Molotov51 Kirjutas:Kui nüüd täpne olla siis mossel ei saa jagajat valetpidi peale panna, sest hambumisse minevad nagad on tsentrilst välja lükatud.
412 mootoril ei saa jah jagajat valesti peale panna(408 pool ringi valesti võimalik)Tee kõigepealt endale selgeks mis karburaatoriga tegemist.On see K-126 tüüpi(tunned ära ujukikambril olevast ümmargusest aknast) või on see DAAZ tüüoi karburaator.Nn.\"Ziguli\" karuraator.Kusjuures pead silmas pidama,et ükski Ziguli karburaator ei sobi otseselt Mossele,Mossel oli oma modifikatsioon-hoopis teise kataloogi numbriga.Infot saad kas-või raamatust \"Sõiduautod \"Moskvits\",mis oma mitme trükiga pole mingi rariteet.
Esmalt vaata kas kõik karburaatori süsteemid töötavad.Vaata kas kõik hoovad ja hoovakesed on leidnud endale rakenduse.Võta õhupuhasti karburaatori pealt maha.Vaata kas öhuklapp avaneb \"toorenupu\" sisselükkamisel ka tegelikult.Kui ei lähe siis uuri veidi lähemalt mehannismi.Võib ju olla,et trossi kõri hoidik on elajaliku jõuga kinni keeratud takistades ka trossi liikumist.Kui tekib kahtlus siis lõdvesta seda veidi ja vaata mis toimub Ka seisval mootoril peab järsul vajutusel(tingimusel,et ujukiruumis on kütust )pihustuma lõõridesse bensiini.Vaata kas tasapind on normaalne.K-tüüpi arpadel kipub vahel ujuki nõel klapp kinni jääma.Tavaliselt sellistel autodel mille läbisõit on suur.Ja enamasti jääb kinni sellesse asendisse mis lõppkokkuvõtes ujutab üle,st auto sõidab tegelikult \"toorega\"Sõites trassikiirusega ei anna see endast enne märku kui üritad autot vabakäigul tühikäiguga sõita lasta ja avastad,et tühikäiku pole ja mootor sureb välja.Ning kabiini tungib mingil hetkel bensiini lehk.Nimetatud nõelklapp on ühine mossedel ja Gaz tüüpi autodel.Hea ei ole ka liiga madal tasapind,auto ei lähe pöördesse,sõidab vaid toorega ja sureb pidurdamisel välja.Samast mosse või ka lada raamatust saad juhtnööre ka Daaz-tüüpi karpa tasapinna reguleerimiseks.Paha ei tee ka düüside läbipuhumine suruõhuga.Selleks kõlbab ka käsipump.
Kui välistemperatuuri + poole peal olles probleeme polnud ja esinesid need temperatuuri miinus poolel,siis vaata kas karpa ikka saab soojendatud õhku.Daaz karpal see probleem olematu aga K-126 filtri korpusel on võimalus,et väliselt võib olla ta talveasendis ,aga otsest õhuvõttu sulgev klapp on ikka avatud.Kui nii,siis sulge see .Vastasel juhul tekivad õhudüüsidesse jääkorgid.Seisad siis paar minutit ja probleem kaob mõneks ajaks ja tekib taas.
Mosse on lihtne auto ja mõningase pusimise ja uurimise järel peaksid saama ta taas korralikult tuksuma.Siiralt avastamisrõõmu soovides,Flanagan