meesterahva jalgratas Crescent 1939.a.
#1

Säilinud suures osas originaalvärvis (sh kaunistused), v.a. pakiraam ning esi- ja tagakahvel, mille värvkatet olen uuendanud. 96% algne kroom, väga väikeste roostekahjustustega. Tegu on Crescendi suuri kroompindu omava luks- ehk eksportmudeliga. Esimärk ja porilauakaunistus on hõbedasulamist. Oli 1930ndatel üks kallimaid rattaid.

Soetatud 1998 Tallinnast. Restaureerinud olen ratast peamiselt 1999-2001. Enamiku ajast on ratas seisnud kasutamata Rakveres, kuna oli sõtta jäänud peremehe mälestus lesele. Siiski, 1970-80ndatel on seda osalt kasutatud.

Restaureerimisel olen juurde monteerinud pumba koos klambritega (Crescendi algne pump), pannud alla algsed rantäärisega rehvid (olid vahetatud Vene omade vastu) ning peale 1940. aasta lambi ja generaatori. Viimased on muide peidetud ära 1940. aasta natsionaliseerimise eest. Rattale on külge pandud ka 1939. aasta Harjumaa numbrimärk.

[Pilt: crescent1.jpg]
[Pilt: crescent2.jpg]
[Pilt: crescent3.jpg]
[Pilt: crescent4.jpg]
[Pilt: crescent5.jpg]

Valdo

Eesti Jalgrattamuuseumi  looja ja eestvedaja
Tutvustame jalgratta ajalugu Eesti vaates, väljas on üle 140 muuseumiväärtusega ratta
Asume Kesk-Eestis Väätsal Pikk 9, oleme avatud R, L, P 11-18
Vasta
#2

Mõned värskemad pildid rattast, millelt on näha nii üldvaade kui ka iseloomulikumad detailid lähivaates:

[Pilt: cru_1.jpg]

[Pilt: cru_2.jpg]

[Pilt: cru_3.jpg]

[Pilt: cru_4.jpg]

[Pilt: cru_5.jpg]

[Pilt: cru_6.jpg]

[Pilt: cru_7.jpg]

[Pilt: cru_8.jpg]

[Pilt: cru_9.jpg]

[Pilt: cru_a.jpg]

[Pilt: cru_b.jpg]

[Pilt: cru_c.jpg]

[Pilt: cru_d.jpg]

[Pilt: cru_e.jpg]

[Pilt: cru_g.jpg]

[Pilt: cru_h.jpg]

[Pilt: cru_i.jpg]

[Pilt: cru_j.jpg]

[Pilt: cru_k.jpg]

Valdo

Eesti Jalgrattamuuseumi  looja ja eestvedaja
Tutvustame jalgratta ajalugu Eesti vaates, väljas on üle 140 muuseumiväärtusega ratta
Asume Kesk-Eestis Väätsal Pikk 9, oleme avatud R, L, P 11-18
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne