Postitused: 4,575
Teemad: 58
Liitus: May 2004
Maine:
42
14-09-2005, 21:38 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 20-09-2005, 22:08 PM ja muutjaks oli
valdo.)
Too muidugi waid minu mõte,järgmisena võiks siis ette võtta IKARUS 620.Ei sooviks ,et see sääl praeguses kohas oma lõpu leiaks.Mida arvate?
Postitused: 4,575
Teemad: 58
Liitus: May 2004
Maine:
42
OK.Too 620 päästmine ilus mõte aga palju on ühe enam vähem korraliku ratastel asuwa soojaku hind?Asja peaks siiski korda ajama enne lume tulekut.Busi kättesaamne säält puude vahelt juba praegugi probleemne ,ammugi juba lume ja libedaga.Mina nõus asja rahaliselt toetama.
Postitused: 4,836
Teemad: 58
Liitus: Dec 2003
Maine:
26
Aga äkki leidub paremini kättesaadavaid 620sid Eestis ?
Postitused: 4,836
Teemad: 58
Liitus: Dec 2003
Maine:
26
620 pidavat olema kuskil Lõuna-Eestis veel ning üks IK 620 on ka Tartumaal, mille seisu ei tia.
Postitused: 4,575
Teemad: 58
Liitus: May 2004
Maine:
42
18-09-2005, 21:36 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 18-09-2005, 21:37 PM ja muutjaks oli
PETSS.)
Ma ei tea mida rahvas arwab aga mina isiklikult paneks panuse siiski tollesse Wiljandi omasse.See siiski enam-wähem kindel variant.Regdmanil küll teiste asukohad teada aga seisukord ja hind mitte.Loodan ,et sõber Regardman aru saab.Kui on muidugi välja pakkuda parimaid warianti 620, siis oodatud kõik pakkumised.,
Postitused: 670
Teemad: 33
Liitus: Mar 2004
Maine:
1
Aga äkki on kaval seda sealt sürgaverest just talvel sikutada, mil maa on külmand?
Postitused: 4,575
Teemad: 58
Liitus: May 2004
Maine:
42
Seal pidi mingi puu teema olema.Kasvavad liiga lähedal .Talwel jälle libe ja kättesaamine paras seks ja veel pukseerimine ka.
Postitused: 2,327
Teemad: 46
Liitus: Dec 2003
Maine:
16
Kuu aega tagasi sai koos kaasfoorumlase Silluga Sürgavere Ikaari vaatamas käidud.Puud on seal lähedal ja tee,mis sinna viib,on ka väga kitsas ja puudest palistet,lisaks üks 90-kraadine kurv,kust suure masinaga läbironimine üsna piinarikas...
Postitused: 720
Teemad: 51
Liitus: Jan 2004
Maine:
4
Kas tee, mis bussini viib ja maa, millel buss seisab, kuuluvad bussi omanikule? Kui jah, siis ei tohiks olla probleem puude maha võtmine. Loodan, et neid puid pole nii massiliselt, et peaks metsamajanduskava alusel raieluba hankima. Kui ei, siis on probleem tõsisem.
Siinkohal teeks muuseumipapale ettepaneku oma TA6-1 kogust üks isend soojakuna Ikaruse vastu vahetada. Minugipärast olgu see Ilmandu oma - see juba soojakuks kohandataud nagunii ja neid seal koguni 4 tk.
Juhul kui puude langetamisega probleeme ei teki, muuseumipapa on nõus loovutama uhe TA6-1 ja Ikaruse praegune valdaja on sellega nõus, siis usun et annetajatel pole midagi selle vastu kui nn Ikaruse fondis oleva rahaga palgata suur puksiir. Ikaruse nimelises fondis praegu raha pea 7k krooni.
Pulmasõidud vana Volgaga, saunabussi ja RAF "Kutsikas" rent -
www.suhtesepp.com
Postitused: 772
Teemad: 567
Liitus: Dec 2002
Maine:
36
Kas tõesti ei ole kusagilt (miskist põllumajandusühistust, talumehe kolihunnikust vms) saada mõistliku hinnaga tervet soojakut? Ma usun, et sildade/rataste leidmine tema alla (GAZ/ZIL) ei ole probleem...
Valdo
Eesti Jalgrattamuuseumi looja ja eestvedaja
Tutvustame jalgratta ajalugu Eesti vaates, väljas on üle 185 muuseumiväärtusega ratta
Asume Kesk-Eestis Väätsal Pikk 9, kuni 18. maini 2025 oleme avatud eelneval kokkuleppel
Postitused: 1,836
Teemad: 30
Liitus: Apr 2003
Maine:
24
Nö. probleemne tee kuulub minu teada bussi omanikule. Kris`i idee loovutada Ikarus 620 vastu üks TA-6-1 on minu arvates täitsa hea ,kuid lõplik sõnaõigus on selle koha pealt muidugi muuseumipapal ;ka peab enne küsima ,kas Ikaruse praegune omanik sellise vahetuskaubaga nõus on. Suurt ja väga soovitavalt vintsiga varustatud puksiiri läheb bussi väljavedamiseks vaja küll.
Postitused: 222
Teemad: 16
Liitus: Jun 2002
Maine:
6
Arvan, et TA-6-1 vahetusvariandina loovutamine ei ole kõige parem idee. See oleks lihtsalt kergema vastupanu teed minek. Soojakuks kõlbab ka mõni muu, veidi suvalisem \"kuut\".
Postitused: 1,836
Teemad: 30
Liitus: Apr 2003
Maine:
24
20-09-2005, 12:23 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 20-09-2005, 12:49 PM ja muutjaks oli
Sillu.)
Njah ,mõtlesin lihtsalt ,et neid TA-6-1 jääb sinna niigi veel kolm tk. ning Ilmandust pärit isend on väidetavalt niigi juba soojakuks kohandatud ;pealegi on Eestis olemas veel üks perfektselt restaureeritud sõitev TA-6-1 ,Lokuta meeste omast siis jutt. Ma arvan ,et Kris poleks seda mõtet välja pakkunud ,kui Järva-Jaanis oleks näiteks ainult üks TA-6-1 ;sel juhul ei tuleks selle äraandmine loomulikult kõne allagi. Saan samas muidugi aru ka neist veendunud TA-fännidest ,kes sellega mitte mingil juhul ei nõustuks. Teisalt ,vastuvõetava hinnaga \"suvalise kuudi\" otsingud on kevadest saadik kulgenud paraku erilise eduta...
Postitused: 636
Teemad: 47
Liitus: Nov 2003
Maine:
21
TA-6-1 vahetusvariandiks pakkumist ei pea minagi heaks ideeks, olgugi, et neid meil 4 tk. on. Sest kõigil neil on omapärane saamis- ja äratoomislugu. Ilmandu isendi äraandmiseks peaks aga hakkama kõigi annetajate käest luba küsima. Pakun välja, et omanikuga kaubale saamise korral võiks ehk otsida Kubani või Kavz`i + vajadusel kompensatsioon. Kas Ikarus`i lähiümbruses mõnd traktorit ei leidu, mis ta teele välja veaks? Mis ta kaal ka olla võiks? Millised pukseerimiskonksud? Veel siiski üks tähelepanek - katsume ikka eelmise päästeaktsiooni edukalt ära lõpetada. Ei vaidle küll vastu sellele, et juba järgmisi plaane pidada, aga katsume järjekorras!