Bmw 635 csi ja 628csi kytusekulust.....
#1

Oskab keegi öelda kui palju v6tab bmw 3,5 ja 2,8 mootor (Aasta: 1979-1986)kytust....
Nagu tehase andmed ei huvita , vaid tavalise s6idu juures....
Kas on m6tet sellise autoga teha igapäevas6ite???? Et kui kui kulu on 10l/100km kohta siis oleks veel normaalne , aga kas vanad mootorid on nii ökonoomsed??

Pole midagi targemat teha
Vasta
#2

Et kui võtab 10,5l, siis jääb ostmata? Big Grin
Vasta
#3

Pole küll päris teemakohane, aga 6. seeria BMW-ga igapäevasõitude tegemine on ebarentaabel hoolimata kütusekulust.
Kui juba paari liitrine kütusekulu vahe on argument, siis järelikult ülejäänud raha, mida vana ja suhteliselt vähelevinud ja kallite varuosadega auto nõuab, käib vist üle jõu.

See on muidugi vaid minu arvamus.
Vasta
#4

Võrdle sama ajastu seitsmetega. Endal olnud 735i maanteel 10l, linnas 14-15l sajale. Võrreldes nt. XJ6-ga, mille kütusekulu ja varuosad on topelt võrreldes kuuega, on see soodne lõbu
Vasta
#5

Jesper Kirjutas:Et kui võtab 10,5l, siis jääb ostmata? Big Grin
Mitte just seda ma ei m6elnud , aga noh isegi pool liitrit saja kohta on suur kulu ...sest tuhande kohta teeb see juba 5liitrit....
10tuhande kohta 50l jne...
Ja mis puutub juppide kallidusse , siis sillad on samad vana 5sega ja kui mootor kotti läheb v6ib sinna ka m6ne muu bemari mootori vahele panna , muud asjad ju autoj uures tavaliselt remonti ei vaja....

igapäevas6idud teen ikkagi bussigaBig GrinBig Grin

Pole midagi targemat teha
Vasta
#6

üldiselt pole ühest vastust, kui palju see või teine (vana) auto kütust võtab, kõik sõltub konkreetse mootori (ja auto üldisest) korrasolekust ning omaniku sõidustiilist.
Tõeliselt konkreetse vastuse saamiseks on ainult üks võimalus: osta ja sõida! Isegi sõbralt laenamine ja proovimine ei anna täpset vastust, sest see on hoopis teine auto.

Kindlasti leiad kellegi, kes ütleb, et temal võttis kuuene maanteel 8 ja linnas 12. Mis iseenesest ei ole sugugi ebareaalne, kuigi tundub liigagi hea. Aga see ei tähenda et iga autoga õnnestub sama saavutada (eriti kui arvata, et auto ei tohiks suuri kulutusi nõuda).

Ja kui oleksid läbi lugenud lingid, mis selles teemas esitati, teaksid vaadata justnimelt >1982a 635 poole, kuna täiustatud mootori tõttu andis tehas sealt alates 15% väiksema kulunormi.

Aga ka see 15% võitu on vaid väike nohu, tunduvalt suuremat kokkuohoidu saad sellest kui jätad ostmata mõne jupi, näiteks sealsamas teemas mainitud uksetihendid 4500kr, või esitiiva 9000kr Wink

Soov sõita võimalikult ökonoomselt on igati kasulik ja kiiduväärt, aga miks peaks tahtma seda teha füüsikaseaduste kiuste, ostes suure kubatuuriga ja võimsa auto?
Võimsa auto kütusekulu ei pruugi vaiksel tarbimisel olla nii müstiliselt suur kui üldiselt arvatakse, aga kasutamata võimsuse pidev kaasavedamine tähendab siiski alati teatud lisakulu. Kui see ei meeldi, siis tähendab see, et füüsikaseadused ei meeldi...
Vasta
#7

Need lingid on juba ammu läbi loetud ja ka enamike eesti foorumite teemad , mis puudutavad 6bmwd , aga bensukulu kohta pole kuskil juttu olnud....
Ja ned 9000 tiivadBig GrinBig GrinBig Grin
Ma usun et tunduvalt odavamalt saab neid vanu tiibu keevitades , ega siis k6ik ei taha mingit näituse pilli...
Ja kui on soov omada autot , mis ikkagi erineb tavalisest hallist massist , siiis on soov ka sellega s6ita mitte käia ainult garaasis vaatmas...
Ja kui osta need tiivad, tihendid ja pagan teab mis originaal juppe veel (mida tegelikult saab ju ka odavamalt remontida) siis l6ppkokkuv6ttes läheb selle auto hind juba nii suureks , et v6iks osta siis m6ne uuema/korras auto...

Pole midagi targemat teha
Vasta
#8

KILLER666 Kirjutas:Ja kui osta need tiivad, tihendid ja pagan teab mis originaal juppe veel (mida tegelikult saab ju ka odavamalt remontida) siis l6ppkokkuv6ttes läheb selle auto hind juba nii suureks , et v6iks osta siis m6ne uuema/korras auto...

You\'ve got the point. Ehk siis sinna ongi koer maetud, miks nii vähe inimesi otsustab ja suudab hallist massist erineda.
Vanakooli klassiku pidamine igapäevasõitudeks on kallim või vähemalt aeganõudvam kui keskpärase kaasaegse sõiduriista ülalpidamine. Kasvõi sellepärast, et palju aega kulub ka teadmiste ja odavamate asendusjuppide hankimisele-kokkukombineerimisele.
Kütusekulu on kõigi muude kulude kõrval täiesti kolmandajärguline suurus.

Muidugi on veel kallim erineda hallist massist uuema aja aparaatidega, sest huvitavate ja eriliste autode hinnad algavad ca poolest miljonist ja vahest on ka miljonist vähe Wink

635 kütusekulu on üks omanik kommenteerinud MB foorumis selles teemas, iseasi mis järeldusi sellest teha saab...

Originaalplekkide hinna üle võid sa naerda niikaua, kui endal on keevitamine nii käpas, et poleks probleem tiib ise kasvõi nullist kokku ehitada.
Vasta
#9

Reaalselt tuleb odavam osta paar korda kallim aga korras kerega kuuesajane, olen näinud kõrvalt kuidas sellese konstruktori ehitamine välja näeb... ja palju maksma läheb Sad
Küttekulust - 88.a 635/automaat võttis keskmiselt niimoodi:
linn: ~16l
maantee: ~9-11l (praktikas arvesta ~11)
manuaalkast: võta 1-1,5 liitrit maha.
e28 535 võtab praktiliselt sama palju, m-mootoritega isendid ka samapalju. Külmade ilmadega linnas lühikesi otsi sõites pole ka 18l/100km haruldane. Ise 3,5 e28 umbes 1000km reisil piiritaga (põhiliselt maanteesõit) ei saanud kulu alla 10.
Vasta
#10

Kui sind sellist autot ostes kütusekulu huvitab, siis jäta heaga ostmata. Kui ta sul juba olemas on, siis ei tohi autole kuluva raha lahtris summasid vaadata.
Ma tean, et sellise omamine on ahvatlev, mul endalgi tekib kontrollimatu süljeeritus E24 nähes, aga karm reaalsus on selline, et pean E32-ga leppima.
Et mu vastus liiga OT ei oleks, siis näitajad minu 3,5 E32-lt (mootor on ju sama M30B34):
linn sujuvalt liikudes, vahetades käike 2000p/min: 12,5-13,...
maanteel rangelt lubatu piirides, ühtlane sõit- parim tulemus 8,6
linn tavaliselt, koos valgusfooride ja mõne äkilisema kiirendusega 13,5-14,5
maantee tavaoludes (lubatud kiirus+10, mõned möödasõidud) 9,5-10,0
linn närviliselt sõites või tipptundidel ummikutes passides 16,...- 20,0
maantee kiirustades (palju möödasõite, pikematel käigud piirajani) 12-14
Kompuutril on testmenüüdes selline näitaja nagu hetkekulu... suurim number mida ma sealt näinud olen on 170l/100 km.
Edit: 9000 km keskmine kulu on 11,7 l/100 km, selle hulka on mahtunud siis kõiki eelpool kirjeldatud sõidustiile. Üldiselt... ei ostnud ma seda autot, et teistel liikluses jalgu jääda Wink
Vasta
#11

No jahhSad
olete mu ära hirmutanud....
Siis peab ikkagi selle toreda plaani veeretama kunagisse tulevikku , kui rahapaun raskemaks peaks minemaSadSad
Sest auto on ikkagi s6itmiseks ..eelk6ige...ja pidevalt remontida ja bensuseierit vaadata ka ei taha....
6. diislit peale panema ei hakka , siis peab ikka m6ne uuema ja suurema kasuteguriga mootoriga massina sebima.....
kaheukselistest bemaritest sis jääb e30 ja e21 , kuigi m6lemad liilat väiksed:8

Pole midagi targemat teha
Vasta
#12

www.e21.ee
Soovitan külastada.

``E23 728 1978a.``
www.e21.ee "Klassikalised BMW'd"
Fiat-i foorum Fiati Sõbrad
Priit Peljo 51 79 063
Vasta
#13

Olen nyyd ikkagi selgusele j6udnud !!
Praegu on mul 88a 535 , 155kw ja ei v6ta ta midagi nii palju kui siis siin hirmutati
Tegelikult jah , kui ikka talda suruda, siis saab ka50l/100km kohta , aga ikkagi , Bensiini peaaegu ei kulu , keskmine ikkagi jääb 10l kanti , ja ma mäletan veel suve ,kui sai mossega ringi kärutada , siis mosse v6ttis ka ikkagi ligi 15 litti sajale!!!

Pole midagi targemat teha
Vasta
#14

nujah,iga päevasõiduks osta omale midagi muud siiski................
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne