Roomikmasinad AT-L & AT-S & GAZ-71
#1

Hiljuti sai soetuatud selline masin nagu AT-L.
[Pilt: P9200014.jpg]

Mootori osa heas seisukorras, kuid kabiin tahaks veits keevitust. hoopis suurem mure on roomikutega, nimelt on need päris kulunud. Uued roomikud sai kaasa, kuid need hoopis teistsugused. (samm ja laius erinevad)
[Pilt: P9200003.jpg]

[Pilt: P9200008.jpg]

siit ka küsimus, et mis masinale need uued roomikud võiksid kuuluda?
Ning kas kellelgi on või teab kedagi kellel oleks õigeid roomikuid?
Vaja oleks ka veel originaal kasti.
samuti võib pakkuda muid selle masina osi


www.temeko.ee Raudselt Kindlaim
Metallaiad- ja väravad
Metall- ja tuletõkkeuksed
Metallkonstruktsioonid
Vasta
#2

Kunagi (1996) oli sellise isendi vrakk Naissaarel Lõunakülas raudtee-lõpp-peatuse lähedal. Minu mäletamist mööda all olevate roomikutega, kuid olematu mootoriga ja tugevalt rüüstatud \"pisimudruga\".

Ei tea, kas enam alles on...

Valdo

Eesti Jalgrattamuuseumi  looja ja eestvedaja
Tutvustame jalgratta ajalugu Eesti vaates, väljas on üle 170 muuseumiväärtusega ratta
Asume Kesk-Eestis Väätsal Pikk 9.
Vasta
#3

Kastis olevad roomikud peaksid kuuluma sellisele isendile:
[Pilt: mt-lb.jpg]

Endal on au olnud olla taolise liikuri (MD-LB) mehaanik-juht ca 2 aastat. Samas olid veel need roomikud kasutusel 2S1-l ja KSM-l. Kahtlen väga, kas neid masinaid siia Eestisse jäänud on.
Samas saad ära kasutada uute roomikute sõrmed. Läbimõõt peaks sama neil olema ja pikkust saad vähemaks võtta relakaga. Muidugi tuleb vanad roomikud üle kontrollida, et mõrasid sees ei oleks. Uued sõrmed tuleb paigaldada väljast-sisse. Sinu roomikmasinal on näha vastupidist.
Vasta
#4

Tahaks sel aastal ka veel teise roomikmasina (AT-S) sõitma saada, aga seal puruks armatuurlaua kellad.

[Pilt: P9200025.jpg]

Olemas on uus ampermeeter/voltmeeter, aga puudu: õhumanomeeter, 2 õlirõhumanomeetrit, õlitemperatuuri näidik, vee temperatuurinäidik, tahhomeeter. Kõik andurid peaksid olema taga asuvate pesadega.

masin ise selline
[Pilt: PC080003.jpg]

www.temeko.ee Raudselt Kindlaim
Metallaiad- ja väravad
Metall- ja tuletõkkeuksed
Metallkonstruktsioonid
Vasta
#5

Meil ka AT-S olemas kuigi jah tunduvalt kehvemas olukorras.


Manustatud failid Pisipilt (pisipildid)
   

Priit Kuldsaar
priit@made.ee
+372 510 9332
www.vanaautod.eu- kollektsioon piltidel
Vasta
#6

um Kirjutas:Endal on au olnud olla taolise liikuri (MD-LB) mehaanik-juht ca 2 aastat. Samas olid veel need roomikud kasutusel 2S1-l ja KSM-l. Kahtlen väga, kas neid masinaid siia Eestisse jäänud on.

2S-1 (Gvozdika) ja sama sarja tulejuhtimismasinad olid tegelikult MT-LB pikendatud põhjal, mootorile lisatud turbo. MT-LB oli vene sõjaväes üsna levinud alus. Ise olin 2 a 1B-13 komandör ja neid samuroomikuid peale-maha võtnud küll Big Grin
Vasta
#7

Niisiis, Järva-Jaani vanatehnika varjupaigas nüüdseks ka ATS 59G/668-BL olemas. Kotitäis igasuguseid tähtsaid pabereid ka, kuid kõige tähtsamat - baasmudeli ekspluatatsiooni instruktsiooni pole ... Kas keegi saab aidata? Või on äkki leida kusagilt internetist?
Vasta
#8

Linike nõukogude roomikmasinate lehele. http://rusarms.vif2.ru/armored/transp/
Vasta
#9

muuseumipapa Kirjutas:Niisiis, Järva-Jaani vanatehnika varjupaigas nüüdseks ka ATS 59G/668-BL olemas. Kotitäis igasuguseid tähtsaid pabereid ka, kuid kõige tähtsamat - baasmudeli ekspluatatsiooni instruktsiooni pole ... Kas keegi saab aidata? Või on äkki leida kusagilt internetist?
Pilt kah:
[Pilt: 302_pilt%20025.jpg]
Vasta
#10

üks roomik jälle juures
[Pilt: PA230006.sized.jpg]


www.temeko.ee Raudselt Kindlaim
Metallaiad- ja väravad
Metall- ja tuletõkkeuksed
Metallkonstruktsioonid
Vasta
#11

Huvitav, kuidas sul nii hea silm on, et koguaeg aga masinad tulevad ... ? Smile

Ja kes näinud ei ole veel, siis Järva-Jaani Vanatehnika Varjupaigas on ka samasugune:
[Pilt: tank.jpg]
Vasta
#12

Huvitav kas AT-T-d võib ka Eestimaa pinnalt leida
[Pilt: at_t.jpg]

www.temeko.ee Raudselt Kindlaim
Metallaiad- ja väravad
Metall- ja tuletõkkeuksed
Metallkonstruktsioonid
Vasta
#13

Seda kas neid on ei tea, aga Tapal oli olnud AT-de venesõjaväe utšebka. 1982 aastal tuli meie väeossa üks valgevenelane ja tuli oma jutujärgi Tapalt BAT-i õppest. Millegipärast kutsuti neid venekroonus BAT-ideks.
Vasta
#14

BAT on ATT koos buldooseri ja kõveranoolelise kraanaga ...
Vasta
#15

OT: aga mingit roomikelajast nägin pühapäeval Lääne-Virus, pilti küsida kasutajalt: SimmuJee
Vasta
#16

muuseumipapa Kirjutas:BAT on ATT koos buldooseri ja kõveranoolelise kraanaga ...

arvatavasti siis selline:

[Pilt: at_t_1.jpg]

Lääne-virus peaks olema see masin: (kuldses börsis 25 000 müügis)
[Pilt: roomik.jpg]

on kellelgi täpsemat infot antud masina kohta

www.temeko.ee Raudselt Kindlaim
Metallaiad- ja väravad
Metall- ja tuletõkkeuksed
Metallkonstruktsioonid
Vasta
#17

Pakri kraam:
http://www.hot.ee/pakri1/pildid/vrakid29.jpg
http://www.hot.ee/pakri1/pildid/vrakid19.jpg
Vasta
#18

Üks AT-T oli kunagi Viljandi KEK-i vanaraualaos, lisaks oli vahetusfondis uhiuus tagavaramootor. Nüüd pole ei vanaraualadu ega vahetusfondi. Kuigi kuulujuttude tasemel peaks midagi sarnast veel Viljandimaal eksisteerima.

Asp

Life\'s journey is not to arrive at the grave safely in a well preserved body, but rather to skid in sideways, totally worn out, shouting \"Holy s--t!....What a ride!
Vasta
#19

Regardman Kirjutas:Pakri kraam:
http://www.hot.ee/pakri1/pildid/vrakid29.jpg
http://www.hot.ee/pakri1/pildid/vrakid19.jpg

Kuna need pildid tehtud on, ning kellele need masinad võiks kuuluda? Väga oleks vaja neid veotähikuid roomikmasinate küljest ning kasti jäänuseid ka.

www.temeko.ee Raudselt Kindlaim
Metallaiad- ja väravad
Metall- ja tuletõkkeuksed
Metallkonstruktsioonid
Vasta
#20

Pildid on tehtud kuskil 2000, kuid enamus kraami peaks alles olema ja need ei kuulu kellegile.
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne