Jagaja klemmid oksüdeeruvad
#1

Keskmiselt kord nädalas tuleb jagaja kaas maha kruvida ja klemmid liivapaberiga üle tõmmata, kuna muidu ei lähe auto lihtsalt käima.
Mis seda oksüdeerumist põhjustab - on nad äkki lihtsalt oma aja ära elanud, või on süüde vale vms?
Kuidas oleks õige neid puhastada? Ma kardan et äkki ma rikun nad liivapaberiga ära...

Üks hommik sõitsin halva ühenduse pärast ainult viie silindri peal tööle, bensiinikulule see küll head ei tee, mootorist endast rääkimata.


Rover 3500 - European Car of the Year 1977
Vasta
#2

Vene aja raamatud soovitavad kontakte lihvida lapiku muukviiliga, soovitavalt isegi peenekoelise teemantviiliga. Viil otse kontaktide vahele ja nühka-nühka. esiteks tagab see mõlemalt poolt tasapinnalise kontaki ja ei jää abrassivi puru. Kui tegu ilma võimendita süsteemita, siis kontrolli kindlasti kondensaatori korrasolekut (tugev sinine kõrgepinge säde). Kui kontaktivahe vale (oli vist liiga suure poole?), siis tikuvad ka "ära põlema".

kui kontaktid oksüdeerunud, siis ei toimi kõik silindrid ühtlaselt. Kui 5/6 mootorist toimib, siis kaan/juhtmed/küünlad?


Vasta
#3

Unustasin täpsustada, probleem on nende kuue klemmiga, mis asuvad jagaja kaane sees ja millele rootor sädet jagab.

Rover 3500 - European Car of the Year 1977
Vasta
#4

vabandust, mu pealiskaudne lugemine... jagaja ja katkesti ikka eri asjad.
Tõenäoliselt siis kaane all kontaktid juba piisavalt kulunud, et rootor enam kontaktideni ei ulatu. Keskmist elektroodi koos vedruga tasub kaeda. Kaaned rootorid ei ole rahvaautodele kallid, aga Sinu juhtum võib üllatusi valmistada.
Küsija suu pihta ei lüüa, mine ja uuri poest palju maksab. Honda teada tuntud "kallid" jupid maksid 450 eek/kmpl, kaan, rootor, juhtmed küünlad. neist juhtmed üle poole summa. ääremärkuseks: lammutuses küsiti kasutatud kaane+juhtmete eest 500...


Vasta
#5

http://forum.automoto.ee/showthread.php?tid=13518
Hetkel sai asi Forsist uute juppide toomisega lahendatud (neil odavatel pidigi kvaliteet suht-koht kõikuv olema); kui tühikäik jälle ebaühtlaseks muutub, siis tuleb ilmselt kvaliteetjupid (Bosch võiks vast selleks kvalifitseeruda?) asemele panna ja loota, et need ehk peavad...

Just curious... Mis tootja omad need 450 eek/kompl. olid?
Vasta
#6

pppp Kirjutas:...Mis tootja omad need 450 eek/kompl. olid?

Ära küsi, kasutaja Valts võiks korra kapoti alla kaeda, siis saad teada. Saad ka töökindluse kohta pärida. eks ta ikka mingi no-name oli, sest nimega küünlajuhtmete komplekt maksis üle 1000.
Aga tegelikult olen ma ikka diislite küljes kinni, see üks bensukas oli erand.


Vasta
#7

Heh, sattusin kogemata seda teemat lugema ja käisin kiirelt kapoti all ära. Kui ikka küünlajuhtmete tootjat mõeldud oli, siis ikkagi suht nimega firma- BOSCH. Töökindluse kohta pole ühtegi halba sõna öelda kogu süütevärginduse kohta. Pole mina veel nende kahe aasta jooksul midagi vahetanud, kõik toimib.

Tead "hulgus" vahepeal saab selle Hondaga küll jubedat kxxxi, üle kuu aja jamasin laadimisega, lõpuks tuli välja et kusagil armatuuri all mingid rajad niiskuse tõttu koos. Viimased mured on lekkiv radikas ja kohe-kohe laialiminev summutipott. Aga ma ei anna alla. Mõne asja juures tekib kohe sportlik huvi. Ja kuidas need tehnikaalased teadmised ja kogemused ikka tulevad kui mitte vana autot üleval pidades.Toungue

OK
Valts@hulguse vana 84 "usa" accord

1950 M-400; 1962 K-175A; 1984 Accord, 1973 Mopar power, Swedish daily-driver Wagon
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne