Uus mootor Moskvits 412-nele
#1

Küsimus siis sihuke: Kas Mosse 412 on võimalik paigaldada uut mootorit ja siis juurde ka käigukasti. Vana mootor on lärmakas ja aeglane nagu ikka. Aga kas oleks üldse võimalik paigaldada uus mootor ja kui siis mis hinnaga? Ideaalne oleks , kui saaks V6. Et siis kas võimalik ja mis hind?Tänud iga vastuse eest.
Vasta
#2

Kui tahad asjast teha ametlikku maanteesõidukit (ARK, TÜV jne), mitte põllurallikat, siis ma kardan, et V6 tuleb ära unustada. Nimelt on reegel, et uus mootor võib tehasemootorist erineda nii kaalu kui ka võimsuse osas ainult teatud protsendi. Ma ei usu, et ükski V6 selle liigituse alla mahuks.

Ja muide - kui Sa paned mossele võimsama mootori, tuleb Sul välja vahetada kogu käiguosa - sidur, kast, kardaan ja tagasild. Need ei pea lihtsalt vastu.

Mina soovitaksin Sul otsida uut või hästisäilinud 412/2140 mootorit. Saad kergema vaevaga.

Valdo

Eesti Jalgrattamuuseumi  looja ja eestvedaja
Tutvustame jalgratta ajalugu Eesti vaates, väljas on üle 170 muuseumiväärtusega ratta
Asume Kesk-Eestis Väätsal Pikk 9.
Vasta
#3

Ma usun, et kui see asi korralikult läbi mõelda ning ilusti teostada, ning siis arkile avaldus ümberehituse kohta teostada ja masin ette näidata ei teki probleeme...

Selleks, et see sinna vahele aretada on sul vaja muuta gardaani tunnelit, gardaan aretada, siis õlivanni kuju arvatavasti muuta, elektroonika kokku sobima panna, jahutus särk jne jne niiet ega see asi kerge ei saa olema küll.

Ja seda ka, et korralik mosse mootor käib paari meetri kaugusel kuulmatult kui korralik sumpa all on (omad kogemused).
Vasta
#4

Jah aitäh igatahes. Eks ta ole. Mosse on ikka mosse.Ja selleks ta jääb.Vanast rondist autot ei tee
Vasta
#5

valdo Kirjutas:...Mina soovitaksin Sul otsida uut või hästisäilinud 412/2140 mootorit. Saad kergema vaevaga.

Üks sinepikarva kaunitar, seisab kroonilises mootoripuuduses juba paar aastat. Eks oma probleem ole aja ja viitsimisegagi, kuid ei ole see mootori leidmine nii kerge ühtki. Kaks mootorit on garaazhi all laiali, mõlemad vajaksid VÄGA põhjalikku kapitaali, uus vänt, kolvi-hülsigrupp + pudinad. Kaks väidetavalt korras mootorit on ka aistevahel korra käinud, kuid näitajatelt osutusid utiiliks. (kui mootor juba maas, siis tasuks küünlaaugust miskit õli ollust sisse kallata ja aeg-ajalt liigutada!)
põhjuseks mosseliiga?


Vasta
#6

Juba mootoripõud?

Mina tean nt 3 aastat tagasi juhust, kus üks papi lükkas sõelapõhjaks ussitanud kerega, kuid korras (jõudu omava, mittesuitseva ja õli mitte võtva) mootoriga 2140 EMEXisse. Isendi ls alla 100 tuhande.

Põhjus lihtne - pätid olid aastakese seisnud autol klaasid sisse peksnud ja paar plekki mõlki tagunud ning majaelanikud soovisid romu kiiret kõrvaldamist maja eest.

Valdo

Eesti Jalgrattamuuseumi  looja ja eestvedaja
Tutvustame jalgratta ajalugu Eesti vaates, väljas on üle 170 muuseumiväärtusega ratta
Asume Kesk-Eestis Väätsal Pikk 9.
Vasta
#7

mossest saab jubeda püssi teha.
ehitand olen kahte.
ühe täiesti nulist ja see aasta. http://www.carrating.org/car.php?8443
aga mootorikallale pole veel julgend minna.
kogemusi pole piisavalt.
hooratas, klapid ,sisse väljalasked üle käia ja kiirus aina kasvab.

metsas s6idetakse russiga
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne