutas:
Volli Kirjutas:Sild demonteeriti mõned aastad tagasi Sad
Miks ometi?
Kuidas Volta ja Krulli töölised Pelgulinnast tööle pääsevad? Pika ringiga?
Ma ei pretendeeri nüüd täiele tõele, aga kuuldavasti oli sild täiesti amortiseerunud ja oleks tulnud lammutada niiehknii. Järelikult oleks tulnud ehitada uus sild. Aga et silla omanik minuteada oli Eesti Raudtee ja kuna nii kallis sillaehitus ei olnud nende huvides, siis piirdutigi vaid vana demontaažiga Sad

Volli Kirjutas:Aga et silla omanik minuteada oli Eesti Raudtee ja kuna nii kallis sillaehitus ei olnud nende huvides, siis piirdutigi vaid vana demontaažiga...

... kuna Tallinna linn ei nõudnud uue ehitamist piisava järjekindlusega?

Ehk siis - kes garanteerib, et mingis raudteeäärses asulas X ülesõit ei amortiseeru, misjärel Eesti Raudtee leiab, et likvideerime selle hoopis ära, pole teil vaja sellises kolkas elada? Kehra linna poolitav ülesõit näiteks suleti hiljuti pooleks päevaks ilma ümbersõiduvõimalust loomata ja seda ilma vallavalitsusega kooskõlastamata - lihtsalt pandi kohalik võim fakti ette, et sel ajal see toimub ja te üle ei saa...

Kas Dvigateli ja Vesse jalakäijasillad on ikka alles?

Valdo

Eesti Jalgrattamuuseumi  looja ja eestvedaja
Tutvustame jalgratta ajalugu Eesti vaates, väljas on üle 170 muuseumiväärtusega ratta
Asume Kesk-Eestis Väätsal Pikk 9.

valdo Kirjutas:... kuna Tallinna linn ei nõudnud uue ehitamist piisava järjekindlusega?
Kas Dvigateli ja Vesse jalakäijasillad on ikka alles?
Selles mõttes tabasid vist naelapead...linnaisad jala ei käi ja vett ei joo, liiati siis veel sellises koledas ja lärmakas rajoonis, nagu Kopli kaubajaama ümbrus Smile Ja Eesti Raudteed ei huvitanud uus sild seepärast, et tema oma töötajad seal sibavad küll maa peal, aga ei ületa keset jaama risti neid raudteid Toungue
Dvigateli sild on kindlasti alles, Vesse oma vist ka, pole seal tagapool ammu käinud.

Volli Kirjutas:
valdo Kirjutas:
Volli Kirjutas:Sild demonteeriti mõned aastad tagasi Sad
Miks ometi?
Kuidas Volta ja Krulli töölised Pelgulinnast tööle pääsevad? Pika ringiga?
Ma ei pretendeeri nüüd täiele tõele, aga kuuldavasti oli sild täiesti amortiseerunud ja oleks tulnud lammutada niiehknii. Järelikult oleks tulnud ehitada uus sild. Aga et silla omanik minuteada oli Eesti Raudtee ja kuna nii kallis sillaehitus ei olnud nende huvides, siis piirdutigi vaid vana demontaažiga Sad
Kui mina seal käisin olid juba tugipostides praod sees, tubndus juba siis et hakkaa kohe-kohe varisema... Eks need praod tekkisdki sellst et vaguneid niimoodi kokku haagiti nagu seal tehti.

Tollest Rahumäe teel olewast konteinerplatsist veel.Seda teenindasid AV 8 filiaali ehk autokolonni 3052 autod.Tihemini sai sääl wiibitud 87 aasta sügisel.Siis olid küll enamus troppijad venekeelsed.Enamus aiga mängisivad platsil olewas soojakus doominod.Minu mälus oli söögikoht vähembalt tolle aja kohta puhas.Seinal punane Mistra,mööbel musta värvi.Letil oli kaks suitsupakkidest tehtud robotit ,mis oli tol ajal kõva sõna.

N.ajal oli mõnda aega rajoonides post-ja telefonside ühtse katuse all (rajoonide sidesõlmed).Ning üks omaaegne isa töökaaslane meenutas,kuidas Haapsalus millalgi 70.aastatel telefonimeeste brigaadiautoks GAZ-66 furgoon saadi:tegu oli esialgu postiautoga,millega tuli sõita iga päev kindlat trassi,kaasas postikaastajateks keskealised naisterahvad.Need viimased olid lõpuks kisama pannud,et \"enam me sellise peletisega ei sõida\" (tuli igas kohas 66 kabiini ja kongi sisse-välja pugeda).Nii antigi lõpuks auto telefonimeestele...

Multicar polnud eriti vaatamiswäärsus.Aga auto muutus kohe kenamaks kui juhi kõrwal istus lühikeses seelikus säuts.Tänu auto suurele edeaknale oli just eestwaade peaaigu täiuslik.

PETSS Kirjutas:Aga auto muutus kohe kenamaks kui juhi kõrwal istus lühikeses seelikus säuts.Tänu auto suurele edeaknale oli just eestwaade peaaigu täiuslik.
Smile Kahju , et selliseid autosid vähe oli Rolleyes

PETSS Kirjutas:...Letil oli kaks suitsupakkidest tehtud robotit ,mis oli tol ajal kõva sõna.

Mis selles robotis siis nii oli, et kõva sõna?

Tuttav rääkis, et mingil NL ajastul olid autoklaasid nii hinnas, et tegelased käisid neid öösiti vaakumpumpadega autodel eest ära tõmbamas.Selle vastu oli ka rohi, klaasidesse graveeriti kas auto number või siis omaniku nimi.Potensiaalsed ostjad ei olevat selliseid klaase tahtnud.
Müümisel sai auto eest rohkem raha küsida kui salongis oli nn. Wunderbaum ja autol küljes kleepsud a la lujaa laatua, turbo vms.Uskumatu aeg!

Aasta järgi polnud küll enam Nõukogude aeg, kuid tunne oli sama. Aasta oli siis 1991/1992 või midagi sinnakanti, praeguse hotell \"Tallinna\" juurest läheb tee üles Toompeale, siis aga oli tee ülemine osa blokeeritid betoonplokidega(paneelidega) ja seda teed mööda sõitmine oli vist üldse keelatud. Julgen arvata et paneelid olid ees selle pärast et tankidega ei saaks Toompeale sõita ja uuesti riigipööret teha?

Oli veel komme valada edetuledesse törts pidurivedelikku.Tollase arusaamise pidi too ära hoidma rooste teket.

Martti Kirjutas:
Lypsik Kirjutas:Vanasti oli ju ka taustvalgustusega liiklusmärgid. Vaatasin, et neid pole siin mainitud...
Sellised klaasiga kaetud liiklusmärke kasutati alates sellest ajast kui toimusid Olümpiamängud Tallinnas. Hiljem need hakkasid kaduma, ilmselt huligaanid lõhkusid neid. Praegu on vähemalt üks selline alles ja täitsa kasutusel. Lähipäevil tuleb sellest ka pilt.
Leidsin kolmapäeval ise ka ühe sellise: http://lypsik.nohik.net/gallery/liiklus/P4131082.

PETSS Kirjutas:Oli veel komme valada edetuledesse törts pidurivedelikku.Tollase arusaamise pidi too ära hoidma rooste teket.
Aga oli sel ajal võimalik korralikku tuld osta? Ise sain oma ZAZ-968M-005-le 1989 a. soome markade eest paari tulesid, neid imetlesid mu kolleegid veel viis aastat hiljem, muidugi tekkis tahtmine ka neisse pidurivedelikku kallata (äkki aitab?). Siiski suutsin kiusatusest võitu saada, 1996 õnnestus veel autot müües nende tulede eest lisaraha välja kaubelda.

Need seesmise valgustusega liiklusmärgid ilmusid ikka juba tükk aiga enne olümpiat.Oli ka säänsed kus märk oli tawaline aga tolle kuhal oli valgusti.Säänset mäletan Tartus ülikooli ees 69 aastal. Wäga popid oma ajal olid vilkuwad postid ristmikel.

PETSS Kirjutas:Wäga popid oma ajal olid vilkuwad postid ristmikel.
Pärnus jälgisin hulk aega postide ja liiklejate võistlust (Pika (Lenini) ja Riia mnt. ristmikul.) Liiklejad võitsid...!

Keila lennuk: PILT
Minu arust mingit tegevust seal ei toimu.

Käisin kah hiljuti seda Keila hõbenoolt vaatamas, see ümmargune asfaldiplats seal kõrval peaks olema kordodroom ehk siis rada bensumootoriga kiirusmudelitele. Selline rada asub ka Nõmme noortemaja kõrval, seal toimuvad ka praegusel ajal võistlused. Veel viitab lennuki juures mudelismindusele ukse kohal olev \"Robbe\" kleepekas, too siis on firma, mis toodab mudellennukeid ja nende tarvikuid.

Keda veel huvitavad lennukid, siis sõites Suur Sõjamäe teed mööda linnast välja jääb paremat kätt lennujaama territooriumi lõpuosas tee äärde TU 154 vrakk, üsna võimas vaatepilt igatahes.

ridariass Kirjutas:Keda veel huvitavad lennukid, siis sõites Suur Sõjamäe teed mööda linnast välja jääb paremat kätt lennujaama territooriumi lõpuosas tee äärde TU 154 vrakk, üsna võimas vaatepilt igatahes.
Eesti Lennukompanii TU-154 on toodud nüüd lennujaama peahoone kõrvale, üsna huvitav Smile

ridariass Kirjutas:Keda veel huvitavad lennukid, siis sõites Suur Sõjamäe teed mööda linnast välja jääb paremat kätt lennujaama territooriumi lõpuosas tee äärde TU 154 vrakk, üsna võimas vaatepilt igatahes.
See on siiski Tu 134 seal.
Teema on suletud




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne