#1

Kas on veel inimesi, kes tegelevad UAZ-dega? Siin foorumis on kõikvõimalikest- ja võimatutest autodest juttu, aga vana head uaazikut pole eriti puudutatud. Ise ajan ühele vanakesele praegu hinge sisse ja oleks hea lugeda kaaskannatajate kogemusi ja kommentaare.Smile
Vasta
#2

Uaz 3303 aga uuema kabiiniga.Aastaks on selle 79,niuke roheline.Sõetasin selle 2001 suvi.Enne seda mõned aastad tagasi oli sellele kereremont tehtud...ytleks et hea masin...
Vasta
#3

Minul just kere remont pooleli, masin näeb väga luukerelik välja. Eelmine omanik oli küll plekke juurde lisanud, aga unustas vanan alt ära võtmast...Sad Oli tükk tegemist selle roostes pleki eemaldamisega. Muidu on auto korralik (sillad ja mootor), aga kere... Ehitamisega juhtus ka väike \"nali\"- uued vedrud, uued kummid ja väike mõõtmine ning tulemus oli, et masin ei mahu garaazist väljaWink Mõte liikus kohe elektriliste pumpade suunas, aga kas poes müüdavad pisikesed pumbad toidavad 31-tollised kummid ära?

PS! Expanium, minu arvuti ei näita Sinu pilte-tea kas on mu pill vigane või mis??
Vasta
#4

proovin pildi tööle saada
Vasta
#5

meitel oli omal ajal EKJ-nummeriga riistapuu istumise all - 3741, furgoon (neliveoline). Jamasin tal tükk aega siduriga; kui aga sünkronisaatoreid vahetasin, tuli välja, et asjata vaev - 2. käigul polnud nimelt sünkronisaatoreid. Kere oli täiesti läbi (alla 10a vana masin - 1991.a vene töö polnud enam see mis varem). Tagumised poolteljed kinnitusid kõigest 6 poldiga (469tel olid vist 12ga) ning kuna keermeliimi polnud (tea, kas seegi oleks aidanud), jooksid pidevalt lahti. Ise jamasingi peamiselt - ja päris palju käiguosaga (tegelikult kogu ülekandega) - sel alal suht kodus nüüd. Ei tahtnud reservigi tulla - mu armas masin jäi ju maha... Meil olid ka 469d - ikka päris tõsised ja head asjad, ainuke miinus on küttekulu.
mis UAZik on muidu - \"expaniumi\" 3303 on vist furgoon? Furgoon (4x4 vähemalt) on ikka palju kehvema inseneritöö vili kui 469 (mainitud kastid-vahekastid-sillad on justkui \"alla vägistatud\").
garaazhist välja saamiseks: sul ju niikuinii õhukumm kah sees - mis seal toita?
teemast mööda: vana plekk üritati mu opeli tiivakaartele kah alla jätta (alguses ma ise ei keevitanud) - olin terve päeva rellakaga rattakoopas ja kirusin \"neegrit\". Milleks keerata sellist s...a kokku - pole just vaja elavat fantaasiat, kujutlemaks, mis see teeb...

mis muud kui edu ja jaksu - ehk jõuan ise kah lähema 10a jooksul midagi taolist ette võtta - tahtmise taha asi küll ei jää!

veel: kui nimi \"kuzmits\" pärineb vene linateoste seeriast, oled päris kümnesse pannud sellega - jahi- ja kalameesSmile

Foorumite vanarahvatarkus: "üks troll suudab rohkem arvata, kui sada tarka teada"
Vasta
#6

See va roosteuss on jah \"tõsine\" tegija..:bounce Mul omalgi oli relakaga üsna soe suhe ja praegu on nii naljakas autot vaadata. Ise kirun kah neegreid, peale plekkide on ka tõsine elektrik kallal käinud. Öelge, mis on lihtsam, kas otsida ainult vigased ühendused üles või kiskuda kogu süsteem maha?

PS! Nimi on pärit filmist..Big Grin
Vasta
#7

ikka ei taha öelda, kas tegu 469 või mõne muuga?
elektrist: eks tihti ole lihtsam/lollikindlam uus asi teha, kui vana lappida. Näiteks furgooni süsteem on nii lihtne (ja ruumi on palju), et lapski saaks hakkama: 3 kaitset ja suuna-relee; tuled, klaasipesu, kojamees, soendus, süüde, paar näidikut-tulukest: saigi vist kõik elektriline juba loetletud?
kui nn \"elektrik\" on vedanud uusi juhtmeid, vanasid ära koristamata ning kasutanud ohtralt isoleeri, tasuks juba põhimõtte pärast need UAZis sisalduvad paarteist(?) meetrit kaablit uuesti installida. Saab ka öösiti hulka rahulikumalt magada.

...ma muidu selles (auto!)elektri teemas ikka nii kodus pole, kui ise arvan (kuigi juba pooleldi valmis elektriinsener...): kui \"minu\" UAZ oleks päris minu oma olnud, oleksin aga kaablivahetus-lükke küll ilmselt ära teinud.

huvi pärast: kas \"harju keskmistel\" 469tel on kah 2 paaki, mille vahel lülitatakse elektriliselt? Ilmselt on - huvitav kuidas see täpselt töötab?

Foorumite vanarahvatarkus: "üks troll suudab rohkem arvata, kui sada tarka teada"
Vasta
#8

3303 on kyll aga 469 kabiin un pial :keersilm
Vasta
#9

Kui võimalik saada vana juhtmestik metsa mis mööda kere ringi jookseb asenda ta veoauto haagise 7 soonelise juhtmega mis kummikattega.Kuni kaitsmeplokini kannatab vahetada. Armatuurialt ma ei puutuks.
Vasta
#10

Jah, unustasin pisiasja, et mul on 469:keersilm.
Kõige hullem ongi armatuuri alune (minu eksemplaril) ja ise arvasin kah, et kisuks kõik puhtaks aga kuidagi ei suutnud otsustada..

Bensupaakide vahetamiseks on minu omal peal ikka mehhaaniline lüliti, polegi nagu kuulnud, et on olemas elektrilised.
Vasta
#11

\"minu\" uazil oli kah armatuuri alt kõikse hullem - alati sai seisma jättes mass igaks juhuks välja lülitud! Aaaga kuidas see mehhaaniline lüliti välja näeb - nendel, mida ma näinud, oli ta vähemasti kahtlaselt elektrilise sarnane: kolm asendit, ühel pool üks paak, keskel \"0\" (mille otstarve jäi selguseta) ja teisel pool teine paak; sõideti siis lüliti kas ühel või teisel paagil (samas jätaks tavaline el. lüliti ju nii vooluringi lahti ning sellel poleks mõtet).
teenimisest küll juba mõni aasta, kuid seda teemat arvan mäletavat hästi - kahju, et tol ajal huvi tunda ei taibanud.

Foorumite vanarahvatarkus: "üks troll suudab rohkem arvata, kui sada tarka teada"
Vasta
#12

UAZi-hullud-asjatundjad, andke nõu, mida (ja kas üldse) Uazilt Gaz69-le ümber laduda, et elu ilusamaks läheks - offrõudija ma ei ole, lihtsalt fännin 69-a välimust ja -olemust ning sõidan temaga suht tavaoludes. Või mida adopteerida mõnelt teiselt autolt (Gaz 24 mootor näiteks ületab vist igasugu lubatud võimsuspiirid)?
Vasta
#13

homme vaba päev - niiet jõudu (vene keel soovitav, lingikogu)!

muidu 69 ju tõeline peeemmvee-venna unistus: nii palju õhuvõtuavasid ning \"kapotiklambrid\" originaalis - mine või lolliks!

Foorumite vanarahvatarkus: "üks troll suudab rohkem arvata, kui sada tarka teada"
Vasta
#14

Kõige targem on ikka masin juhtmetest puhtaks teha ja siis kõik uuesti installida ja korralikult, neid jooniseid ja raamatuid ka liikvel, vist gaz 53 juhtmestik peaks umbes sama olema nagu seda on uazil ja gaz 51 oma on sama nagu gaz 69´l. Ma lükkasin küll enda 69A´le uue juhtme ringi ja asi nüüd ikka töötab ja eks ise nüüd ka teab vähemalt mis juhe miski on. Gaz 69 mehaaniline bensu paagi vahetaja kraan on eriti lihtsa ehitusega keskelt alt lähev toru mootorile ja külgede pealt kaks toru paakide jaoks ja see hoova pulk on seest tühi ning üks auk on küljepeal ning see auk lihtsalt hoova keeramisel peab jääma vastava paagi toru otsa juurde, loomulikult on seal ka tihendid. Roosteuss on ikka hea sõber küll ma pidin enda 69A´le uue raami hankima selle pärast, see oli ikka nii otsas kui otsas, eks 42 aastat teeb oma töö ja kere sai ka üksjagu lappida. Mootorina on kõge lihtsam installida 69le seda Zuk või Nysa bussi mootrit - see OHV ja sama kubatuuriga aga rohkem jõudu ja kinitused kõik samad isegi ka siduri osal. Veel sobib peale lükata esimese gaz 21 või uaz 450 mootor, mis on 2445 cm3 ja 6,2 surveastme juures 65hj aga sellist mootorit raske saada.
Vasta
#15

[Pilt: AUT_0137.sized.jpg]

oman 1/4 sellest masinast Cool

kavas on mootorivahetus diisli vastu!
Vasta
#16

Heh - kui muhv oleks rohkem hipi olnud, oleks tal kindlasti just selline (ülal pildil) buss. Wink
Vasta
#17

Svenson, mulle jäi SR foorumist silma, et see UAZ on african edition. Milles see väljendub?
Vasta
#18

see väljendub sellega et ... Big Grin sellega minnakse aafrikasse... ja tuleb vastav varustus peale
Vasta
#19

Ses mõttes, et see masin peaks jõudma mingil hetkel Aafrikasse.

Asp

Tsitaat:Originally posted by bom
Svenson, mulle jäi SR foorumist silma, et see UAZ on african edition. Milles see väljendub?
Vasta
#20

Ehk keegi teab-
Kuskohast on võimalik osta, tellida presenti ja palju ruutmeeter maksab. Huvitaks riidepresent ja siis üks varianrt peaks olema ka kummiga present.Rohkem huvitaks see viimane.Pole palju vaja ca 3x4m koos ääre trukkidega.Võibolla oskate anda mingeid andmeid.Läheks siis see peale UAZ 452 kastikale.
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne