Turuplatsi modereerimine
#1


Keegi võiks aktiivsemalt tegeleda seal administreerimisega, liiga palju reeglitevastaseid teemasid on hakanud tekkima.....

algselt pärast ärifoorumi kaotamist süsteem töötas, kuid nüüd on jälle hakatud igat pisividinat eraldi müüma, lisaks ohtralt uuema aja tehnikat( ja n rehve jne)

seega võiks seal karmimalt käituda kuidagi, kustutada n üleliigseid teemasid, saata mingi märgukiri reeglite vastu eksijatele vms...


parimat

andres
Vasta
#2

Vaatasin põgusalt üle ja mina isiklikult seal küll mingit väga uut tehnikat ei märganud. Sõltub muidugi definitsioonist uuemale ajale - on kindlasti inimesi, kelle jaoks kõik Teise Maailmasõja järgne on \"uus aeg\".

Ja eks foorum on tema kasutajate nägu - paar-kolm teemat päevas võib kustutada, aga lõppude lõpuks kujuneb asi ikka välja selline, nagu ta kujuneb.

Kui on konkreetseid teemasid, mis vajaks kustutamist, kasutage palun nuppu \"teata\" postituse all.
Vasta
#3

Ma olen küll 1990ndate aastate kola müügikuulutused armetult kustutanud. Ja vahel ka 1980ndate aastate omad.

Valdo

Eesti Jalgrattamuuseumi  looja ja eestvedaja
Tutvustame jalgratta ajalugu Eesti vaates, väljas on üle 170 muuseumiväärtusega ratta
Asume Kesk-Eestis Väätsal Pikk 9.
Vasta
#4

aga mix automoto foorumis uuemate asjade myymisex/ostmisex/vahetamisex eraldi kohta pole?? mulle kyll meeldix, kui olex siuke eraldi koht, mitte uunikumide all..
Vasta
#5

Selline asi oli, aga see moodustas 30% kogu foorumi ressursist (ehk foorum oli palju aeglasem kui praegu) ning seal ei müüdud kunagi midagi sellist, mida ei võiks näiteks Kuldse Börsi kaudu sama edukalt müüa. Ehk otse öeldes suur osa oli täielik rämps.

Rääkimata oma kuulutuste lõputust upitamisest ja muust läbust mis seal käis.

Kui üks asi on väidetavalt kõigeks hea, ei ole ta enamasti millekski hea. Foorum loodab olla hea tehnikaalase informatsiooni vahetamise kanal. Nodi müümiseks on loodud suurepärased keskkonnad nagu Kuldne Börs ja Varuosa24.
Vasta
#6

Lisaksin Jesperile veel niipalju, et siinne foorum on Ida-Euroopa ja uunikumide suunitlusega auto-moto foorum. Osa foorumist on lausa uunikumide n.-ö. \"ametlik\" foorum (vt viide www.unic.ee-s).

Seetõttu on loomulik, et siinne turuplats on piiratud uunikumiks olemise ametliku vanusega Eesti Vabariigis ehk 25 aastaga.

Valdo

Eesti Jalgrattamuuseumi  looja ja eestvedaja
Tutvustame jalgratta ajalugu Eesti vaates, väljas on üle 170 muuseumiväärtusega ratta
Asume Kesk-Eestis Väätsal Pikk 9.
Vasta
#7

valdo Kirjutas:Seetõttu on loomulik, et siinne turuplats on piiratud uunikumiks olemise ametliku vanusega Eesti Vabariigis ehk 25 aastaga.

Päris nii jäigalt ei tohiks asjasse ka suhtuda, et kui müüdav objekt on näiteks \'82. aastast, siis kuulutus kohe kustutatakse. Ka 80-datest pärineb palju huvitavat kraami, mis minu arvates küll sobiks siia müügile.

Näiteks kui keegi müüks pedaalidega autot kaheksakümnendate keskelt (või automudeleid või kasvõi \'84 aasta Škodat) siis minu arvates kuuluvad need esemed küll meie foorumi pärusmaale. Hoolimata sellest, et nad on vähem kui veerandsajandi vanused. Aga loomulikult tuleb kuulutesed kriitilise pilguga üle vaadata ja valikud teha. Aga kõigil reeglitel peab olema teatav paindlikkus ja ma loodan, et meie antud moderaatorite seltskond saab reeglite järgimise ja painutamisega edukalt hakkama.
Vasta
#8

zazik Kirjutas:Päris nii jäigalt ei tohiks asjasse ka suhtuda, et kui müüdav objekt on näiteks \'82. aastast, siis kuulutus kohe kustutatakse. ...kõigil reeglitel peab olema teatav paindlikkus ja ma loodan, et meie antud moderaatorite seltskond saab reeglite järgimise ja painutamisega edukalt hakkama.

Me oleme jõudumööda paindlikud olnudki. Aga... kui keegi tahab siin osta/müüa nt ZIDi/rolleri tükke, siis need kuulutused rändavad küll kohe kuulutustemaale...

80ndad on ikkagi väga lähiminevik, mil nii mitmed meiegi hulgast (mina kaasaarvatud) tegelesid juba vanatehnikaga, st kogusid/restaureerisid tollal mitmekümne aasta vanuseid isendeid...

Valdo

Eesti Jalgrattamuuseumi  looja ja eestvedaja
Tutvustame jalgratta ajalugu Eesti vaates, väljas on üle 170 muuseumiväärtusega ratta
Asume Kesk-Eestis Väätsal Pikk 9.
Vasta
#9

Paindlikkus on täitsa olemas ja töötab nii üht- kui teistpidi. Piirangute mõte on lihtsalt selles, et Turuplats on kanal eelkõige vanatehnikasõprade abistamiseks. Seega ei tahaks sinna lasta tehnikat, mida vedeleb laialt ja mis ei kujuta endast erilist ajaloolist väärtust (stiilis \"myya võrr, kergelt ronditud aga s6idab, 500kr\" või \"ostan sõitva sapika põlluralliks, kuni 1000kr\"). Kuigi võib-olla on vormiliselt tegemist üle 25 aasta vanuse tehnikaga, on see täiesti erinevast liigast sellega, mida võiks nimetada \"vanatehnikaharrastuseks\". Loodan, et mõistate.

Automudelite koha pealt julgen pakkumise õhku visata - kui huvilisi on piisavalt palju, siis võime teha mudelite jaoks täiesti eraldi foorumi, koos ostu-müügi ja kõige juurdekuuluvaga, sealjuures hoolitsedes selle eest, et Automoto foorumi kasutajanime ja parooliga saab ka sinna teise sisse logida. Aga minu hetketeadmiste kohaselt meil nii palju agaraid mudeliste siin pole.

Kuna foorumi temaatika on ebaharilikult lai, siis pidasime sellist piiramist vajalikuks, et Automotost ei saaks Kuldne Börs 2. Minu subjektiivsel hinnangul on see praegune süsteem üsna hästi tööle läinud, kindlasti saaks paremini, aga oleks võinud minna ka halvemini Smile
Vasta
#10

Andetust adminid, moded, kuid lollid ideed vahepeal tekivad: kas ei oleks kuidagi võimalik panna piirangut peale uutele tegijatele. Nimelt palju huvitavaid kuulutusi endalegi kaotavad huvi, kuna ei saa inimesega kontakti vms. Idee tekkis saksa foorumist, kus oli esimest 5 teemat plokeeritud inimesel. St uus tegelane ei saanud koheselt panna üles lolli kuulutust, vaid pidi 5 esimest sõnavõttu lisama teise inimese algatatud teemasse. Selle ideega puhastati palju saasta foorumist.

On suur vahe, kas elada aastas 1980 või nostalgitseda aastat 1980.
Vasta
#11

Selline asi oli mingi hetk arutlusel, aga kardetavasti oleks tulemuseks lihtlabane \"postituste kogumine\", kes ikka väga tahab müüa, see lamiseb kuskil läbuteemas oma 5 postitust maha (näiteks paneb kirja, kus ta töötab, kui vana on, millised load tal on, millised autod tal on ja mida tähendab tema kasutajanimi Smile) ja lõpuks paneb ikka oma kuulutuse püsti. Peale selle on oht ka laps pesuveega koos välja visata - kui näiteks keegi soovib midagi head enne emexisse viimist huvilistele pakkuda, siis ei viitsi ta eales neid viit posti tegema hakata.

Ehk kokkuvõtvalt ei peata see 5 teema keeld eriti läbustajaid (keda on ehk paar protsenti), küll aga tekitab probleeme normaalsetele inimestele. Igasugu automaatsed keelud on juba ideoloogiliselt halvad, sest nende poolt antakse uuele liitujale sisuliselt signaal: \"sa oled meie jaoks läbustaja ja mitte teretulnud, kuni pole tõestatud vastupidist\".

Minu puhtisiklik arvamus.
Vasta
#12

unimüts Kirjutas:Andetust  adminid, moded, kuid lollid ideed vahepeal tekivad: kas ei oleks kuidagi võimalik panna piirangut peale uutele tegijatele. Nimelt palju huvitavaid kuulutusi endalegi kaotavad huvi, kuna ei saa inimesega kontakti vms. Idee tekkis saksa foorumist, kus oli esimest 5 teemat plokeeritud inimesel. St uus tegelane ei saanud koheselt panna üles lolli kuulutust, vaid pidi 5 esimest sõnavõttu lisama teise inimese algatatud teemasse. Selle ideega puhastati palju saasta foorumist.



Kas nii ongi.
Mina, kui algaja ei pääse turuplatsile.

Lugupidamisega: saphir
Vasta
#13



[/quote]



Kas nii ongi.
Mina, kui algaja ei pääse turuplatsile.

Lugupidamisega: saphir
[/quote]Loe korralikult eelnevaid postitusiToungue
Vasta
#14

OT teen ka, kuid kasutajad võiksid ka viisakad olla ja asju uurida ning kirjutada arusaadavalt. Eriti huvitaks mind selline kodanik "crazy", et miks Ta niimoodi seal Ühistranspordi valdkonnas põhimõtteliselt lällab.
Vasta
#15

Miks ei võiks olla turuplatsil kommentaarid lubatud? Vahest nii tahaks midagi öelda. Näiteks nägin just mingit M-408 mootori ostusoovi, oleks kohe kirjutanud sinna juurde et: "Jõgeval autokaupluses müügil kollektori tihendid hinnaga -.80 senti/tk"
Vasta
#16

Kuivõrd ei suudetud korda hoida ja asi läks läbuks, olime sunnitud vastu võtma otsuse, et vastuspostitusi ei saa enam lubada.

Dad.
Vasta
#17

Palju õnne! 2008-ndal aastal saab Toyota 2Y mootor 26-e aastaseks. Veel neli aastat kannatust ja ma võin Turuplatsil süütejagaja ostusoovi kuulutada.
Vasta
#18

rollfix Kirjutas:Palju õnne! 2008-ndal aastal saab Toyota 2Y mootor 26-e aastaseks. Veel neli aastat kannatust ja ma võin Turuplatsil süütejagaja ostusoovi kuulutada.

Võta rahulikult selleks ajaks on kindlasti piiri tõstetud juba 40 aasta pealeBig Grin
Kui siis enam foorumitki alles on....

On suur vahe, kas elada aastas 1980 või nostalgitseda aastat 1980.
Vasta
#19

Teate mis ... tolkamid ... jamade vältimiseks võiksite ise rohkem informatsiooni välja panna ja kui on vaja tõesti alla 30 aastast juppi, siis ajakohase selgituse juures on ennegi tehtud erandeid.
Seega ära postitage kahemõttelisi postitusi lootuses, et ehk läheb läbi.

Dad.
Vasta
#20

L.p. dad. Me ei ole isegi veel ,,sina,, peale üle läinud...........veel enam on kuidagi sobimatu mind tolkamiks nimetada. Kui hr. dadil endal lapsi on võib neid ju nii kutsuda.
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne