CO anduri vahetamine
#1

Masinaks Opel Zafira 1,6. Väljalasketorustikus asub CO andur, mis enam ei tööta. Teenindusest saab tellida uue anduri ja vahetuse. Seoses sellega tekkis paar küsimust:
1)Kas ise andurit saab vahetada, ilma, et sellepärast hiljem suured kulutused tekiks (näit. ,,aju\" küpseb ära vms.)?
2)Kui akult juhtmed maha võtta, kas siis kustuvad mingid mootori tööd juhtivad andmed?
3)Kui andurit saab ise vahetada, kas selleks tuleks aku lahti ühendada?
Vaevalt, et ise vahetama hakkan, kuid isaga tekkis eelnevate küsimuste tõttu pikk vaidlus.
Vasta
#2

Lambdaandurit olen vahetanud küll...
Suurim probleem võiks olla selle kättesaamine väljalasketorustiku küljest, kõik muu on suht köki-möki. Eks maha annab kõike põletada, kui väga tahta. Kui akuotsa maha võtad, siis pead pärast hakkama võib-olla raadiole koodi uuesti sisse tampima (kui on koodiga raadio), ECUle see küll kuidagi mõjuda ei tohiks.
Vasta
#3

Lisaksin potentsiaalselt raskete kohtade hulka pistiku eemaldamise anduri küljest - tundub triviaalne, aga tihtipeale käib pistik mingi kavala \"nipiga\" ja seda on kerge ilma nippi teadmata puruks teha.

Aju küpsemist vast karta ei ole jah Smile Kui süüde on väljas, siis üldiselt ei tohiks sinna andurisse kuskilt voolu peale tulla, niiet aku lahtiühendamine ei ole vast vajalik. Aga igaks juhuks võib seda ju siiski teha. Ma ei ole Opelitega kursis, aga enne aku lahtiühendamist võiks igaks juhuks sulgeda elektriaknad ja -katuseluugi. Mõnedel autodel (BMW) \"unustavad\" aknad ära et nad lahti olid ja ei lähe enam kinni.
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne