23-05-2007, 19:35 PM
Veel paar bussiteemalist artiklit "Gruzovik Pressi" veebivaramust:
ZiL-118 "Junosti" avamudeli saatus oli kurb: hoolimata mitmetest auhindadest ning isegi Henry Ford II lausutud headest sõnadest jäi selle mudeli saatuseks tšinovnikele tehtud minipartiid. Põhjus - taaskord tiblastanile omane plaanimajandus...
Ning PAG-ide, Kubanide, Rodnikite, KKT-de ja JeARZide järel on väikestest bussitootjaist jõutud Volga agregaatidel toodetud plastkerega minibussideni "Start". Tuntust kogus see buss ka osalusega "Kaukaasia vangi" mängufilmis. Toodeti neid busse Ukrainas Severodonetski autoremondibaasis (SARB) kokku ca 100 eksemplaris aastatel 1964-67. Esimesed ca 50 eksemplari koostati otse GAZist saadud uutest juppidest, ülejäänud enamasti mahakantud taksode kapitud detailidest. Lisaks toodeti, kasutades Startide kerevorme ca 20 autobussi "Donbass" Luganski autokoostetehases samuti ca 1967. aasta paiku.
ZiL-118 "Junosti" avamudeli saatus oli kurb: hoolimata mitmetest auhindadest ning isegi Henry Ford II lausutud headest sõnadest jäi selle mudeli saatuseks tšinovnikele tehtud minipartiid. Põhjus - taaskord tiblastanile omane plaanimajandus...
Ning PAG-ide, Kubanide, Rodnikite, KKT-de ja JeARZide järel on väikestest bussitootjaist jõutud Volga agregaatidel toodetud plastkerega minibussideni "Start". Tuntust kogus see buss ka osalusega "Kaukaasia vangi" mängufilmis. Toodeti neid busse Ukrainas Severodonetski autoremondibaasis (SARB) kokku ca 100 eksemplaris aastatel 1964-67. Esimesed ca 50 eksemplari koostati otse GAZist saadud uutest juppidest, ülejäänud enamasti mahakantud taksode kapitud detailidest. Lisaks toodeti, kasutades Startide kerevorme ca 20 autobussi "Donbass" Luganski autokoostetehases samuti ca 1967. aasta paiku.