Mured Opel Omega'ga!!!!!
#1

armatuuril põleb tuli,millel on mootorimärgi peal välgunool,tuli ära ei kustu ja auto käima ei lähe.kas keegi oskax öelda,mis viga on??
Auto on Opel Omega Caravan 2l 95' aasta auto.
Vasta
#2

lihtsalt süüte seeshoidmisel peabki tuluke põlema - kuna mootor ei liigu, annab väntvõlli pöörlemisandur alarmi (kood 31).
kui tuli ka starterit andes põleb, võib ta isegi õiget veakoodi anda. Liig palju veakoodide lugemisest loota ei maksa, aga võid ju proovida: http://gsi.ee/foorum/viewtopic.php?t=869

pistik asub tulemüüris kusagil roolivõimu juures. Eanamasti on tal küljes sinist värvi: http://www.topbuzz1.carenthusiasts.co.uk...pic002.htm

üldiselt on see pistik kõigil pritse-ooplitel olemas (sh ka monoprits). Sul on ilmselt ühe ülanukkvõlliga 85kW efi-mootor, mootorinimega C20NE?
Vasta
#3

opel vectral näiteks põleb selline tuli siis kui on Bensiinifilter umbes ja kui päris kinni on siis ei lää ka käima!Cool

Huvitab kõik mis müriseb ja liigub!
Vasta
#4

janna112 Kirjutas:armatuuril põleb tuli,millel on mootorimärgi peal välgunool,tuli ära ei kustu ja auto käima ei lähe.kas keegi oskax öelda,mis viga on??
Auto on Opel Omega Caravan 2l 95' aasta auto.

Mul vahest sõiduajal põleb nimetatud tuluke 4-5 sekundit. Varem oli mõningad juhuseid, kus mootor suri sõiduajal välja ning käivitades läks jonnides siiski üsna kähku käima. Auto siis 91.a 2,0 Omega.

Laiskusest ja pakilise vajaduse puudumisel pole jõudnud asja suhtes uuringuid algatada. Smile
Vasta
#5

Mu vanal vectral hakkas see tuluke enamasti maanteel kuskil 100-150 km läbimise järel põlema. Kuna selle põlemise ajal mingeid anomaaliaid ei täheldanud, siis viga põhjalikumalt taga ajama ka ei hakanud.
Vasta
#6

1.Opel Omega B-diagnostika pistik ei asu mootoriruumis vaid rooli all releeplokis.
2.Diagnostika pistik ei ole selline nagu 13piisab poolt lingi vahendusel näidatud.
3.Omega`B veakoode ei saa nii kätte nagu seal näidatud.
4. Kui pole varem veakoode välja kutsunud siis ei soovitaks ise kohe torkima minna,las see asi jääb teadjamate teha.
Veakoode ei saa ka päris usaldada. Nimelt minu Omega`96 näitas väntvõlli,-nukkvõlli- ja õhukoguse andurit. Pärast nukkvõlli asendi anduri vahetust kadusid teised veakoodid nagu nõiaväel.Veakoodid võivad küll näidata suuna kätte kustpoolt otsida aga siin on ikka vaja natuke asja tunda.
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne