M-403 ümberehitamine?
#21

CIH ära nüüd ütle et see värvimine on lõpplik.Loodan siiski et tegu miskit sorti proovi värviga ,külg lainetab ju päris hullult:o:???
Kui tehnikaga nii palju vaeva nähakse eeldab seda et ikka tahetakse masinaga pilemalt ringi liikuda ja siis peaks ka välimus hea olema:eureka
aga muidu RESPECT minu poolt!!!
Vasta
#22

kahjuks või õnneks on see tõesti lõplik värv. \"külg lainetab\"<- mis teha, tegu on siiski amatööridega.
kindlasti tekkis küsimus miks selline värv ? ega ta jah kõige kenam pole, aga otstarbekas kindlasti, miks otstarbekas, ei saa ma kahjuks siin öelda.
Vasta
#23

krt enda omale kuluksid ka plekist esitiivad ära,plastikuraiped \"lainetavad\".

Golf mk1, VW T3, Lada 1200, Dnepr MT-10
Vasta
#24

Tsitaat:Niimoodi kirjutas: CIH

kindlasti tekkis küsimus miks selline värv ? ega ta jah kõige kenam pole, aga otstarbekas kindlasti, miks otstarbekas, ei saa ma kahjuks siin öelda.
Kunagi liikus sõnakõlks \"värvi roheliseks ja viska metsa, siis mine järele ja viska veel kaugemale\":lol
Aga tegelikult vahva!:yes
Vasta
#25

tegemist ei ole taastamise projektiga, auto on plaanitud igapäevaseks kasutamiseks.
Esitiivad oli omaette ooper, borsis müüdi, uued hind 300, kimasime kohale. Mingi nolk müüs, ei jagand asjast eriti vist midagi. Tõstsime auto peale ja siis hakkas peale. Tüübi vana ilmus välja ja kui kuulis et aint kolm sotti sai, kiskus tiivad autost välja ja sõimas poega...
lõpuks saime 600 eeguga kätte Cool
Vasta
#26

Kas kellegil juppe pole vaja sellisele või ehk tervet vrakki doonoiks?
Vasta
#27

oleks vaja esimest suunakat ja stange kõverikke ! on selliseid tükke ?
Vasta
#28

Suunaka ehk leiaks,stangesid on ka aga paremad juba müüdud.
Vasta
#29

mootor :
Vasta
#30

Kuidas Sa selle massina ära legaliseerida kavatsed?
Vasta
#31

juba legaliseeritud Cool
Vasta
#32

selline küsimus et kas nende lansekate vahetamine oli ka raske? muud asjad tunduvad nagu lihtsamad olema ise panin ka 402\'le vaz mootori ja kasti aga see ei ole just kuigi hästi. palju muidu sillaga jamamist oli?
Vasta
#33

Tsitaat:[i]ümberehitatud näiteks eelmise omaniku poolt ja selliste puhul polegi erilist mõtet vaeva näha,et seda originaalseks taastada.\"kui pulgad läksid-mingu trumm ka\"

\"Kui pulgad läksid- mingu ka TRUMMAR\"Cool

loll on loll olla.
Vasta
#34

AaClub Kirjutas:Nägin aastaid 7 või miskit tagasi sellisel üritusel nagu \"Kantri piknik\" laululaval üht huvitavat mosse projekti. Doonoriks oli ka 403 ja tehtud oli teda aint 2 nädalat kuna rohkem ei jõutud enne üritust. Masin oli lastud üli madalaks ja ilus lai 14velg all. Ülejäänud välimus oli originaal isegi värv pleekinud ja kohati rooste jäljed aga asi oli MEGA ilus nii et võtis silma märjaks! Sad
Mull laks ka nyyd silm marjaks seda lugedes . See on minu MOZZE . Uskumatu , et keegi seda markas , sellest on unbes 9,10 aastat moodas , olid ajad ....
Need olid vanad 15\" veljed , mis sai laiemaks keevitatud . Ehitasin selle koos oma sobraga . Paar nadalat enne yritust ( olle kannu taga ) tuli mote , et peab ikka esimesest Hot Rod yritusest ka osa votma .
Lasime nii madalaks , et soita oli paris voimatu , taga ei saanud keegi istuda .
Sellel oli 408 mootor ja Lada salongi soojendus ! Kiirendus oli paris hea , sest taga sild olioriginaa.
Yks somm isegi tahtis seda ara osta .
Allan
Vasta
#35

Mis masinast tänaseks päevaks saanud on?
Vasta
#36

Mozze on nyyd istunud kaheksa aastat katuse all . Naeb paris hale valja , on veel madalam , kui enne .
Kahjuks ei ole voimalust seda edasi ehitada . Voibolla peaks ara myyma , enne kui on liiga hilja .
Allan
Vasta
#37

Tee pilti masinastToungue
Vasta
#38

CIH Kirjutas:mul vend tegeleb 407 ehitamisega.
Kerel sai lansekad vahetatud 2140 omade vastu. Tunnel on ladalt.  Ees on 2140 sild, vähemalt on ketaspidurid nüüd.
Aistevahel on lada 1,3
Tagumistele koobastele sai kerged laiendit tehtud.  Ehk kevadel saab asja liikuma.


Nii, see elukas siis nüüd liikvel Smile
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne