Uue Vene luksusauto
#1

Hei!

Insenerid ühes Peterburi sõjatehases otsustasid teha uue luksusauto. Panid nimeks Werewolf. Segu torukarkassist, Mersu S-klassi sildadest ja Cadillaci Northstar mootorist. Pluss veel kohaliku disaini iseärasusi.

Mis välja tuli, näete siit:
http://www.werwolf.ru/fotogallery.html

Salongi vaate leiate siit: http://www.liveinternet.ru/journalshowcomments.php?journalid=642828&jpostid=9026223

Hinnad: sõltuvalt kerest 60 000 - 90 000 eurot.

Asp

Life\'s journey is not to arrive at the grave safely in a well preserved body, but rather to skid in sideways, totally worn out, shouting \"Holy s--t!....What a ride!
Vasta
#2

Peletis. Tuled on vist uuelt Minilt? Ei kujuta küll ette, kes selle masina sihtgrupp oleks.

Vene autotööstuse ainus siht, kus nad midagi saavutada võivad on maastikuautod. Kombatil näiteks on sihtgrupp täitsa olemas, need inimesed, kellel Hummer väikseks jääb.
Vasta
#3

-*-!

Just a man!
Vasta
#4

Samasugune käkk, nagu üks SsangYongi maastur.

Maamees linnast.
Vasta
#5

Tagant ferrari ja eest vw new beetle
Vasta
#6

Need valuveljed rikuvad asja ilme ära. oleksid võinud veidi kroomi panna. Need valud sobivad rohkem mingile maasturile, kui luxautole.

On suur vahe, kas elada aastas 1980 või nostalgitseda aastat 1980.
Vasta
#7

Väga vastuoluline auto. Luksuslik sisu, sportlikud pedaalid, kõrged lävepakud nagu peaks jõest läbi sõitma. Mõne pildi peal ikka vääääga kõrgete rehvidega. Poleks nagu suudetud kokku leppida kas ehitada sport-,maastiku- või luksautot.

Tom.
Vasta
#8

Aga teate, mulle meeldib. Piisavalt jabur disain ja tegelikult kahevärviline ja hele on parem kui must. Heledal on ka sobivamad veljed.
Sisekujunduse teostamisel oleks mina kasutanud kruvide asemel pigem kahepoolset teipi aga eks ma peale selle auto soetamist võin need vead ka ise parandada. Põhimõtteliselt peaks saama ju tellida neid vastavalt soovile.
Olles mõnda korda tutvunud limusiinide hingeelu ja eripäradega, tuleb tunnistada, et piisava hulga keredetailide ja tehniliste sõlmede olemasolu korral on kõik mõeldav. Lisaks kulub ka hunnik porolooni ja dermatiini/nahka või sametit. Jõudu tööle!

Tõnu Piibur
5116265
Vasta
#9

Mulle ka meeldib, sest ta on täpselt sama kole, kui uus Maybach ja Rolls-Royce ... aga hästi palju odavam. Korralik nõukogude seltsimees mõtleb alati teiste inimeste peale ja valmistades poolfabrikaadi ei pane sellele valmistoote hinda. Lisaks sm. Piiburi poolt kirjeldatud töövõtetele saab veel oma käsitööoskuseid arendada näiteks limusiinile sobivate tulede paigaldamise, üldmuljet parandavate keredetailide väljamõtlemise ja valmistamise osas ning paljus muus, mida tänapäeval arenev noorsugu nii Venemaal, Hiinas kui USAs nimetab tuunimiseks.
Kuid ühest asjast ei saa ma ikkagi aru: miks oli vaja ristata Mini, Brava ja Ferrari ja paigutada see Mercedese veermikule nind Hummeri ratastele?
Lisaks kõigele soovitaks neil konstruktoritel tutvuda ZIM2 tootmiskoondise töödega: korraliku luksusauto ehitamisel ei tohi kasutada mitte ühte äratuntavalt odava ja väikese auto detaili, see viib maine alla. Vaadake, kuidas lõppes Zavod Imeni Mõts ehk lühendatult ZIM2 nimelise teenindus. ja tootmiskooperatiivi aktiivne tegevus, kui nende osavad meistrimehed peakonstruktori juhendamisel valmistasid selle tulevikku vaatava luksusauto prototüübi. Kahjuks tabab kangelasliku Neevalinna nurgatagust töökoda sama saatus, sest sellise auto sihtgrupil on juba olemas nii Mini algklassis käivale pojale oma villa õuel asuval ringrajal kihutamiseks, abikaasal Ferrari boutique'des käimiseks, endal Hummer sõitmiseks ja personaalsel turvateenistusel Brava märkamatuks jälitustegevuseks...
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne