Martti Kirjutas:Kas Wiima kereplekid mitte alumiiniumist pole?
Vaata rataste ümbrust. 2219 oli täiesti läbi roostetanud, temal vahetati enne roheliseks värvimist suur osa küljeplekkidest, teisi lapitakse lihtsamalt
Täna hea kaasforumlsega vaieldud teemal DAB või Wiima? Tema soovitas DABi või siis CR 112 te. Kumb siis neist kolmest oleks parim ost?Ma nagu kits hainakuhjade wahhel.Ei tea mida walida.Ise eelistaks Wiimat.
Lisan lõppu, et mina ei tea millised need bussid on kui töövahendid. Mina vaatan esialgu ainult välimist ja sisemist ilu. Aga kunagi ei või teada, mis tulevik tuua võib.
Mis salongidesse puutub, siis DAB-i vastu ei saa miski. Ruumi on laialt, õhku palju, saab panna jala üle põlve ja sõita nagu valge inimene.
CR112 on minu lemmik igatahes. Vaikne ja mõnus. Pealegi olid MRP CR112-d üldse esimesed lääne bussid, millega igapäevaselt sõita sai '95. aastal. TAK-i läänekad olid väga juhuslikud (kuigi meenub üks VanHool-i lõõts 11. liinilt, millega ka tihti sõitsin ja millel oli sõbralik juht)
Käisin nädalavahetusel saarte peal, osalt puhkamas, osalt omale veidi juppe hankimas. Sai üle kaetud ka kaks PAZ bussi. Üks siis 672M analoog (ühe külguksega, mudel vist 3201), mis väliselt justkui veel täitsa OK, aga lähemalt vaadates on päris selge, et suure maantee äärne kadakapõõsa tagune jääb selle isendi lõpp-peatuseks kohe kindlasti.
Teine on aga ehtne näide pohhuismist - kellelgi oli vaja 53 mootorit ja sillaosi ning muu jäi nagu jäi. Nüüd on keegi siis ka kopaga töötegemist harjutanud.
Täitsa uskumatu - sees on kõik istmed, korralikud lae ja uksepolstrid, salongivalgustus jne. Isegi klaasid ees - lihtsalt kokku pressitud. Mul jäi suu lahti.... Bussil küljes korralikud kaablid, klaasid (nüüd siis osa puruks), alumiinium liistud etc.
Lähedal asuvat tuld on kaugemal asuva veega raske kustutada...
Scania CR112, CN112 olid oma aja kohta väga head bussid. Hea kiirendusega, mugavad, põhjamaades sobivad ning ei roostetanud, lagunenud. Tallinnas sõitvad CR112-d paraku enamuses suure läbisõiduga ja hooldust pole vanadele bussidele ka eriti palju tehtud. Aga peavad vastu küll ning pole rohket elektriseadmeid-elektroonikat mis saaks rikneda (nii nagu on uute bussidega esimese külmaga).
Pakun, et Pärnumaal Jõulumäel. Seal selline koht, mis tegeleb tervisekeskusena, ise seal mitmel korral viibinud. Kui ei eksi, siis peaks tegemist olema bussifirma Scorpion vana mahakantud Scaniaga.
See buss läheb Kuusakoskisse. Õnneks küll peale seda, kui sealt omale kõik klaasid, mootori, k.kasti ja muud bussile iseloomulikku maha keeran. Sain üsna mõistlikule kaubale. Tegemist jällegi PAZ 672M-ga, millel omaalgatuslikult tagumine uks kinni pandud. Seoses endale soetud isendiga olen veidi Eestis ringi vaadanud, aga veel pole ühtegi puhast 672 silme ette jäänud.
Lähedal asuvat tuld on kaugemal asuva veega raske kustutada...
(Seda postitust muudeti viimati: 26-02-2007, 15:56 PM ja muutjaks oli IIIFFFAR.)
Mister X Kirjutas:Pakun, et Pärnumaal Jõulumäel. Seal selline koht, mis tegeleb tervisekeskusena, ise seal mitmel korral viibinud. Kui ei eksi, siis peaks tegemist olema bussifirma Scorpion vana mahakantud Scaniaga.
Kuulge fotograafid - värskendate ehk mäku selliste paz-de osas, millel esimesed suunad ja kogu tagumiste tulede rivi on ümmargused. See on lihtsaim viis eristada/tuvastada 672-e 672M-st. Ma nimelt ajan selle originaalistmeid taga. saaks kasvõi ühegi, laseks ülejäänud toota replikad.
Lähedal asuvat tuld on kaugemal asuva veega raske kustutada...