Sürgavere IK 620 toomine Järva-Jaani varjupaika?
#41

muuseumipapa Kirjutas:Siiski oleks hea kui saaksime teada, kas omanik lepiks ka näiteks Kubaniga. Mul üks silmapiiril. Ja omakasu ka natuke mängus. Nimelt saaksime sealt mootori Tšernigovile, mille omanikuks varjupaik sai ametlikult alles üleeile. Olgugi, et see buss on olnud kultuurimajas minu \"meelevalla\" ja juhtimise all alates 1988. aastast. Viimased kaks aastat seisnud garaažis kokkujooksnud mootori tõttu. Plaan renoveerida see isend liikuvaks kinobussiks. Nii, et aparaadid (need on olemas!) oleksid kinnitatud bussi põranda külge ja näitaksid pilti läbi küljeakna kasvõi metsas kõrge kuuse otsa kinnitatud ekraanile.
NB! Unistamine pole ju patt?!
Jõudsin peale laupäeva hommikut alles nüüd taas foorumisse ;seepärast ei tulnud minult varem ka mingit vastukaja selles küsimuses. OK ,püüan lähipäevil Sürgaveres järjekordselt ära käia. Usun ise miskipärast ,et Kubaniga on ta nõus küll ,kuid pean muidugi omaniku käest küsima ikka.
Tšernigov-kinobussi idee on kah igati OK!

Vanade traktorite omanikud ja huvilised Facebook`is: https://www.facebook.com/groups/vanatraktorid/

Minu kanal YouTube`is: http://www.youtube.com/user/Kolhoos1?feature=mhee
Vasta
#42

Tänu kasutaja igaunis\'ele on välja pakkuda veel üks alternatiiv Ikarusele vahetussoojaku leidmiseks. Keila kandis pakkuda tavapäraseid vene 2 teljelisi soojakuid, umbkaudne pikkus 8 meetrit. Olemas ka pildid, kuid valdaja soovil neid netti paluti mitte riputada. Soojakute seisukorrad erinevad, on katkiste akendega, kinnipandud akendega, tervete akendega, mõnel kummid tühjad, mõnel täis.
Soojakud on järelveetavad, kuid Janu-Juku võib nõrgaks jääda (muusemipapa oskab ehk kommenteerida???). Hind 8000 ümber.

Kas Sillu on Sürgaverre vahepeal sattunud? Kas muuseumipapa oskab öelda Kubani hinda?

Antud soojakute kogus väheneb aja jooksul.

Pulmasõidud vana Volgaga, saunabussi ja RAF "Kutsikas" rent - www.suhtesepp.com
Vasta
#43

Kubaniga on lood veidi kahtlased - valimised lõid kaardid segi. Selginemine võtab nüüd mingi aja. Aga Kavz 685 hinna lubas omanik lähipäevil ütelda.
Vasta
#44

Oleks Sürgavere bussi asemele pakkuda pildil olevat soojakut. Raha ei taheta, pudel konjakit oleks piisav. Asub Kiili kandis. Kellel bussiomanikuga kontakti, võiks uurida kas selline soojak sobib. Pilte on veel, kui kellelgi soovi võin saata meilile.

Pulmasõidud vana Volgaga, saunabussi ja RAF "Kutsikas" rent - www.suhtesepp.com
Vasta
#45

Ma nõus selle konjaki ostma ja kohale viima aga kuidas see soojak sealt ära wiia?Mu LKW ainult tagaluugiga,vaja oleks vist kastiautot koos kraanaga.
Vasta
#46

Kraanad ja autod on organiseerimise küsimus. Usun, et siit foorumistki leiab mõne rekkavenna ja kraanateenuse võime kasvõi osta, kui muidu kuskilt ei saa.

Pulmasõidud vana Volgaga, saunabussi ja RAF "Kutsikas" rent - www.suhtesepp.com
Vasta
#47

oman kontakti korraliku kraanaga porteautoga. Kraana tuli u.2t kuudi tõstmisega ilma probleemideta toime.

maailmas ei pidavat olema rumalaid küsimusi Big Grin
Vasta
#48

Kui nüüd saaks tõesti 100% asjas kindel olla leidan ka ühe MAN kraana.Jääb vaid vormistamise küsimus.Paraku on selles asjas vahemehi veel.Kui asja toimima saab lõpetaks asja järgmisel või ülejärgmisel näddaliwahetusel.
Vasta
#49

Üritame kaasfoorumlase Silluga lähiajal Sürgaveres ära käia, eelnevalt saavutatud kokkulepped üle rääkida, uurida täpsemalt soojakuga vahetusvarianti jne. Siis arutame edasi!
Vasta
#50

Niisiis, Sürgaveres käidud ja kohtutud väga sõbrliku ja vastutuleliku omanikuga. Kuid siiski on tema sooviks RATASTEL furgoon või buss. Kui leiaksime sellise, siis ka transport märksa lihtsam. Teeme kaasfoorumlase Silluga siinkohal uue ettepaneku : asume üheskoos näiteks vana Gaz 52 furgooni, Kavz´i, Kubani, Paz`i vms. otsinguile. Masin ei pea olema ju sõidukorras ega ka mitte komplektne. (nt. mootor, käigukast kardaan, kabiini sisustus jne. võivad puududa) Sain aru, et kõige tähtsam on, et furgooni katus vihma peaks.
Nüüd unistame natuke : äratoomise võiks korraldada kevadise kokkutulekuna. Kohapeal on vaja üksjagu tööd teha - Ikarus maast välja kaevata, kummid täis pumbata jms. Uus masin kohale paigutada ja siis kolonnis varjupaiga poole teele asuda. Võib juhtuda, et tee äärest on veel midagi sabasse haakida, kuid sellest juba edaspidi ... Mida arvate?
Vasta
#51

muuseumipapa ... kas teil siis endil "vahetusfondis" ei ole sobivat isendit??

Dad.
Vasta
#52

Teoreetiliselt võiks hakkama saada kasvõi kaheteljelise haagise šassiiga ja sellele furgoon peale tõsta. Kinnitused tuleb muidugi läbi mõelda.

TAR ehk oskab välja pakkuda mõnda tartu bussi, mis mõistliku summa eest oleks nõus omanikku vahetama


Pulmasõidud vana Volgaga, saunabussi ja RAF "Kutsikas" rent - www.suhtesepp.com
Vasta
#53

See küll minu arwamus aga TA d pole vahetuskaup.Isegi mitte minu ühe unistuse IKARUS 620 eest.
Vasta
#54

TA-bussikerede puhul on soojakuna kasutamiseks paar halba omadust. Esiteks , kes on proovinud, see teab - sirge seljaga bussis püsti seista ei saa. Madal salongiosa oli TA-6 -te üks põhilisi vigasid. Teiseks, kere karkassi juures kasutati rohkelt puitdetaile. Metallkarkassi said viimased kap.remondis käinud bussid alles 90-91 aastal. Vanemad säilmed on põhiliselt puidust va katus. Isegi need, mis jõudsid saada metallkarkassi säilitasit laudpõranda ja muid väiksemaid puitosi. Nii et soojakuks pole TA-6 just kõige parem kere. Selleks otstarbeks sobiks PAZ või Kuban paremeini.

Varjupaigast sõidukite väljavahetamist ma eriti ei poolda.
Vasta
#55

See soojak ei pea ju buss olema.Neid järelveetawaid kuute wedeleb ju küll suhteliselt palju.Ainuke ,mis raske nende omaniku tuvastamine ja ühenduse saamine.
Vasta
#56

On laekunud esimene summa sihtotstarbeliselt Ikarus 620 päästmiseks:

Martti: 100.-

Nüüd tuleks tõsisemalt hakata tegelema ka vahetuskauba leidmisega

Pulmasõidud vana Volgaga, saunabussi ja RAF "Kutsikas" rent - www.suhtesepp.com
Vasta
#57

Tõrvandis vedeleb üks furgooniga GAZ 52/53...
Furgoonil on aknad ka küljes.
Ehk kõlbab ka soojakuks?

Maamees linnast.
Vasta
#58

kris Kirjutas:On laekunud esimene summa sihtotstarbeliselt Ikarus 620 päästmiseks:

Martti: 100.-

Nüüd tuleks tõsisemalt hakata tegelema ka vahetuskauba leidmisega

Kas see tähendab,et Ikarus 620 fondi tuleb nullist alustada?
Ma nagu mäletan, et Ikarus 66 fondi jääk (mida annetajad muudele aktsioonidele pole suunanud) pidigi ju minema Sürgavere 620 päästmiseks ja seal peaks ju veel miskit alles olema. Või kuidas nende asjadega on?
Vasta
#59

Marcello Kirjutas:
kris Kirjutas:On laekunud esimene summa sihtotstarbeliselt Ikarus 620 päästmiseks:

Martti: 100.-

Nüüd tuleks tõsisemalt hakata tegelema ka vahetuskauba leidmisega

Kas see tähendab,et Ikarus 620 fondi tuleb nullist alustada?
Ma nagu mäletan, et Ikarus 66 fondi jääk (mida annetajad muudele aktsioonidele pole suunanud) pidigi ju minema Sürgavere 620 päästmiseks ja seal peaks ju veel miskit alles olema. Või kuidas nende asjadega on?

see oli ikka nii, et kellel jäi jääk (raha mida ei kasutatud - konkreetselt IK 66 puhul ), see ütleb millisele aktsioonile ta tahab raha anda. Ja kui ei anna kuhugi, ning tagasi ka ei taha, siis see jääb nn. fondi ja keegi vägisi raha ära kasutama ei hakka. On ju nii ?

Vajad enda autost pilte ? Saame kokkuleppele ! Küsi varajasemaid töid.
Vasta
#60

Pärnu lähedal avastasin GAZ-52 akendega furgooni ratastel, mootor ja kabiin puuduvad, kui huvi võin seda uurida.
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne