Klassikute puhkepaik
#1

Väga masendav lehekülg,millised rariteedid saatuse hooleks
jäetud.http://www.icmesa.com/tinhunter/

1985 Lada 1300 SL
Vasta
#2

Ühel hetkel olid need tänased rariteedid lihtsalt kasutud vanad autod. Selle pärast nad ka aedadesse jõudsid. Rariteedid said neist hiljem.

Eriti pole mõtet nende pärast südant valutada. Aeg on juba teinud oma töö.

Asp


Life\'s journey is not to arrive at the grave safely in a well preserved body, but rather to skid in sideways, totally worn out, shouting \"Holy s--t!....What a ride!
Vasta
#3

Tükke sealt muidugi saaks. Ja vast on neid selleks otstarbeks ka
siin-seal kasutatud. Samas - tõenäoliselt olid neilt enne aedadesse panemist juba defitsiitsemad detailid ära korjatud ja mida vaja ei läinud, jäi külge. Komplektseid autosid seal on ju ülivähe!

Muidugi - põhimõtteliselt on 30 ja enam aastat lageda taeva all vedelenud autot võimalik ka üles ehitada. Aga tihti tähendab see praktiliselt uue kere ja ka muude osade tegemist, milline kolossaal-töö on mõtet ette võtta ainult tõeliste rariteetide korral.

Valdo

Eesti Jalgrattamuuseumi  looja ja eestvedaja
Tutvustame jalgratta ajalugu Eesti vaates, väljas on üle 170 muuseumiväärtusega ratta
Asume Kesk-Eestis Väätsal Pikk 9.
Vasta
#4

üks eriti mõnna on http://www.classiccarsrotting.com , puhas jänkitänki raud. nagu aru saan siis taadid seal müüvad laipu ainult ühes tükis, \"suunaka klaasi\" või \"rooli signaalinuppu\" eraldi osta ei saa.
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne