Opel Kadett E esiamortide vahetus.
#1

Tahan ise selle töö ära teha. Mis järjekorras seda tehakse, mis tuleb lahti võtta? Kas on ka peale amortide, mille seisukorda tasub seal uurida? Amordid on vedelad ja paremalt poolt ka koliseb, ehkki roolini midagi ei kandu.
Vasta
#2

Võtad lahti rooliotsa siis stabilisaatori varda kinnituse (tavaliselt keerab selle ca 15 cm pikka poldi pooleks) ja zharniiri ja siis amordi padja (see must kummist junn mille sees amort kinni on).Vaja on veel vedru kokku surumiseks tõmmitsaid.
Kui juba amorte vahetama hakkad siis võiks vahetada stabilisaatori varda puksid ja poldid (ühe külje kompl ca 80.-eek) amordi padjad (ca:200.-eek/tk)

Koliseb siis võib vabalt vedru otsast üks keerd ära murdund olla...

M 411 60.a.,M410 60.a.,M401 56.a.,M403 64.a.,
M 424 64.a.,M423 62.a.,GAZ M20 48.a.,Opel Kadett B 71.a.,
Vasta
#3

sääl mitmeid asju, mis koliseda võivad. Suppordikolin (tüüpiline mittevent ketastega kadettidel) peab pidurdamisel ära kaduma. Sharniir annab hea kolina, katkine amordipadi vast mitte (et padja kumm on metalli küljest irdunud), aga patju maksab uurida. Rooliotsad kuluma ei kipu üldjuhul.
eile pakuti mulle just kadeti esipüstikuid - koos uute laagrite (ja vist ka uute amortidega). Kuna mul nende järgi vajadus puudub, siis ei hakanud hindagi uurima. Aga kõige lihtsam oleks just midagi taolist panna, kuna vedru-amordi vahetamine "põlve otsas" on üks igavene jama töö. Kui püstikute vastu huvi, võin kontakti anda. Küsi privas.

ühed kadetid (ja muud sama aja ooplid) kõik: http://gsi.ee/foorum/
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne