jama lada 21051 küünaldega
#1

Selline lugu et küünlad põlevad koguaeg läbi.Enne sellist jama polnd aga peale seda kui käigukasti ära vahetasin siis hakkas pihta.Äkki keegi oskab aidata?Sad
Vasta
#2

mida tähendab küünalde läbipõlemine? saan aru, et pirnid läbi põlevad...
Vasta
#3

Antu14 Kirjutas:Selline lugu et küünlad põlevad koguaeg läbi.Enne sellist jama polnd aga peale seda kui käigukasti ära vahetasin siis hakkas pihta.

Käigukasti vahetus (rike, parandamine, reguleerimine, väär toimimine vms) ei saa mõjutada mootori küünalde tööd ega põhjustada nende riknemist!

Mõju võib olla vaid ülimalt kaudne, kui riknenud kast (puuduv käik, meeletu pöörlemistakistus) tingib või on tinginud mootori sagedast töötamist tema jaoks ebaloomulikel resiimidel (nt ülikõrged pöörded teiselt neljandale käigule üleminekuks, kui kolmas puudub; samuti sama asjaga seotud madalad pöörded, mis põhjustavad mootori nn "katkumise" ).

Valdo

Eesti Jalgrattamuuseumi  looja ja eestvedaja
Tutvustame jalgratta ajalugu Eesti vaates, väljas on üle 170 muuseumiväärtusega ratta
Asume Kesk-Eestis Väätsal Pikk 9.
Vasta
#4

No küünlad lihtsalt ei tööta enam pärast esimest käivitust.Saan ühe sõidu ära teha ja juba on üks pütt järelt ära.Ei tea mis viga on.Ei jõua enam küünlaid osta.
PS:selline viga on ka et genekas ei lae ka enam pärast käigukasti vahetust.
Vasta
#5

Pane vana käigukast tagasi, siis peaksid mured kaduma Toungue
Vasta
#6

Antu14 Kirjutas:PS:selline viga on ka et genekas ei lae ka enam pärast käigukasti vahetust.

Jällegi ei näe ma seost käigukastivahetusega.

1. Mingi juhe põrus lahti, murdus katki või ei anna ühendust enam. Näiteks käigukastivahetuse käigus võisid nad saada liialt "muditud", mistõttu pikalt progresseerunud viga avaldus just siis.

2. Generaatori harjad piirkulunud ja puhta juhuse tõttu lakkasid nad töötamast käigukastivahetuse ajal.

Valdo

Eesti Jalgrattamuuseumi  looja ja eestvedaja
Tutvustame jalgratta ajalugu Eesti vaates, väljas on üle 170 muuseumiväärtusega ratta
Asume Kesk-Eestis Väätsal Pikk 9.
Vasta
#7

oled kindel, et ikka käigukasti ära vahetasid? Toungue
Vasta
#8

Kas pole äkki viga mootori/kere vahelise massijuhtme puudumises/lahtiolekus?

Asp

Life\'s journey is not to arrive at the grave safely in a well preserved body, but rather to skid in sideways, totally worn out, shouting \"Holy s--t!....What a ride!
Vasta
#9

Aspelund Kirjutas:Kas pole äkki viga mootori/kere vahelise massijuhtme puudumises/lahtiolekus?

Asp

kuhu see mass kinnituma peaks?Ise arvan ka et selles jama
Vasta
#10

Antu14 Kirjutas:
Aspelund Kirjutas:Kas pole äkki viga mootori/kere vahelise massijuhtme puudumises/lahtiolekus?

kuhu see mass kinnituma peaks?Ise arvan ka et selles jama

Kaasfoorumlane Aspelund vastas juba ju sellele küsimusele. Üks ots peab juhtmel olema kere ja teine mootori küljes. Mootor toetub ju kummipatjadele, mis voolu teatavasti läbi ei lase.

Miski M8 polt ja selle alla käiv kaabliking koos vasktrossiga peaks piisav olema, et käivitusvoolu jms läbi lasta. Kinnituskohad pead küll ise leidma Wink

Valdo

Eesti Jalgrattamuuseumi  looja ja eestvedaja
Tutvustame jalgratta ajalugu Eesti vaates, väljas on üle 170 muuseumiväärtusega ratta
Asume Kesk-Eestis Väätsal Pikk 9.
Vasta
#11

üks ots on väidetavalt keevitatud kere külge kusagil vasakul pool mootorit, teine ots kinnitub mootori külge siduri töösilindri juures.

Kui seda pole, siis võta üks jämedam juhe ja pane otse aku miinuskingalt mootori bloki külge. See ajab ka asja ära.

Asp

Life\'s journey is not to arrive at the grave safely in a well preserved body, but rather to skid in sideways, totally worn out, shouting \"Holy s--t!....What a ride!
Vasta
#12

Tänan abi eest proovin selle kindlalt ära.Aga mis on veaks siis kui laadimistuli ei põle aga generaator ei lae ka?Harjad suht korralikud.
Vasta
#13

Antu14 Kirjutas:Tänan abi eest proovin selle kindlalt ära.Aga mis on veaks siis kui laadimistuli ei põle aga generaator ei lae ka?Harjad suht korralikud.

Kui tuli on kustunud olekus, kust Sa siis tead, et ei lae? Oled kontrollinud ampermeetriga?

Äkki siiski laeb ja Sa teed mittelaadimise kohta ennatlikke järeldusi mittekorras aku põhjal (nt plaadid-lühises aku läheb vahel ise tühjaks ja üsna ruttu). Või on Sul vooluahelas sedavõrd palju tarviteid, et nende koguvõimsus ületab generaatori oma?

Valdo

Eesti Jalgrattamuuseumi  looja ja eestvedaja
Tutvustame jalgratta ajalugu Eesti vaates, väljas on üle 170 muuseumiväärtusega ratta
Asume Kesk-Eestis Väätsal Pikk 9.
Vasta
#14

Kui Sa asja käimakasti vahetusega ei seostaks, vastaks Su murele küünalde tahmamise kohta lihtsalt: Vene auto tahab Vene küünlaid. Mu mosule ei meeldinud ka uued Boshi küünlad, mis väidetavalt sama kuumuse näitajatega (mis krt see tark sõna oli, mis seda iseloomustas). Said tavalised vene küünlad peale ja käis jälle.
Uued küünlad vist ikka lahjema-valusama põlemise jaoks. mosse rikas segu ja õli mis ei taha karteris püsida, mõjusid Boshi toodetele kiiresti ja hävitavalt.


Vasta
#15

pane uus korralik massijuhe mootori ja kere vahele. osta näiteks lammarist volkari massijuhe - sellel on aku klemm ja klemmid kere ja mootori külge ühendamiseks. originaal massijuhe käib siduri koja külge ja vanade ladade nõrk koht (kere küljest tükib ka lahti tulema). see viga võib otseselt olla tingitud käigukasti vahetamisest (kas jäetud külge keeramata või läks katki)...
Vasta
#16

Ja üldiselt võib ka laadimise puudumise põhjuseks olla mainitud juhtme lahtiolemine.

Asp

Life\'s journey is not to arrive at the grave safely in a well preserved body, but rather to skid in sideways, totally worn out, shouting \"Holy s--t!....What a ride!
Vasta
#17

Kuidas nendel Ladadel generaator ja aku massiga ühendatud on?
Näiteks GAZ24-l on mõlemate miinused ning katkesti alasi ühendatud mootoriplokiga ja mootori kereühenduse katkemise korral peaksid vist ainult tuled ära kustuma. Usun ise, et venepäritolu masinad enam-vähem ühte moodi ehitatud. Mul tuttaval olid laadimisprobleemid Opeliga (täpset marki kahjuks ei mäleta). Selgus, et generaator oli mootoriga ühendatud kummipukside ja vist mingi rihmapingutusvedru kaudu. Probleemi kõrvaldamiseks piisas korraliku ühenduse tekitamisest lisajuhtmega.
Kui ampermeetrit pole, saab kontrollida voltmeetriga (soovitavalt digitaalsega) pinget akuklemmidel. Täislaetud akul peaks see koormamata olekus (muid tarviteid peale voltmeetri ühendatud pole) olema 12,66V ja
täiesti tühjal 11,64V, arvutatakse valemiga (elektrolüüdi tihedus+0,84)*6 , kusjuures tühja aku elektrolüüdi tihedus on 1,1g/cm^3 ja täislaetul
1,27g/cm^3. Kui mootor käivitada ning keskmistele pööretele reguleerida (lugeda: natuke gaasi anda) , peaks pinge kerkima kuhugi 14,0...14,5V kanti. Meetod pole küll nii hea (näiteks on aku pinge kohe pärast laadimist üle 12,66V), kui ampermeetriga mõõtmine, kuid annab ikkagi ülevaate laadimise olemasolu kohta. Nii reguleeriti näiteks Žaporožetsite
pingeregulaatoreid, kaugtuled lülitati sisse, hoiti mingit ettenähtud väntvõlli pöörlemissagedust ja reguleeriti pinge paika.
Vasta
#18

valdo Kirjutas:
Antu14 Kirjutas:Tänan abi eest proovin selle kindlalt ära.Aga mis on veaks siis kui laadimistuli ei põle aga generaator ei lae ka?Harjad suht korralikud.

Kui tuli on kustunud olekus, kust Sa siis tead, et ei lae? Oled kontrollinud ampermeetriga?

Äkki siiski laeb ja Sa teed mittelaadimise kohta ennatlikke järeldusi mittekorras aku põhjal (nt plaadid-lühises aku läheb vahel ise tühjaks ja üsna ruttu). Või on Sul vooluahelas sedavõrd palju tarviteid, et nende koguvõimsus ületab generaatori oma?

Aku on korralik.See on teise auto peal ära katsetatud.Praegu sõidan nii et mul ei tööta ükski asi(ei tuled ega muusika jne).Ainult käivitan aku pealt.
Vasta
#19

Antu14 Kirjutas:Praegu sõidan nii et mul ei tööta ükski asi(ei tuled ega muusika jne).Ainult käivitan aku pealt.

Praegusel pimedal aastaajal on tegelikult lausa kuritegelik ilma tuledeta sõita!

Soovitan elektriskeem ja tester kätte võtta ning vaadata lõpuks vakshaaval, milles ikkagi asi on. Ja jumalapärast mitte enne sõita kui viga korda tehtud on!

Valdo

Eesti Jalgrattamuuseumi  looja ja eestvedaja
Tutvustame jalgratta ajalugu Eesti vaates, väljas on üle 170 muuseumiväärtusega ratta
Asume Kesk-Eestis Väätsal Pikk 9.
Vasta
#20
Exclamation 

valdo Kirjutas:
Antu14 Kirjutas:Praegu sõidan nii et mul ei tööta ükski asi(ei tuled ega muusika jne).Ainult käivitan aku pealt.

Praegusel pimedal aastaajal on tegelikult lausa kuritegelik ilma tuledeta sõita!

Soovitan elektriskeem ja tester kätte võtta ning vaadata lõpuks vakshaaval, milles ikkagi asi on. Ja jumalapärast mitte enne sõita kui viga korda tehtud on!

Ega ma teede peal ei sõida ,põllul ikka.SmileAga see selleks.Äkki oskad öelda kust ma selle elektriskeemi saan(mul mingi žiguli raamat on aga seal küll selle kohta ühtegi skeemi pole)?
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne