25-11-2005, 12:39 PM
Mitmed asjad on sealt teemast vägagi huvitavad:
-väidetavalt on omavahel tihedalt seotud esimesed Tadžikistanid ja algusperioodi KAG-id,kuigi tootjate vahe oli ca 6000 kilomeetrit.
-RAF-251 hiliseimaid upgrade'sid ei teinud enam mitte RAF ise,vaid Riia autoremonditehased nr. 1 ja 2.Ametlikud indeksid olid neil RAF-975 ja RAF-976 (sarnane vahe mis TA-6-l ja TA-6-1-l)
-see JerAZ-654,mis teema kõige esimeses osas jutuks oli,on tegelt JeARZ-654 ja toodetud Jenakievo autoremonditehases Ukrainas.
-Tadžikistan ja TARZ ei ole samad (vt teema 2.osa),TARZ-002 busse (milleks ühe teise allika alusel ekslikult Tadžikistane pidasin),olid toodetud hoopis Tokmaki autoremonditehases Kirgiisias.Tadžikistani järglased kandsid indekseid Hudžant-3205 (Hudžand on Leninabadi nüüdne nimi)
-Seda lehte allakerides on näha kahe põlvkonna PAG-id (PAG-1 ja PAG-2)
-Tselina oli Pobeda "isa" sm Lipharti poolt konstrueeritud vagunkerega buss Ural-ZiS 355 baasil,väliselt meenutas veidi kõige esimesi TA-6,toodeti Alma-Atas.
Samas teemas lõpuks juttu ja pilte ka muude Vene busside prototüüpidest,lõpp-perioodi JerAZidest,vähetuntud RAF-idest jne jne
-väidetavalt on omavahel tihedalt seotud esimesed Tadžikistanid ja algusperioodi KAG-id,kuigi tootjate vahe oli ca 6000 kilomeetrit.
-RAF-251 hiliseimaid upgrade'sid ei teinud enam mitte RAF ise,vaid Riia autoremonditehased nr. 1 ja 2.Ametlikud indeksid olid neil RAF-975 ja RAF-976 (sarnane vahe mis TA-6-l ja TA-6-1-l)
-see JerAZ-654,mis teema kõige esimeses osas jutuks oli,on tegelt JeARZ-654 ja toodetud Jenakievo autoremonditehases Ukrainas.
-Tadžikistan ja TARZ ei ole samad (vt teema 2.osa),TARZ-002 busse (milleks ühe teise allika alusel ekslikult Tadžikistane pidasin),olid toodetud hoopis Tokmaki autoremonditehases Kirgiisias.Tadžikistani järglased kandsid indekseid Hudžant-3205 (Hudžand on Leninabadi nüüdne nimi)
-Seda lehte allakerides on näha kahe põlvkonna PAG-id (PAG-1 ja PAG-2)
-Tselina oli Pobeda "isa" sm Lipharti poolt konstrueeritud vagunkerega buss Ural-ZiS 355 baasil,väliselt meenutas veidi kõige esimesi TA-6,toodeti Alma-Atas.
Samas teemas lõpuks juttu ja pilte ka muude Vene busside prototüüpidest,lõpp-perioodi JerAZidest,vähetuntud RAF-idest jne jne