03-10-2005, 20:40 PM
ma olen otsinud netist, kuid ei ole t2pset vastust saanud et kuidas klaasriidest auto kerele seda vormi valmistatakse ja millest??
Jesper Kirjutas:Võimalusi on mitmeid, aga enamasti tehakse mingist kergesti töödeldavast ainest (savi, epowood, uretaanvaht, penoplast) makett, kaetakse see klaasriidega, silutakse-lihvitakse kõik konarused välja ja siis selle maketi pealt tehakse klaasplastist vormid. Vormide sisse omakorda lamineeritakse lõplikud kerepaneelid.
Üsna kenasti näitab seda protsessi järgmine pildiseeria: http://www.6park.com/enter7/messages/gvk21098.html
miniest Kirjutas:Muide Tartus Hiinalinnas osas om üks tuuningu koht, kus on kasutatud umbes samat tehnoloogiat, kuid seal oli algse ratta koha ning uuema lisa asukoha vahe vähemalt 20-40 cm. kui keegi saab siis tehku piltid ära, kuid kui mina seal käisin oli 2006 aasta ja nüüdseks vöib olla midagi muutunud, muidu seisis masin väljas. oli BMW 5 seeria 80 löpp ja 90 alguse mudel.
(03-10-2005, 21:10 PM)Jesper Kirjutas: Võimalusi on mitmeid, aga enamasti tehakse mingist kergesti töödeldavast ainest (savi, epowood, uretaanvaht, penoplast) makett, kaetakse see klaasriidega, silutakse-lihvitakse kõik konarused välja ja siis selle maketi pealt tehakse klaasplastist vormid. Vormide sisse omakorda lamineeritakse lõplikud kerepaneelid.
Üsna kenasti näitab seda protsessi järgmine pildiseeria: http://www.6park.com/enter7/messages/gvk21098.html