09-05-2019, 22:11 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 09-05-2019, 22:12 PM ja muutjaks oli TeeTL.)
Ilmselgelt hõiskasin liiga vara. 10w60 ikkagi ei teinud imet.
Pärast pikemat sõitu kui 5km on mootor läbinisti kuum ja õlituli põleb ikka.
Nüüd peab laisema õlirõhuanduri sinna otsima. Säästab liigsest muretsemisest ja hoiab kokku aega ning raha mingi "lahenduse" otsimise pealt.
Lisavarustuse nimekirja võib uue avastusena kanda ühe pentsiku korrakaitseorgani, mis kukub armatuuri all üürgama, kui kiirus üle 100 km/h tõuseb.
Alla selle jääb vait jälle.
Päris ebameeldiv oleks, kui igapäevaselt peaks kiirteed pidi kulgema.
Aga muidu oli tore õhtupoolik vanatehnikaga
Pärast pikemat sõitu kui 5km on mootor läbinisti kuum ja õlituli põleb ikka.
Nüüd peab laisema õlirõhuanduri sinna otsima. Säästab liigsest muretsemisest ja hoiab kokku aega ning raha mingi "lahenduse" otsimise pealt.
Lisavarustuse nimekirja võib uue avastusena kanda ühe pentsiku korrakaitseorgani, mis kukub armatuuri all üürgama, kui kiirus üle 100 km/h tõuseb.
Alla selle jääb vait jälle.
Päris ebameeldiv oleks, kui igapäevaselt peaks kiirteed pidi kulgema.
Aga muidu oli tore õhtupoolik vanatehnikaga