golf<-->scirocco
#1

tervist jälle.
selline kysimus et kas sciroccole läheb mingisuguse golfi sidur või kettad sest arvatavasti on sidur läbi kuna esimene ei lähe sisseSad
Vasta
#2

läheb kyll...nendel vanadel VW olid mootorid k6igil samad....ja mootorid on vahettavad audi omadega...äkki sobib isegi audi sidur...
sciroccol peax olema sama mootor mis golf gti lgi 1.8??

Pole midagi targemat teha
Vasta
#3

1.8 jh siis väga hea aga ei oska äkki öelda kui palju see nalimaxma võix mina?
Vasta
#4

originaal Kirjutas:arvatavasti on sidur läbi kuna esimene ei lähe sisseSad
Sa pole päris kindel?
noh, kerge diagnostika:
kas tagurpidi käik ei lähe (töötava mootoriga) üldse sisse? Seisva mootoriga lähevad mõlemad?
kui nii, siis tõesti sidur (või lihtsamal juhul tross lõtv). Vastasel korral vaata kurjalt hoovastiku poole.
Vasta
#5

Esimene diagnostika: panek kolmas käik sisse, tõmba käsipidur kõval pinnasel peale ja lase sidur lahti. Kui mootor välja sureb, on asi ok, kui ei, siis sidur libiseb ja vajab reguleerimist/vahetamist.

Kui vajab vahetamist, tee kindlaks, milline mootor Sul Sciroccol peal on. GTI ja muu mudru sidurite kettad on erinevad.

Teiseks veendu, et Su käigukasti hoovastik pole kulunud. Kehvalt sisse minev esimene käik on sellele esimeseks viiteks, eriti kui käigukang logiseb üldse nagu lambajalg. Remondikomplekti saad Forsist, väga palju see ei maksa.

Kolmandaks: uus GTI ketas maksis omal ajal 650 raha. Täpsemalt võid küsitleda samuti www.forss.ee-d.

Aga ma arvan, et Su jaoks on mõistlik minna mõne asise remondimehe juurde ja lasta asi üle vaadata.

PS remondimees ei ole kodanik, kes remondib haamri ja kangiga ning keda käitavaks vedelikuks on Bock, Sarvik või Lauaviin.

Asp


Life\'s journey is not to arrive at the grave safely in a well preserved body, but rather to skid in sideways, totally worn out, shouting \"Holy s--t!....What a ride!
Vasta
#6

Võibolla on kõlbmatuks kulunud siduri survelaager.

Huvitun GAZ 12 ZIM-i varuosadest ning selle sõidukiga seotud kirjandusest, dokumentidest ja mälestustest.
Vasta
#7

tnx siis on teekond jalgeall selge
ja teisex kas kiudpahtliga on võimalik sellist kergeid rooste pragusid täita st mul soovitati selle pahtliga kinni panna ja siis täite pahtel peale määrida ning siis siledax (hõõruda)
ja siis see ka veel et mis on head või noh mida teeb kuumutus ahi värvimisel et seda kiidetaxe ja ta nii kallix värvimise teeb?
ootan huviga vastuseid
Vasta
#8

Roostet ei remondita pahtliga vaid ainult uue pleki/keevitusega. Rooste tuleb muidugi eelnevalt välja lõigata.

Ma ei kujuta küll ette, mis asjad on roostepraod, kuid ma eeldan, et need on juba olemas oleva pahtli alt välja tungivad rooste pesad. Kui see nii on, siis peab kere seisukord olema kaunis kehv.

Asp

Life\'s journey is not to arrive at the grave safely in a well preserved body, but rather to skid in sideways, totally worn out, shouting \"Holy s--t!....What a ride!
Vasta
#9

Kui omale seda scirroccot pikemaks ajaks tahad teha siis unusta rooste aukude pahteldamine parem kohe ära, rooste vastu aitab ainult välja lõikamine ja asendamine uue plekkiga pealegi scirroccole olemas ka b osa plekke millest näiteks corrado puhul võib aint unistada.
Soovitaks sul kere lasta ülevaadata mõnel keretöödega tegeleval asjalikul remondimehel nii saad vähe parema pildi ette, ta juba teab kust roostet otsida Wink
Enne värvimisele mõtlemist kere korda teha. Kambris värvimise eeliseks on kindlasti tulemus mis jääb väga hea võrreldes tavalises ruumis auto ülevärvimsega( eriti hea kui veel vaakumkamber)

Jõudu auto taastamisel!!!
Vasta
#10

Vaakumkamber? Oled ikka kindel selles infos?
Vasta
#11

Jesper Kirjutas:Vaakumkamber? Oled ikka kindel selles infos?

Võibolla nimi veidi erinev kui vaakumkamber aga idee on selles et et värvimise ajal kambris imevad ventilaatorid õhku välja, koos sellega väljub ka tolm mis muidu võib värskele värvile sadestuda.
Vasta
#12

aaaaaaaaaaaaaa
selge aga kust olex võimalik saada b osasid sciroccole ma olen uurind aga ei leia
aga mis asi on kiudpahtel sry et loll kyssa aga tahax teada ?
Vasta
#13

Plekke pakuvad www.veng.ee, www.baltilaager.ee ja ülejäänud varuosade poed. Enne mainitud www.forss.ee ka abiks.

Kiudpahtel on tavalise pahtli eriliik. Tema täitematerjali üheks osaks on pikad klaaskiud, mis võimaldavad täita suuremaid auke/tühikuid kui tavalise pahtliga. Auto kere remondil enese heaolu huvides sügavalt mittesoovitav materjal.

Asp

Life\'s journey is not to arrive at the grave safely in a well preserved body, but rather to skid in sideways, totally worn out, shouting \"Holy s--t!....What a ride!
Vasta
#14

Muidugi uuri ennem kui b plekke hakkad ostma ka a plekkide hinda, mõned b plekkid ei taha hästi sobida auto külge, kui a plekk pole väga palju kallim on mõistlikkum a osa osta , olen seda oma nahal ja rahakotil õppind Sad
Vasta
#15

point selline ml saab olema 81 aasta scirocco kas sellele on yldse võimalik neid a/b plekke saada (poodidest)
Vasta
#16

[quote=Aspelund]
Auto kere remondil enese heaolu huvides sügavalt mittesoovitav materjal.


ja mis mõttes enese heaolu- kas nagu endal on jama või ei tule masinale kasux
Vasta
#17

Mõlemad. 81.aasta scirocco ei ole just ohutuse viimane tase ja kui sa peaksid pahtlist koosneva kerega masinaga avariisse sattuma, on tulemus veel nukram kui metallkere korral.

Teiseks ei mädaneb auto pahtli all niikaua edasi, kuni sõiduk lihtsalt pruuniks tolmuks pudeneb. Scirocco on aga mu arust piisavalt huvitav auto selleks, et sellel pruuniks tolmuks mitte muutuda lasta.

Kolmandaks peaks aus ülevaataja Su sellise kere korral ülevaatuspunktist kohe tagasi saatma. Pole just hea stsenaarium, eriti kui Sa autoga sõita tahad.

Asi on selles, et auto ostmine ei ole ainuke kulu. Masin nõuab ka hooldust, lisakulutusi. Kindlustus, bensiin, ülevaatus, varuosad. Loomulikult võid Sa võtta pahtli ja pintsli ning sellega sõidukit \"remontida\" ja kasutada kohalt minekuks teist käiku esimese asemel, aga väga pikalt Sa seda 3500 krooni suurust investeeringut ei naudi. Tõneäoliselt mitte üle paari kuu.

Karm reaalsus on see, et kui Sa ise just kuldsete kätega pole, kulub Sul vähemalt teist samapalju selle masina elustamisele veel. Ainuüksi korraliku remondimehe töötund maksab miski 200.-, siduri ja käiguhoovastiku vahetamine nõuab aga päris mitut töötundi, lisaks varuosasid. Kere remont on veel kallim, eriti kui korralikult teha.

Veel karme küsimusi: kas sel autol näiteks talvekummid on? Või pead ka need juurde ostma? Mis seisus on aku? Millal sel aparaadil oli viimane ülevaatus? Mida järgmise ülevaatuse saamiseks tegema peab? Mis seisus auto tegelikult on, mitte müüja jutu põhjal?

Kõigele sellele pead Sa vastuse enda jaoks leidma.

Mis puutub plekkide hindadesse, siis helista soovitatud firmadesse. Vaevalt, et kellelgi meist siin nende plekkide hinnad Sciroccole meeles on. Pealekauba, millised plekke konkreetselt vaja on? Niisama võib igasuguseid asju kokku osta.

Minu arust on Sinu jaoks parim:
a) leida remondimees, kes asjast jagab ja Su auto üle vaatab
b) teha tegemist vajavate asjade list
c) lisada sinna rahasummad
d) mõelda, kas Sa oled selliste kulutuste jaoks valmis.

Kui saad viimasele küsimusele jah vastata, siis pole muud, kui anna tööle pihta.

Ma pole pessimistlik, lihtsalt mõningaid \"rehasid\" on võimalik vältida.

Asp

Life\'s journey is not to arrive at the grave safely in a well preserved body, but rather to skid in sideways, totally worn out, shouting \"Holy s--t!....What a ride!
Vasta
#18

nii ta on jh aga siis ei jääm uud yle kui jupikaupa asja arutama akata ja vaadata mis välja tuleb jõudumööda
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne