Opel Kadett C või Ford Escort MK1
#1

Tervitus!

On siis soov osta Kadett C või Escort MK1. Olen uurinud juba mõlemaid ning olen nüüd nagu kits kahe heina kuhja vahel. Kätte saaks mõlemad kas siis Saksast või Soomest. Et sooviks teada teie kogemusi ja teadmisi nendest autodest. Mis on head ja vead. Millega peaks ühe või teise auto juures arvestama jne. Alguses olin ise rohkem Fordi poolt, aga nüüd vist hakkan Opeli poole kalduma. Mis te arvate?

Vasta
#2

Maitseasi. Oleneb natuke sellest, mida sa täpselt teha tahad - kas taastada musta numbri vääriliseks, lihtsalt korda teha ja ringi sõita või tuunida. Tuuningjuppe on vist Fordile kergem leida, samas Opeleid tundub Eestis rohkem olevat, seega peaks muid osi jälle Opelile kergem leida olema. Samas, mõningate tobedate eranditega on Fordile ka kõike saada. Vali see, mis rohkem meeldib.
Vasta
#3

Saksast ei soovitaks eriti tuua. Nt. Saksast saime VW Kupla kohapeal 500€ mis oli seal meeletult odav hind kuplale, mis täisorig. ja sõidab, kuid omab ka puudusi: kere, värvkate. Kohale jõudis masin 15K-ga ja siis oh imet avastasime ,et kohapeal müüakse täiesti sõidukorras, ÜV-ga kuplaid 20k hinnaga, mis kunagi siia Soomest toodud... meie omal oleks vaja veel olnd kere kevitada ja värvida üleni.
Sama lugu on ka sinu poolt soositud masinatega, mida on siia aja jooksul soomest ika palju-palju rohkem siia tulnud kui kuplaid.

Kadett C, oleks vb. isegi eelistatum Escordi ees, sest nood uuemad ja juppe/doonoreid ka kergem saada.
Vasta
#4

Mnjaa... kuna saksa keelt ei oska eriti, siis jäi lihtsalt piltide pealt silma paar autot, mis tundusid ka soodsa hinnaga olevad (al 500€) ja uue värviga. Aga jah, ega värv määra.

Palju need transportimise kulud on üldse kui Saksast või Soomest tuua?
Vasta
#5

Sakasast treilal toomine on vastavalt 5-7K, vanasti kui polnd seal seda teede km maksu sai auto Eestisse ca. 4k-ga. Nüüd veokatel iga läbitud km 20€senti vist.
Vasta
#6

Ma saan muidugi jälle ainult Escorti kohta sõna võtta, aga ära nii odavat kaugelt osta, Saksast treilerikoht on sõltumata auto hinnast suurusjärgus 7000kr, kasulikum on tuua natuke kallim masin, mis on paremas korras.

Muidugi on võimalik, et keegi müüb mingil põhjusel head masinat odavalt, aga kunagi ei tea ju. Mina paneks sealt ostmise jaoks kõrvale vähemalt 20 tuhat krooni ja sõidaks kandidaate ise Saksamaale vaatama - kui võimalik, võtaks sellise millega saab omal jalal Eestisse sõita, kui ei, siis võtaks ikkagi nii korraliku, kui vähegi saab.

Kui on siiski soov 500EUR projektikas osta, vaata neid Soomest. Helsinkist ja selle ümbrusest on transport ainult veidi kallim kui Võrust või Saaremaalt. Kõik oleneb auto seisukorrast, kui saab näiteks pukseerida, siis maksad ainult 2 inimese ja 1 auto laevapiletid minekul, 2 inimese ja 2 auto laevapiletid tulekul ning bensiiniraha. Ilmselt saaks mõne treileriomanikuga ka kaubale, kindlustused kehtivad ju Soomes ka. Kui on BE kategooria lubadega tuttav ning sobiv konksuga auto, siis saad laenutusest treileri võtta - jälle kokkuhoid. Laevapiletite hinnad on pidevas muutumises, vaata laevafirmade lehtedelt.

Aga igal juhul on mõistlikum tuua veidi korralikum auto kui keskimine 500EURine. Escorti puhul on 1500EURi veelahe, üle selle peaks saama täiesti korraliku sõitva auto, mille jaoks pole mingit treilerit vaja ning mida ei pea enne sõitma hakkamist 2 aastat keevitama-putitama.
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne