Punane Raamat

osta.ee-sse tuli muidu üks Avia 21F müüki http://www.osta.ee/index.php?fuseaction=...&id=935459

(Arvuti)vanaraualadu -> www.hot.ee/hqs

Vasta

Osta.ee's ka üks IZ 2715. Kas see ei või olla Punase Raamatu tahetud reisijateveo variant ?
http://www.osta.ee/index.php?fuseaction=...&id=965238

Vajad enda autost pilte ? Saame kokkuleppele ! Küsi varajasemaid töid.
Vasta

fic Kirjutas:Osta.ee's ka üks IZ 2715. Kas see ei või olla Punase Raamatu tahetud reisijateveo variant ?
http://www.osta.ee/index.php?fuseaction=...&id=965238

On tõesti, kongis peaks neil olema ka kaks kahekohalist pikuti pinki.
Üldiselt on 27156 suhtkoht vähelevinud variant siinmail, antud osta.ee isend võib olla kuulunud varem kunagisele sidemonopolile, kus neid Virumail kümmekond tükki (ja sama värvi) oli (number paistab küll vahetatud olevat).
Vasta

mrali Kirjutas:On tõesti, kongis peaks neil olema ka kaks kahekohalist pikuti pinki.
Üldiselt on 27156 suhtkoht vähelevinud variant siinmail, antud osta.ee isend võib olla kuulunud varem kunagisele sidemonopolile, kus neid Virumail kümmekond tükki (ja sama värvi) oli (number paistab küll vahetatud olevat).

Kas nõuka ajal ka selliseid masinaid liikus? Kui jah võiks selle varjupaigale ära rebida - pole veel elusast peast sellist liikumas näinud

Pulmasõidud vana Volgaga, saunabussi ja RAF "Kutsikas" rent - www.suhtesepp.com
Vasta

27156 on suht uus variant, tuli millalgi 1990te hakul.
Vasta

Piruka Mossede andunud fännina tuleb tõdeda, et tegu on meie mail vägagi haruldase mudeliga, Venemaal on neid küllaga, kuid meile sattusid mõned üksikud enne vabanemist. Ise ma seda endale osta ei tahaks, sest mul on Piruka Mossede limiit juba ületatud. Pigem võiks keegi selle soetada lihtsalt sõitmiseks ja vormistada ARK-is sinna ikka tehase poolt ettenähtud 8 istekohta. Tegu on vägagi elementaarse tehnikasaavutusega ja etteloetud sõidukõlbmatuse puudused peaks olema lahendatavad ühe päevaga ja üsna odavalt.

Tõnu Piibur
5116265
Vasta

Mehed, mehed, kiiresti peab otsustama. Kas Varjupaigas on selline pirukas või mitte ? 1100.- ja 3 päeva ju veel .

Vajad enda autost pilte ? Saame kokkuleppele ! Küsi varajasemaid töid.
Vasta

fic Kirjutas:Mehed, mehed, kiiresti peab otsustama. Kas Varjupaigas on selline pirukas või mitte ? 1100.- ja 3 päeva ju veel .
Varjupaigas sellist kahjuks pole. Aga hakates foorumis võimaliku hinna üle arutama ...
Vasta

Seltsimehed ärge sattuge kohe paanikasse. Tundub, et vanarauaks see asi minema ei hakka. Võibolla läheb headesse kätesse. Kedagi siinkohal solvamata ütleks nii, et ei ole vaja kõike ka järva-jaani niisama vedelema vedada. Hind on tal üsna kõrgele tõusnud. Ma arvan et keegi ei hakkaks sellist asja ostma, et siis edasi vanametalli vedada. Aga loomulikult on arvamused ümberlükkamiseks.
Vasta

Pigem on küsimus, kas antud auto vastab varjupaiga kriteeriumitele, Piiburi juttu uskuma jäädes nagu vastaks. Pealegi olemasolev hind on metallihind.

Ma siiski vaataks varjupaika kahest vaatenurgast - ühelt poolt on tegemist varjupaigaga, kuhu inimesed saavad oma emotsionaalselt kalliks saanud neljarattalised sõbrad viia, kuid teiseltpoolt kasvab parematest ja huvitavamatest eksponaatidest välja tehnikamuuseum. See auto oleks tehnikamuuseumi jaoks üsnagi atraktiivne...

EDIT: usun, et võimalik ostja vaatab seda kui kaubikut ja sellega tema unikaalsus kaob.

Pulmasõidud vana Volgaga, saunabussi ja RAF "Kutsikas" rent - www.suhtesepp.com
Vasta

Vahepeal on Punase Raamatu tehnikast JJVV-sse jõudnud Ikarus 250 ja TA-3761-01, üsna pea loodetavasti jõudmas ka teehöövel.
Võimalikke lisandusi kah:
- Autosan buss
- Robur
- roomikauto AT-L (AT-T ja ATS-59 on olemas, rivi täienduseks sobiks ka tjagats-ljohkii).

Ja tänast Päevalehte lugedes selgub, et Päästeamet ostab sel ja tuleval aastal pea 40 uut põhiautot (ja vb tuleb ka lisa), mille läbi ehk vabaneb mitmesugust tuletõrjetehnikat (kasvõi erinevaid Lääne humanitaarabimasinaid, aga nt ka ZiL-131 paak (AC-40 (131)) on rivist puudu (kempsuks tehtuna olemas). Samuti on tuletõrjetehnikast nt puudu Ural baasil paakauto (AC-40 (375)), ZiL-131 autoredel (AL-30) ja pumbajaam (PNS-110) jms kraami).
Vasta

Samas Järvamaal veel teinegi väike varjupaik.Tõsi mitte nii tuntud ja masinadki seal vähem ja veidi kehvemini vaadeldavamad.Omanikuks ka pritsimees.Saan ju inimlikult aru,et keegi ei anna teisele.Ütlen ausalt,et 4 teljeline lennuvälja pritsi MAZ ei eruta eriti,aga kedagi teist kindlasti.Samas oli seal ZIS-151 baasil pritsimasin.Kui tahtsin noorele sõbrale näidata masina olulisi ja silmale ehk märkamatuid erinevusi 157,siis oli see päris keeruline.Samas ka üks redelauto,mis millalgi 50-datel saanud ZIS-150 kabiini,nina poritiivad ja veermiku,samas aga säilitanud algse,hoopis vanema raami,vedrutuse ja redeli süsteemi.Aga taaskord kehvalt vaadeldav,stange ja poritiiva vahelt kasvavad lepad läbi.Samas vedeleb ka pritsi 164 jäänused,millelt oli doonor osi ja komponente kasutatud porte 164 taastamiseks.Utoopiline küll,aga kena oleks kui mõni masin sealt oleks Varjupaigas vaadatav
Flanagan
Vasta

mrali Kirjutas:Vahepeal on Punase Raamatu tehnikast JJVV-sse jõudnud Ikarus 250 ja TA-3761-01, üsna pea loodetavasti jõudmas ka teehöövel.
Siinkohal ei saa ma mainimata jätta, et D-512 Järva-Jaani jõudmisega ei maksa Punases Raamatus teehöövlit veel "roheliseks" teha: unistada ju võib, et võib-olla kunagi saame D-512 kõrvale ka tema eelkäija V-10. Teine variant oleks võrdluseks mõni Nõukogude Liidu lõpuaastate levinud höövel - on selge, et praegu veel siin-seal liikuvad isendid on käigus viimaseid aastaid.  Nii ühel kui teisel juhul on ilmselt küll eelduseks, et teise höövli peaksime saama juba annetusena.

Eelöeldu ei tähenda hoopiski seda, nagu peaks kohe aktiivselt teise höövli otsimisega tegelema hakkama - Varjupaika jõudmist on järjekorras ootamas huvitavaid isendeid niigi.Smile

Vanade traktorite omanikud ja huvilised Facebook`is: https://www.facebook.com/groups/vanatraktorid/

Minu kanal YouTube`is: http://www.youtube.com/user/Kolhoos1?feature=mhee
Vasta

Tõstataks selle TA 942 teema ka veel.See oleks meeletu vedamine kui see auto õnnestuks kuidagi JJ saada.Aga see tänu auto seisundile suht võimatu.Guits112 võiks asja siiski uurida.Ja lisaks AVIAle ,ROBURile lisaks weel IFA, KRAZi ja KAMAZi.Pirukamosse kindlasti kena isend sinna .Aga kes toob nendesse selgust,minuteada oli neid mitut varianti.Wene aja lõpul ilmusid ka veits pikendatud kuudi (kastiga) isendid,ning oli ka liikumas akende ja kahe seinaäärse istmetega autosid.
Vasta

Pirukamosse pikendatud kongiga ja istmetega seisis u.paar aastat tagasi Türi vanas veduridepoos.Kere oli suht korralik,mootor kokkulastud.Lisaks mossele oli seal ka üks imeheas korras Wartburg kinniroostetanud mootoriga,muidu ülejäänu päris kobe.Praeguseks ei tea nende saatusest enam midagi kuna hoone võeti omanikult ära ja enam sinna sisse pole pääsenud.
Vasta

Nõuka ajal oli teede ehitusbrigaadidel või õigemini augulappijatel spets autod kasutusel. Kutsuti neid vist remontöörideks, kuid võin ka eksida. Autod olid Gaz-52/53 baasil, nii tavalise kui ka meeskonnakabiiniga. Pealisehituse kummalgi küljel olid kapid ja panipaigad tööriistade ja varustuse jaoks, keskel oli aga väike kallutav kast asfalti veoks. Sel aastatuhandel pole selliseid enam kuskil liikumas, ega ka seismas näinud. Arvan, et sellise masina võiks ka Punasesse Raamatusse lisada.
Vasta

flanagan Kirjutas:Samas Järvamaal veel teinegi väike varjupaik.Tõsi mitte nii tuntud ja masinadki seal vähem ja  veidi kehvemini vaadeldavamad.Omanikuks ka pritsimees.Saan ju inimlikult aru,et keegi ei anna teisele.Ütlen ausalt,et 4 teljeline lennuvälja pritsi MAZ ei eruta eriti,aga kedagi teist kindlasti.Samas oli seal ZIS-151 baasil pritsimasin.Kui tahtsin noorele sõbrale näidata masina olulisi ja silmale ehk märkamatuid erinevusi 157,siis oli see päris keeruline.Samas ka üks redelauto,mis millalgi 50-datel saanud ZIS-150 kabiini,nina poritiivad ja veermiku,samas aga säilitanud algse,hoopis vanema raami,vedrutuse ja redeli süsteemi.Aga taaskord kehvalt vaadeldav,stange ja poritiiva vahelt kasvavad lepad läbi.Samas vedeleb ka pritsi 164 jäänused,millelt oli doonor osi ja komponente kasutatud porte 164 taastamiseks.Utoopiline küll,aga kena oleks kui mõni masin sealt oleks Varjupaigas vaadatav
Flanagan

Järvamaal on tõepoolest teinegi nn varjupaik. Õigupoolest Oisu Vanatehnikaklubi "Retrom" ja Oisu Tuletõrjemuuseum. Mina ei peaks meid konkurentideks (olgugi, et konkurents on edasiviiv jõud), vaid hoopis partneriteks. Oleme aastaid teinud koostööd ja suuremate vabariiklike ja maakondlike ürituste korral ikka ühiselt esinenud. Kolmel korral oleme käinud koos laulupeotuld saatmas teekonnal Tartust Tallinna. Eks meil mõlemal ole masinate suhtes omad eelistused ja taotlused ning teineteisele üle- või äraandmisi pole olnud palju. Siiski oleme neilt saanud deponeerimise korras tuletõrjeauto Gaz 51/PMG 36 ja tuletõrje redelauto Zil 157/ALM 30. Nii neid kui meid vaevab varjualuste vähesus ja eksponaatide väljanägemine, kuna mõlemad tegelevad alaga HOBI korras ...
Vasta

ПАЗ-653

[Pilt: SM_PAZ-653-na-baze-GAZ-51-o.jpg]

Pole oma silmaga ühtki näind Sad
Vasta

Nii, nüüd võib vast ka Uraletsi roheliseks teha...ühtlasi neljas aasta järjest on miski üliharuldane kolhoosibuss oma uue kodu JJaanis leidnud (04 PAG, 05 KAG, mullu 38AS, nüüd siis Uralets).
Vasta

See küll minu isiklik arvamus, aga ikkagi: kuivõrd auto- ja bussilaadsest tehnikast on Varjupaigas enamik mudeleid ühel või teisel kujul esindatud (ja mida pole, need on suures osas sellised rariteedid, mille leidmiseks lootus on praktiliselt nullilähedane, a la ZiS-154 või Ikarus 180), siis võiks ehk mõelda ka, millised meil nõukogude perioodil levinud traktorid võiksid Varjupaiga kogus esindatud olla. Pakun Teile mõtteaineks alljärgneva loetelu:

Ratastraktorid:

Universal U-2
DT-14/-20
DT-24/T-28
MTZ-2
MTZ-5 (kopaga versioon, deponeerimisleping lõpeb küll lähipäevil)
T-40 miski versioon
JuMZ-6 miski versioon
MTZ-50/-52
MTZ-80/-82
T-150K
K-700/-700A/-701
RS 09 (Saksa DV)
TZ-4K-14 (Tšehhoslovakkia SV)

Roomiktraktorid

KD-35
SHTZ-NATI (vaevalt et leiab)
DT-54/T-74
DT-75 miski versioon

Et nimekirja veidi lühendada, siis paigutasin mõned suhteliselt sarnased mudelid ühise nimetaja alla - et piisab kui neist ühe, soovitavalt võimalusel vanema versiooni saab. See nimekiri pole muidugi mingi kohustus, küll aga minu nägemus asjast, millised (või osa neist) mudelid võiksid esindatud olla.

Vanade traktorite omanikud ja huvilised Facebook`is: https://www.facebook.com/groups/vanatraktorid/

Minu kanal YouTube`is: http://www.youtube.com/user/Kolhoos1?feature=mhee
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 2 külali(st)ne