Punane Raamat
#61

Pakuks veel välja 1975/6 aasta M408 üleminekuvariandi 2138-le. Moskva masin millel on taguots 2140, uksed ja esiots aga veel 408/412 export, spido on 2140 oma ,aga armatuur 412. Mudiu Pärnus oelks isegi olemas üks selline masin ,mis omab tugevat pindmist roostet, kuid tehniline pool korras ja arvan ,et tolle saaks kätte emexihinnaga või sellest allapoolegi. Kui Varjupaika selline masin huvitaks võiksin toda uurida.
Vasta
#62

mossepower Kirjutas:Pakuks veel välja 1975/6 aasta M408 üleminekuvariandi 2138-le. Moskva masin millel on taguots 2140, uksed ja esiots aga veel 408/412 export, spido on 2140 oma ,aga armatuur 412. Mudiu Pärnus oelks isegi olemas üks selline masin ,mis omab tugevat pindmist roostet, kuid tehniline pool korras ja arvan ,et tolle saaks kätte emexihinnaga või sellest allapoolegi. Kui Varjupaika selline masin huvitaks võiksin toda uurida.

Uurida võib ikka, ehk omanik soovib oma nime raiuda vanatehnika sõprade mällu

Pulmasõidud vana Volgaga, saunabussi ja RAF "Kutsikas" rent - www.suhtesepp.com
Vasta
#63

PETSS Kirjutas:LIAZ i ja AJOKKI st saaks kätte hea õnne korral vaid kesta ,ilma aparatuurita.Kui leidub inimne kes aitab asja ajada võib ju üritada.Ei usu ,et endise SSSR territooriumil mõni raadio või TV ülekandejaam säilitatud oleks.
КАМАЗ Ajokki
КАМАЗ Ajokki 2
Vasta
#64

Pika kabiiniga GAZ53 ei tohiks vist küll nii suur haruldus olla et seda veel olemas pole varjupaigas aga üks selline seisab meil Saaremaal metsaääres.
http://ets.fotod.pri.ee/albums/saaremaa_...resize.jpg
Vasta
#65

Isand Muuseumipapal soovitan igaks juhuks Talverallile kaasa võtta kolmnurk Big Grin Mine tea, tee ääres võib üht-teist põnevat leida. Üks potensiaalne kandidaat on mul välja vaadatud. Selle asukoha märgin ma igaks juhuks legendi ära. Kui omanik on mingi raha eest nõus sellest loobuma, (mille tuvastamise jätaks siiski punase mersu-bussi ülesandeks), siis ralli lõpetamisel korraldaks korjanduse ühe suht haruldase masina päästmiseks. Eeldame, et kohal on ju 100+ inimest ja kui igaüks loobub kasvõi 50st kroonist, oleks summa päris pädev. Vaat sellised mõtted siis Talveralliga seotud...
Vasta
#66

Etsike Kirjutas:Pika kabiiniga GAZ53 ei tohiks vist küll nii suur haruldus olla et seda veel olemas pole varjupaigas aga üks selline seisab meil Saaremaal metsaääres.
http://ets.fotod.pri.ee/albums/saaremaa_...resize.jpg
Varjupaigas on pikk kabiin, Tartu oma.
Sellel pildil seal on aga Nuia oma.
Vasta
#67

Regardman Kirjutas:
Etsike Kirjutas:Pika kabiiniga GAZ53 ei tohiks vist küll nii suur haruldus olla et seda veel olemas pole varjupaigas aga üks selline seisab meil Saaremaal metsaääres.
http://ets.fotod.pri.ee/albums/saaremaa_...resize.jpg
Varjupaigas on pikk kabiin, Tartu oma.
Sellel pildil seal on aga Nuia oma.
Kudas Sa selle niimoodi ära tuvastasid? Tagumist ust ei ole ju näha. Kas äkki Nuia omadel läheb kast tagant pikemalt alusraamilt välja või on kabiin ise pikem?

Maamees linnast.
Vasta
#68

andris Kirjutas:
Regardman Kirjutas:
Etsike Kirjutas:Pika kabiiniga GAZ53 ei tohiks vist küll nii suur haruldus olla et seda veel olemas pole varjupaigas aga üks selline seisab meil Saaremaal metsaääres.
http://ets.fotod.pri.ee/albums/saaremaa_...resize.jpg
Varjupaigas on pikk kabiin, Tartu oma.
Sellel pildil seal on aga Nuia oma.
Kudas Sa selle niimoodi ära tuvastasid? Tagumist ust ei ole ju näha. Kas äkki Nuia omadel läheb kast tagant pikemalt alusraamilt välja või on kabiin ise pikem?
No niipalju ("simmujee" ära nüüd siin hakka leiutama Big Grin), kui mina nende masinatega kokku puutunud olen, siis Nuia koostekvaliteet oli sitem ning seda on näha, kabiini tagumine aken on väiksem, kui Tartlastel.
Vasta
#69

kris Kirjutas:EDIT: kui keegi märkab vigu või tahab midagi muuta/lisada, palun teada anda, saaksin postitust vastalt edida. Rohelisega märgitud sõidukid Punases Raamatus on leidnud juba säilitamist Järva-Jaanis
Multicar ka olemas.
Vasta
#70

Punase raamatu nimekirja võiks lisada ka VAZ 2106 baasil tehtud kastika.
Mäletan,et Elvas oli neid varem päris mitu, tänaseks pole aga enam ühtegi järel.


Vasta
#71

Maz500 Kirjutas:Punase raamatu nimekirja võiks lisada ka VAZ 2106 baasil tehtud kastika.
Mäletan,et Elvas oli neid varem päris mitu, tänaseks pole aga enam ühtegi järel.
06 baasil mina pole näinud, kuid üsna tavalised olid 04 baasil olnud isendid.
Vasta
#72

Maha võib võtta ka 51 puhtija-laadija, see olemas (ametlik tähis GAZ-51/AS-2UM)
Vasta
#73

Nimekirjast puudu ka ZIL-157 sadul.
Vasta
#74

Gaz 66 baasil tehtud mini militaarsõiduk ka puudu, minu pildi alla kirjutas kasutaja mrali sellise teksti:

Tundub olevat Voronežis,172. Keskautoremonditehases ("172 ЦЕНТРАЛЬНЫЙ АВТОМОБИЛЬНЫЙ РЕМОНТНЫЙ ЗАВОД") toodetud armee sanitaarbuss 38AC (Автобус Санитарный ). Vt ka http://denisovets.narod.ru/remz/remzpage.../38as.html

kris ise mõtleb mis nimega paneb Smile

Vajad enda autost pilte ? Saame kokkuleppele ! Küsi varajasemaid töid.
Vasta
#75

Kui natuke tähte närida, siis võiks listi panna ka:
ZIL-131 kastiga
GAZ-66 kastiga
RAF-2203 reisiversioon
KAVZi baasil furgoon (täpset tähistust ei tea, meiemail oli neid igasuguste toruettevõtete või elektrike kasutuses).
Vasta
#76

Ma küll täpset marki ei tea, kuid varjupaigas on olemas АСЧ-03 «Чернигов» 'e isegi 2 tükki. Aga oli olemas ka sama masin 3 esiklaasiga. Mõni targem võiks panna mudeli tähise.

Pildil all

Vajad enda autost pilte ? Saame kokkuleppele ! Küsi varajasemaid töid.
Vasta
#77

Tegemist on kolme esiklaasiga KAG-iga, mille hilisem väljalase on Varjupaigas olemas. Käesolevas teemas on seda ka Valdo varem maininud.
Vasta
#78

Auto24-s müügis siis eespool mainitet Nõukogude ajal elektrimontööridele mõeldud tõstuk:
http://www.auto24.ee/webcache_kasutatud/...24_ee.html

Võibolla kõikenägevad foorumiliikmete silmad on seda juba märganud- sel juhul jäin hiljaks.
Aga vähemalt enda jaoks oli see küll positiivne avastus, et selliseid masinaid veel meie mail eksisteerib.
Igatahes äratundmismuige tõi see auto näole küll Smile
Vasta
#79

Wäintz Kirjutas:või kuskilt muuseumipapa unistuse Belaz Smile
Umbes 11-12 aastat tagasi oleks selline asi olnud suhteliselt lihtsalt saavutatav. Ida-Virumaal Aidu karjääri külje all seis ühe maja taga metsa ääres БелАЗ koos vana ПАЗ-ga. Karjäärikalluril oli minu meelst vist puudu ainult mootorikate, ülejäänud tundus olemas olevat. Sel ajal ei maksnud vanaraua tonn ka eriti midagi, aga mis sest enam. Võib ainult oletada et see monstrum läks emexisse juba 500.- tonnihinnaga.
Kas Eesti Põlekivi üldse kasutab praegu БелАЗ-e, või on juba soetatud lääne analoogid?
Foorumlase Hulgus pildigaleriis on ka olemas pilt БелАЗ-dest, Belaz,
ja postituse alguses mainitud isend asus nendest linnulennult umbes 3km kaugusel, väljaspool karjääri territooriumi.
Vasta
#80

Eesti Põlevkivi kasutab siiani Belaze, need pidid igas mõttes analoogidest odavamad olema.
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne