11-10-2005, 18:24 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 11-10-2005, 18:34 PM ja muutjaks oli usku.)
Ostsin Hella Rallye 3000 lisatuled. sees on 100 W pirn.
mõtlesin igasuguste ühendamisvõimaluste peale ja jõudsin järeldusele,
et sel korral ei taha hakata salongis juhtmetega möllama, teinekord
kui niigi vaja lammutada, siis vean juhtmed korralikult salongist ka.
laisa inimese võimalused sellised:
1) praegu puuduva tagumise udutule jaoks on juhe taha otsa veetud. ostan nii palju juhet, et saan auto tagumisest otsast väljast põhja alt juhtme ette tagasi tuua ja ühendan sinna külge kaugtuled. lisana võib juhtme auto põhja külge lasta kivikaitse mastiksiga, mis ühtlasi juhet kaitseks
+ lihtne, kasutust saab seni mõttetu tagumiste udutulede lüliti salongis, lisatulesid saab oma suva järgi lülitada, midagi ei pea lammutama
- mõttetu on vedada juhet nii pikalt, väljas on juhe ilmastikumõjudele valla
2) ühendan lisakaugtuled praeguste kaugtuledega ning lisan ekstra-lüliti kapoti alla originaal tulede ja kaugtulede vahele.
+ kaugtulesid lülitada lihtne, juhet ei pea palju vedama
- kapoti all peab käima tulesid lülitamas (kuid samas, pean ma ju katteid niikuinii maha võtmas käima, seega pole raske kapoti alla korraks kiigata)
sellised variandid siis. kumb oleks teie meelest mõttekam?
aga peamine põhjus, miks kirjutan on järgmine:
kui ma ühendan kuhugi taha 2 x 100 W tuled ning ütleme, et ma valin variandi 2, kas siis mingit juhtmete/kaitsmete/lülitite sulamise ja suremise ohtu ei teki seoses vooluhulga suurenemisega? ühesõnaga, kas tohib nii palju võimsust panna mingi süsteemi taha, mis tegelikult on mõeldud vähema võimsuse jaoks ? (kaugtuli ju 55 W, kõik tuled ühendatuna peaksid juhtmed edastama 310 W jagu elektrit!)
segane sai, aga ju mõistate.
äkki kellelgi veelgi paremaid ideid?
U.
mõtlesin igasuguste ühendamisvõimaluste peale ja jõudsin järeldusele,
et sel korral ei taha hakata salongis juhtmetega möllama, teinekord
kui niigi vaja lammutada, siis vean juhtmed korralikult salongist ka.
laisa inimese võimalused sellised:
1) praegu puuduva tagumise udutule jaoks on juhe taha otsa veetud. ostan nii palju juhet, et saan auto tagumisest otsast väljast põhja alt juhtme ette tagasi tuua ja ühendan sinna külge kaugtuled. lisana võib juhtme auto põhja külge lasta kivikaitse mastiksiga, mis ühtlasi juhet kaitseks
+ lihtne, kasutust saab seni mõttetu tagumiste udutulede lüliti salongis, lisatulesid saab oma suva järgi lülitada, midagi ei pea lammutama
- mõttetu on vedada juhet nii pikalt, väljas on juhe ilmastikumõjudele valla
2) ühendan lisakaugtuled praeguste kaugtuledega ning lisan ekstra-lüliti kapoti alla originaal tulede ja kaugtulede vahele.
+ kaugtulesid lülitada lihtne, juhet ei pea palju vedama
- kapoti all peab käima tulesid lülitamas (kuid samas, pean ma ju katteid niikuinii maha võtmas käima, seega pole raske kapoti alla korraks kiigata)
sellised variandid siis. kumb oleks teie meelest mõttekam?
aga peamine põhjus, miks kirjutan on järgmine:
kui ma ühendan kuhugi taha 2 x 100 W tuled ning ütleme, et ma valin variandi 2, kas siis mingit juhtmete/kaitsmete/lülitite sulamise ja suremise ohtu ei teki seoses vooluhulga suurenemisega? ühesõnaga, kas tohib nii palju võimsust panna mingi süsteemi taha, mis tegelikult on mõeldud vähema võimsuse jaoks ? (kaugtuli ju 55 W, kõik tuled ühendatuna peaksid juhtmed edastama 310 W jagu elektrit!)
segane sai, aga ju mõistate.
äkki kellelgi veelgi paremaid ideid?
U.