subaru libero
#1

tunnen huvi,kui palju on foorumis sellise auto omanike?ise oman ühte uuema kerega bussi ja kasutuses on ta kui hobiauto.kui minu suguseid on veel,võiks sellest teada anda,saaks tulevikus infot jagada ja ehk veel midagi huvitavat ette võtta.
Vasta
#2

tõstataks teema uuesti üles,kevad tulemas ja sooviks midagi klubi taolist ette võtta.tean et neid busse eestis on ja kui keegi tunneb mõnda omanikku,võiks ta mu plaane talle tutvustada.aitäh!
Vasta
#3

kuna otsingu tulemused läbi erinevate foorumite on null,siis lisaks mõne pildi ka,äkki see aitab.


Manustatud failid Pisipilt (pisipildid)
       
Vasta
#4

See Subaru muidu lahe auto, see on sul neliveoga ka jah. Sellisega oleks päris äge ringi põristada
Vasta
#5

ohoh,
siukest looma pole ma Eestis veel näinudki. Karta on, et sama autu omanikest kambajõmmide leidmine läheb raskeks. Soovitaks sul otsinguringi laiendada Mitsubishi L300 omanike ja sõpradega. Seegi yits kena neliveoline väikebuss, mida ka Eesti teedel vuramas olen näinud.
Parimat!
Vasta
#6

subaru on mitsubishist poole väiksem ja ühist pole neil peale nelikveo ja nime mahtuniversaal midagi.eestis on neid busse päris mitu,enamus muidugi vanema kerega,kuid see poleks takistuseks.usun et saame kunagi ka eestis sellise liikumise tehtud,seni suhtlen tsehhidega ja käin nende libero üritustel.

meelituseks inimesele,kes plaanib soetada liberot ka väike info ,mis teeb selle bussi eriliseks:
LIBERO.............. FIAT UNO
pikkus - 3,52........... 3,64
laius - 1,41........... 1,56
kõrgus- 1,92........... 1,37

nagu näha tegemist väga väikese autoga,kuid seda ei saa öelda salongi kohta.istmetega võimalik teha erinevaid kombinatsioone:
   
tema väiksus ja manööverdamis võime võimaldavad sõita ka mööda metsa radu,kuhu jeebiga ei mahu.lisaks on avatavad katuse luugid ja tagauste klaasid,seega mõnus põristada mööda metsa radu.samuti ei karda kere painutamist,kuna tegemist täis raamil paseeruva masinaga.kuna mootor on taga,on sees suhteliselt vaikne.proovisin masinat ka lumes ja ei pea ta ka seal häbi tundma.järgnev pilt on tehtud märtsi lõpupool suhteliselt tihedas lumes ja tähelepanu väärib see et bussil on all kaubiku mustriga maantee kummid ja lükata polnud teda vaja.    
Vasta
#7

Palju selline ka bensiini võtab?Peal on tal 1,2l mootor kas 37 või 40kw täpselt enam ei mäleta.Kahte sellist nägin tallinnas autoturul talvel,vanem oli nädalaga läinud uuem seisis veits kauem.Kas sel aeglusti ka on?
Vasta
#8

kütust võtab umbes 8 liitrit sajale,ehk ka vähem,kuid kuna auto on tehnilistele näitajatele vaatamata küllaltki nobe on raske temaga öko sõitu teha ja kiirus kipub ikka üle saja minema.aeglustit ega difri lukku ei ole.auto on tagaveoline sisse lülitatava esisillaga.käigukangil on nupp mis lülitab esimese järgi,mõeldud kasutamiseks ainult libedal pinnasel.teatud maastikul annab eelise rataste ligistikku olek:    
Vasta
#9

kas sul on see buss veel alles.ma just olen elustamas yht vanemat 89.a bussikest
Vasta
#10

janek555 Kirjutas:...
tema väiksus ja manööverdamis võime võimaldavad sõita ka mööda metsa radu,kuhu jeebiga ei mahu.lisaks on avatavad katuse luugid ja tagauste klaasid,seega mõnus põristada mööda metsa radu.samuti ei karda kere painutamist,kuna tegemist täis raamil paseeruva masinaga.kuna mootor on taga,on sees suhteliselt vaikne.proovisin masinat ka lumes ja ei pea ta ka seal häbi tundma.järgnev pilt on tehtud märtsi lõpupool suhteliselt tihedas lumes ja tähelepanu väärib see et bussil on all kaubiku mustriga maantee kummid ja lükata polnud teda vaja....

Olen sõitnud reisijana sellise vanema malli aparaadiga.
Tõesti, meie tingmustes sobib antud auto ainult hobiautoks. Kasutasid nimelt teda metsamehed, 4 eesti meest autos+ päeva söök ja saed, nõudis erilist fantaasiat, et kõik uksed kinni saaks, kliirens muutus olematuks.
Vaiksest bussist maanteekiirusel on asi kaugel, sama ka kruusateel, kus kolin-rabin talumatu.
Mina oma 1,80 pikkuse ja 85 kg harju keskmise kerega, sama suure juhi kõrvale enam ei mahtunud, st uksed sai peaaegu kinni, aga kangid enam ei liikunud.
ka ainult kahekesi liikudes pidi kole ettevaatlikult manööverdama, koledalt kreenis ja talvel libedaga kippus lühikese teljevahe tõttu ebanormaalseid liigutusi tegema. sellise väikese ja õrna kere sees oli tunne kole.
Lagunes üle keskmise, arvestades muidugi peremehetut seisundit ja pidevat ülekoormust (kandejõud oli vähem kui väikeautol), roostetamist oli lausa kuulda.

Aga ronis raip heaste, eriti kui rahvas peal.

ps. sama kerega on ka suzukil mudel olemas, kas just 4wd, ei mäleta aga oli neid ka siin liikvel. Kuna tegu mõlemil juhul puht tööautoga, siis arvata, et peeti kõik RIP staadiumisse.


Vasta
#11

kahjuks pole vanema kerega autot proovida saanud,kuid uuem kere on maanteel täiesti vaikne.võrreldav väike-kesklassi autodega.eks põhilist rolli mängib ikka auto seisukord.
nüüdsest kus sai tehtud temaga 4000km-ne sõit,ei taha tema maantee võimekusele ka mingit kriitikat avaldada.ta üllatas mind kogu teekonna vältel positiivselt.see lause ei ole muidugi väitlus teema alustamiseks,stiilis mis on parem-mis halvem.kirjutasin lihtsalt oma emotsioonidest.ja kui kellelgi on tõsine huvi,siis olen nõus lahkesti küsimustele vastama ja ka autot näitama.
zrx,see on tore uudis,et üks eksemplar varsti liikvele saab.räägi mis plaanid sul temaga on?äkki soovid organiseeruda.üks pilt sulle,innustuseks.
minu subaru sugulastel külas!


Manustatud failid Pisipilt (pisipildid)
   
Vasta
#12

buss tegelikult väga armetus seisus.ja pöhi täitsa läbiroostetanud.seisnud lageda taeva all vähemalt 5  vimast aastat.sain ta käima aga ei tööta korralikult.esipidurid täiesti kinni.vötsin täna supportid maha.pesin bussi pöhja,mootori ja pealt puhtaks.
töenäoliselt läheks ta metallikogumispunkti,kuid kahju sellist komplekset asja sinna saata.vaatan mis teha annab.
http://www.album.ee/?o=291640330
Vasta
#13

põhja ehitamiseks proovi kere pealt maha tõsta,on lihtsam keevitada ja tehnikale on ka ligipääs hea.jõudu ehitusel

siin üks vanema saksa paari auto,millele on paigaldatud kõik mis nende reisid mugavamaks teeb.äkki saad inspiratsiooni.            
Vasta
#14

jaa.ideid on. ennast huvitab see buss seepärast et oleks lihtne sellega mootorratast vedada.pole vaja käruga jännata.
kuid hetkel on veel omandikysimus lahtine ,kuna eelmine omanik surnud.ei taha enne sinna raha alla laduda,kuni see pole minu nimel.asi selgub u. kuu jooksul.
aga pöhi nii mäda et gaasipedaaligi pole kuhugi kinnitada sel lihtsal pöhjusel et selle koha peal kus pedaal peaks asuma-pöhi täiesti mäda.maapind paistab vastu.
sel variandil taga istmed puuduvad.
Vasta
#15

Tere!

Mul on taoline nagu http://forum.automoto.ee/attachment.php?aid=23016 pildile vasakult teine. Külamehel lasin kolme tuhande eest põhjaääred ära keevitada ja viskasin värvi ka peale enam vähem.

auto on väike aga kodukohas(kihnus) on selllega hea põristada. kokkutulekule sõitu vist ei mängi väljaSmile

aga mul oleks küsimus, et millise kärukonksu saaks sellele alla aretada, kas mõne auto tüüp-kärukonks sobiks? tegemist siis 85nda aasta E10 super deluxe autogaWink

kas kellelgi on äkki üle seda autot et tahaks, et keegi õue pealt ära veaks selle? oleksin mõnede varuosade eest tänulik küll.


ingvar
Vasta
#16

mis ma oskan öelda,kärukonksu saab ju igale autole külge ehitada,nii ka liberole ja kuna libero on täisraamil auto,siis see lihtsustab asja veelgi.
NB.vaata ainult ei mootorikate lahti jääks käima!
Vasta
#17

kahjuks minu valduses olevat bussi ei önnestu eestimaale terves tykkis tuua ja seega projekt jääb äraSad.pöhjuseks autovero maksmata ja lisaks veel firma nimel,kuid eelmine omanik kahjuks teises ilmas.
siiski otsustasin et annan vähemalt teada kui kellelegi sealt mingeid juppe vaja olen valmis seda lammutama.
asi asub eraterritooriumil ja valduse omanik tahab öue puhtaks saada.muidu läheb see paari nädala jooksul soome kuusakoski,millest ka pilte kavatsen tehaCool.
nii et kui keegi leiab et sealt midagi vaja andku kiiresti teada.
Vasta
#18

tere zxr!

kas sa oskad öelda, kas selline asi oleks võimalik et ma ise tuleks soome ja lammutaks seda autot ja veaks jupid eesti? või peab selleks olema ka mingi eraldi tunnistus, et ma ütleme näiteks mootori ära vean? või lasevad niisama läbi ikka tollist-kontrollist? kaugel soomes sa oled?

näiteks oleks mul vaja kõrvalistuja poolse lükandukse seda keskmist osa, mille peal uks seisab. ja nipet näpet võtaks veel ja ka mul üks rooli ots 4wd järgipannes ragiseb. ning veel roolis on lõtk jne...

mis hinda sa tahaks või niisama heast südamest?Smile ega sul pole sellele isendile kärukonksu installitud?

ingvar
Vasta
#19

aparaat asub helsingi sadamatest 15-20 km kaugusel,seega väga lähedal,espoos.u.15 min. teekond.
kogu kupatuse hind oleks 100 euri,sama raha maksab autode äravedaja,kui ölid ja muud vedelikud välja lasen.
tule ja lammuta agaWink.aga asjaga on töesti kiire.mootori yle piiri toomisega probleeme poleks,vöin ka paberi selle kohta kirjutada.
Vasta
#20

Jutt käib sellest masinast?
http://www.kuldnebors.ee/kuulutused/kuul...t_id=10698
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne