Sürgavere IK 620 toomine Järva-Jaani varjupaika?
#1

Too muidugi waid minu mõte,järgmisena võiks siis ette võtta IKARUS 620.Ei sooviks ,et see sääl praeguses kohas oma lõpu leiaks.Mida arvate?
Vasta
#2

PETSS Kirjutas:Too muidugi waid minu mõte,järgmisena võiks siis ette võtta IKARUS 620.Ei sooviks ,et see sääl praeguses kohas oma lõpu leiaks.Mida arvate?
Oma kontol olevat summat hoiaks esimese valikuna küll Ikarus 620-le.
Vasta
#3

kui korjandus ikarusele lahti läheb olen annetajate hulgas Big Grin

maailmas ei pidavat olema rumalaid küsimusi Big Grin
Vasta
#4

OK.Too 620 päästmine ilus mõte aga palju on ühe enam vähem korraliku ratastel asuwa soojaku hind?Asja peaks siiski korda ajama enne lume tulekut.Busi kättesaamne säält puude vahelt juba praegugi probleemne ,ammugi juba lume ja libedaga.Mina nõus asja rahaliselt toetama.
Vasta
#5

Aga äkki leidub paremini kättesaadavaid 620sid Eestis ?
Vasta
#6

Regardman Kirjutas:Aga äkki leidub paremini kättesaadavaid 620sid Eestis ?
Paku siis mõni välja,see Wiljandi kandi oma tundub olevat kõige komplektsem ning hind vist kõikse mõistlikum..Teistel 620 kõigil bussidel on omanikud(mis hinda nemad küsiwad?)
Vasta
#7

http://www.truckparts.ee/index.php?id=15...f29ea7#p24

ehitussoojak müügis küsitakse 20 000 raha,hinda annaks alla kahh rääkida,ma ise seal firmas tööl ja firma omanik ise kahh natuke vanatehnika huviline

maailmas ei pidavat olema rumalaid küsimusi Big Grin
Vasta
#8

620 pidavat olema kuskil Lõuna-Eestis veel ning üks IK 620 on ka Tartumaal, mille seisu ei tia.
Vasta
#9

Ma ei tea mida rahvas arwab aga mina isiklikult paneks panuse siiski tollesse Wiljandi omasse.See siiski enam-wähem kindel variant.Regdmanil küll teiste asukohad teada aga seisukord ja hind mitte.Loodan ,et sõber Regardman aru saab.Kui on muidugi välja pakkuda parimaid warianti 620, siis oodatud kõik pakkumised.,
Vasta
#10

Minu teada on selle Lõuna-Eesti Ikarus 620 kohta teada ainult bussi olemasolu ja väga ligikaudselt ka asukoht ,ei enamat. Info selle kohta pärineb tuntud bussirestauraatorilt hr. Heino Jaanuselt ning temagi kuulis seda kolmandalt isikult.
Tartumaa oma näol aga peaks tegu olema sellega:

http://img167.imageshack.us/img167/8519/ikarus9st.jpg

Pildi pani kunagi foorumisse üles minu mäletamist mööda kaasfoorumlane al. Mõnedel andmetel on tegu endise Tartu ATP tehnilise abiga ,mis hr. Jaanuse sõnul liikus viimati 1984. aastal. Pildistatud on väidetavalt paremini säilinud küljelt. Täpne asukoht on ka minule teadmata.
Njah ,raske on täpselt prognoosida ,kui palju Ik 620 poolehoidjaid võidab ,kuid 20000.- võib olla korjandusega täitsa raske kokku saada ,ehkki kaasfoorumlase gornholio sõnul saaks hinda ehk alla kah.
Selles on kaasfoorumlasel PETSS`il õigus ,et Sürgavere oma peaks sel juhul püüdma enne lume tulekut kätte saada ;hea oleks üldse enne mõne asjalikuma kaasfoorumlasega (PETSS ,muuseumipapa jt.) olukorda (loe: bussi väljavedamisvõimalusi) kohapeal uurimas käia.

Vanade traktorite omanikud ja huvilised Facebook`is: https://www.facebook.com/groups/vanatraktorid/

Minu kanal YouTube`is: http://www.youtube.com/user/Kolhoos1?feature=mhee
Vasta
#11

Aga äkki on kaval seda sealt sürgaverest just talvel sikutada, mil maa on külmand?
Vasta
#12

Seal pidi mingi puu teema olema.Kasvavad liiga lähedal .Talwel jälle libe ja kättesaamine paras seks ja veel pukseerimine ka.
Vasta
#13

Kuu aega tagasi sai koos kaasfoorumlase Silluga Sürgavere Ikaari vaatamas käidud.Puud on seal lähedal ja tee,mis sinna viib,on ka väga kitsas ja puudest palistet,lisaks üks 90-kraadine kurv,kust suure masinaga läbironimine üsna piinarikas...
Vasta
#14

Kas tee, mis bussini viib ja maa, millel buss seisab, kuuluvad bussi omanikule? Kui jah, siis ei tohiks olla probleem puude maha võtmine. Loodan, et neid puid pole nii massiliselt, et peaks metsamajanduskava alusel raieluba hankima. Kui ei, siis on probleem tõsisem.

Siinkohal teeks muuseumipapale ettepaneku oma TA6-1 kogust üks isend soojakuna Ikaruse vastu vahetada. Minugipärast olgu see Ilmandu oma - see juba soojakuks kohandataud nagunii ja neid seal koguni 4 tk.

Juhul kui puude langetamisega probleeme ei teki, muuseumipapa on nõus loovutama uhe TA6-1 ja Ikaruse praegune valdaja on sellega nõus, siis usun et annetajatel pole midagi selle vastu kui nn Ikaruse fondis oleva rahaga palgata suur puksiir. Ikaruse nimelises fondis praegu raha pea 7k krooni.

Pulmasõidud vana Volgaga, saunabussi ja RAF "Kutsikas" rent - www.suhtesepp.com
Vasta
#15

Kas tõesti ei ole kusagilt (miskist põllumajandusühistust, talumehe kolihunnikust vms) saada mõistliku hinnaga tervet soojakut? Ma usun, et sildade/rataste leidmine tema alla (GAZ/ZIL) ei ole probleem...

Valdo

Eesti Jalgrattamuuseumi  üks loojaid ja eestvedajaid
Tutvustame jalgratta ajalugu Eestis, väljas on üle 120 ratta
Asume Kesk-Eestis Väätsal Pikk 9, oleme avatud R, L, P 11-18







Vasta
#16

Nö. probleemne tee kuulub minu teada bussi omanikule. Kris`i idee loovutada Ikarus 620 vastu üks TA-6-1 on minu arvates täitsa hea ,kuid lõplik sõnaõigus on selle koha pealt muidugi muuseumipapal ;ka peab enne küsima ,kas Ikaruse praegune omanik sellise vahetuskaubaga nõus on. Suurt ja väga soovitavalt vintsiga varustatud puksiiri läheb bussi väljavedamiseks vaja küll.

Vanade traktorite omanikud ja huvilised Facebook`is: https://www.facebook.com/groups/vanatraktorid/

Minu kanal YouTube`is: http://www.youtube.com/user/Kolhoos1?feature=mhee
Vasta
#17

Arvan, et TA-6-1 vahetusvariandina loovutamine ei ole kõige parem idee. See oleks lihtsalt kergema vastupanu teed minek. Soojakuks kõlbab ka mõni muu, veidi suvalisem \"kuut\".
Vasta
#18

Njah ,mõtlesin lihtsalt ,et neid TA-6-1 jääb sinna niigi veel kolm tk. ning Ilmandust pärit isend on väidetavalt niigi juba soojakuks kohandatud ;pealegi on Eestis olemas veel üks perfektselt restaureeritud sõitev TA-6-1 ,Lokuta meeste omast siis jutt. Ma arvan ,et Kris poleks seda mõtet välja pakkunud ,kui Järva-Jaanis oleks näiteks ainult üks TA-6-1 ;sel juhul ei tuleks selle äraandmine loomulikult kõne allagi. Saan samas muidugi aru ka neist veendunud TA-fännidest ,kes sellega mitte mingil juhul ei nõustuks. Teisalt ,vastuvõetava hinnaga \"suvalise kuudi\" otsingud on kevadest saadik kulgenud paraku erilise eduta...

Vanade traktorite omanikud ja huvilised Facebook`is: https://www.facebook.com/groups/vanatraktorid/

Minu kanal YouTube`is: http://www.youtube.com/user/Kolhoos1?feature=mhee
Vasta
#19

TA-6-1 vahetusvariandiks pakkumist ei pea minagi heaks ideeks, olgugi, et neid meil 4 tk. on. Sest kõigil neil on omapärane saamis- ja äratoomislugu. Ilmandu isendi äraandmiseks peaks aga hakkama kõigi annetajate käest luba küsima. Pakun välja, et omanikuga kaubale saamise korral võiks ehk otsida Kubani või Kavz`i + vajadusel kompensatsioon. Kas Ikarus`i lähiümbruses mõnd traktorit ei leidu, mis ta teele välja veaks? Mis ta kaal ka olla võiks? Millised pukseerimiskonksud? Veel siiski üks tähelepanek - katsume ikka eelmise päästeaktsiooni edukalt ära lõpetada. Ei vaidle küll vastu sellele, et juba järgmisi plaane pidada, aga katsume järjekorras!
Vasta
#20

TAR Kirjutas:Arvan, et TA-6-1 vahetusvariandina loovutamine ei ole kõige parem idee. See oleks lihtsalt kergema vastupanu teed minek. Soojakuks kõlbab ka mõni muu, veidi suvalisem \"kuut\".
TA las jäävad ikka alles ja neid ei peaks puutuma.,Noid peremeheta ratastel soojakuid vedelemas ju küll.Küll see soojak ka leitakse.
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne